преди 2 години
0
Мога ли да знам за кой доставчик на плащания говорим? Мислех, че дебатът е свързан с казиното. 🤔
May I know which payment provider we are talking about? I thought that the debate was associated with the casino. 🤔
Вече съм доста объркан, честно.
Казиното ви изпрати печалбите ви, но не можете да ги получите, защото акаунтът ви в Payoro не е напълно потвърден. Правилно ли предполагам?
I'm quite confused now, honestly.
The casino sent you your winnings but you can't get them because your Payoro account is not fully verified. Am I guessing right?
Да, уж като трябваше да се удостоверявам с видео, всичко беше ясно, защото писаха успешно за 5 дни в акаунта, нищо, сега трябваше да пратя личната си карта отново, сега вече не получавам отговор
Yes, supposedly, as I had to verify myself with a video, everything was clear because they wrote successfully in 5 days on the account, nothing, now I had to send my ID card again, now I don't get an answer anymore
Ja angeblich wie ich mich mit Video verifizieren mußte war alles klar da schrieben sie erfolgreich in 5 Tagen auf dem Konto nix jetzt mußte ich Personalausweis noch mal schicken len jetzt bekomme ich keine Antwort mehr
Здравейте,
Съвсем сигурен съм, че това обаждане за проверка е направено от казиното, нали?
Но вие говорехте за доставчика на плащания. Били ли сте помолени да се верифицирате някъде другаде извън казиното?
Правилно ли разбрах, че вашата проверка в казиното все още не е обработена? Ако е така, предполагам, че печалбите ви не са на път.
Какъв е вашият статус на оттегляне, моля?
Hello,
I'm quite sure that this verification call was made by the casino, correct?
But you were talking about the payment provider. Have you been asked to verify yourself somewhere else aside from the casino?
Did I get it correctly that your verification in the casino is not yet processed? If so, I would guess that your winnings are not on the way.
What is your withdrawal status, please?
Всичко е проверено в казиното, доставчикът на плащания все още иска моята лична карта, която изпратих преди 2 дни, все още нищо, попитах в казиното, все още нищо
Everything is verified in the casino, the payment provider still wants my identity card, which I sent 2 days ago, still nothing, I asked at the casino, still nothing
Im casino ist alles verifiziert der zahlungsanbieter will noch meinen Personalausweis den hab ich vor 2 Tagen geschickt noch nix hab beim casino gefragt noch immer nix
Е, все пак става дума за проблема с доставчика на портфейла „Payoro".
Опитах се да го намеря в интернет, за да потърся някакъв форум за поддръжка или контакт, но за съжаление не успях. 🙁
Well, so it is about the problem with the wallet provider "Payoro" after all.
I tried to find it on the internet in order to search for some support forum or contact, but sadly, I was not successful. 🙁
Но аз съм във връзка с, но тъй като ден преди вчера нямаше отговор, сега казиното иска да опита отново, за да получи съобщение от
But I am in contact with but since the day before yesterday there was no reply now the casino wants to try again to get a message from
Doch habe ich ja Kontakt zu aber seid vorgestern keine Antwort mehr jetzt will es das casino noch mal probieren da Nachricht von zu bekommen
Това са германските власти и банки. Те все още са на предупреждение за скандала с Wirecard. Всяка платежна услуга, която по някакъв начин не е свързана с голямо име, е подозрителна в началото.
These are the German authorities and banks. They are still on the Wirecard scandal alert. Any payment service that is not somehow connected to a big name is suspicious at first.
Das sind die deutschen Behörden und Banken. Die sind immer noch in Wirecard Skandal Alarm Bereitschaft. Irgendwelche payment service die nicht irgendwie mit einen großen Namen verbunden sind ,sind erstmal verdächtig.
Но аз съм във връзка с, но тъй като ден преди вчера нямаше отговор, сега казиното иска да опита отново, за да получи съобщение от
But I am in contact with but since the day before yesterday there was no reply now the casino wants to try again to get a message from
Doch habe ich ja Kontakt zu aber seid vorgestern keine Antwort mehr jetzt will es das casino noch mal probieren da Nachricht von zu bekommen
Това са германските власти и банки. Те все още са на предупреждение за скандала с Wirecard. Всяка платежна услуга, която по някакъв начин не е свързана с голямо име, е подозрителна в началото.
These are the German authorities and banks. They are still on the Wirecard scandal alert. Any payment service that is not somehow connected to a big name is suspicious at first.
Das sind die deutschen Behörden und Banken. Die sind immer noch in Wirecard Skandal Alarm Bereitschaft. Irgendwelche payment service die nicht irgendwie mit einen großen Namen verbunden sind ,sind erstmal verdächtig.
Това видео ви дава добър преглед на скандала с Wirecard. Разследването дори още не е приключило, не се знае каква ще е общата щета, засега е около 9 милиарда евро.
Вече има 2-часови документални филми, 2 или 3 книги, написани за това, и ще има филм на голям екран в някакъв момент в бъдещето. Защото скандалът има цялото вълнение, което притежава един блокбастър.
https://www.youtube.com/watch?v=YkHFxggm_pU
This video gives you a good overview about the Wirecard scandal. The investigation isnt even finished yet, they don't know what the total damage will be, for now it's about €9 billion.
There are already 2 hour long documentaries, 2 or 3 books written about it, and there will be a big screen movie at some point in the future. Because the scandal has all the excitement a blockbuster movie does.
https://www.youtube.com/watch?v=YkHFxggm_pU
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.