Здравейте,
така че дори след месец, вие все още се борите с проверката? Трудно ми е да повярвам, че такова добро казино не е в състояние да ви помогне с качването на документите.
Е, ако качването от уебсайта е неуспешно, опитайте да изпратите документите по имейл, сигурни ли сте, че вече не сте били посъветвани да го направите?
Моля, попитайте чата на живо за тази възможност, тя трябва да работи като последна опция.
Друг начин е да подадете жалба тук на Casino Guru , просто бъдете готови да обясните как точно сте се опитали да качите документите и как сте комуникирали с казиното относно вашия проблем.
Можете ли да публикувате екранна снимка, моля? Ще се опитам да измисля нещо.
Hello,
so even after a month, you are still fighting with the verification? I find it hard to believe that such a good casino is not able to help you with uploading the documents.
Well, if uploading by the website fails, try to send the documents by email, are you sure you were not advised to do so already?
Kindly ask the live chat about this possibility, it should work as a last option.
Another way is to submit a complaint here on Casino Guru, just be ready to explain how exactly have you tried to upload the documents a how you communicated with the casino about your issue.
Can you post a screenshot, please? I'll try to figure something up.
Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод: