Теглене на печалби (страница 2)

преди 2 години от grasekampmarion1
|
9505 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
grasekampmarion1
преди 2 години

Да за проверка

Автоматичен превод:
grasekampmarion1
преди 2 години

Мога ли да знам за кой доставчик на плащания говорим? Мислех, че дебатът е свързан с казиното. 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 години

Пайоро е неговото име

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече съм доста объркан, честно.

Казиното ви изпрати печалбите ви, но не можете да ги получите, защото акаунтът ви в Payoro не е напълно потвърден. Правилно ли предполагам?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, уж като трябваше да се удостоверявам с видео, всичко беше ясно, защото писаха успешно за 5 дни в акаунта, нищо, сега трябваше да пратя личната си карта отново, сега вече не получавам отговор

Автоматичен превод:
grasekampmarion1
преди 2 години

Здравейте,

Съвсем сигурен съм, че това обаждане за проверка е направено от казиното, нали?

Но вие говорехте за доставчика на плащания. Били ли сте помолени да се верифицирате някъде другаде извън казиното?

Правилно ли разбрах, че вашата проверка в казиното все още не е обработена? Ако е така, предполагам, че печалбите ви не са на път.

Какъв е вашият статус на оттегляне, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Всичко е проверено в казиното, доставчикът на плащания все още иска моята лична карта, която изпратих преди 2 дни, все още нищо, попитах в казиното, все още нищо

Автоматичен превод:
grasekampmarion1
преди 2 години

Е, все пак става дума за проблема с доставчика на портфейла „Payoro".

Опитах се да го намеря в интернет, за да потърся някакъв форум за поддръжка или контакт, но за съжаление не успях. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Но аз съм във връзка с, но тъй като ден преди вчера нямаше отговор, сега казиното иска да опита отново, за да получи съобщение от

Автоматичен превод:
grasekampmarion1
преди 2 години

Това са германските власти и банки. Те все още са на предупреждение за скандала с Wirecard. Всяка платежна услуга, която по някакъв начин не е свързана с голямо име, е подозрителна в началото.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Но аз съм във връзка с, но тъй като ден преди вчера нямаше отговор, сега казиното иска да опита отново, за да получи съобщение от

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, тогава бих изчакал казиното 🤔.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това са германските власти и банки. Те все още са на предупреждение за скандала с Wirecard. Всяка платежна услуга, която по някакъв начин не е свързана с голямо име, е подозрителна в началото.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Франки,

толкова ли е зле в момента? Очевидно съм пропуснал този скандал с Wirecard, какво се случи, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Франки,

толкова ли е зле в момента? Очевидно съм пропуснал този скандал с Wirecard, какво се случи, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това видео ви дава добър преглед на скандала с Wirecard. Разследването дори още не е приключило, не се знае каква ще е общата щета, засега е около 9 милиарда евро.

Вече има 2-часови документални филми, 2 или 3 книги, написани за това, и ще има филм на голям екран в някакъв момент в бъдещето. Защото скандалът има цялото вълнение, което притежава един блокбастър.

https://www.youtube.com/watch?v=YkHFxggm_pU

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

О, благодаря ви за това, определено трябва да намеря малко време и да го прегледам!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини