ФорумОбщи дискусии свързани с хазартТегленето на печалба от казино е спряно и след това изчезна

Тегленето на печалба от казино е спряно и след това изчезна

преди 2 години от Pietro799
|
2383 преглеждания 4 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте, с win casino имах бонус за добре дошли от € 1000 и направих двата хода, за да мога да тегля. ..

И така или иначе въвеждам данните на моята VISA и това ми дава спряно теглене! ..

И след няколко имейла, в които ми казват да чакам 24/48 часа, въпреки че плащах бързо! Отивам след няколко часа и тегленето изчезна и парите не са там, нито на картата, нито на игралната сметка ...

Някой може ли да ми каже какво може да се случи? Хиляда благодарности

Автоматичен превод:
Pietro799
преди 2 години

Здравейте,

Първо, моля споделете в кое казино сте играли. Има много казина с имена, подобни на "win casino".

Може би беше в този?:

https://casino.guru/Casinowin-review

Както и да е, получавали ли сте имейли относно този проблем? Можете ли да попитате в чата на живо в казиното?

Само казиното може и трябва да обясни какво се е случило.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, те ми отговориха, като ми казаха, че е само спряно и ще бъде отменено сутринта ..,

Но факт е, че в извлечението от игровата сметка трябва да има транзакцията, дори ако е спряна и несъществуваща ...

Във всеки случай това ще бъде Win casino, свързано с Vincitu с помощта на имейл helpdesk@vincitu.net


Хиляда благодарности

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей момчета! Кой не би имал ден, източен от сметката си, докато играе?!(1x слот)…например!!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, те ми отговориха, като ми казаха, че е само спряно и ще бъде отменено сутринта ..,

Но факт е, че в извлечението от игровата сметка трябва да има транзакцията, дори ако е спряна и несъществуваща ...

Във всеки случай това ще бъде Win casino, свързано с Vincitu с помощта на имейл helpdesk@vincitu.net


Хиляда благодарности

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Съгласен съм с вас, трябва да можете да виждате всяка транзакция, която сте изпратили, независимо дали е била отхвърлена, анулирана или е продължена.

Бихте ли споделили линка към казиното, моля? Искам да се уверя, че е в нашия списък с казина, за да можете да подадете жалбата, ако е необходимо.

Благодаря ти.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини