ФорумОбщи дискусии свързани с хазартТеглене на Mifinity към банкова сметка

Теглене на Mifinity към банкова сметка (страница 9)

преди 2 години от Joanna22
|
55966 преглеждания 267 отговора |
|
1...8 9 10...14
Добавете пост
Cristianfs10
преди 10 месеца

Регистрирането на MiFinity всъщност не е трудно. Всичко става ясно, ако прочетете всичко

Автоматичен превод:
istres
преди 10 месеца

Дори не мога да верифицирам акаунта, лесно ли ти беше да верифицираш акаунта? Отказват ми документа за адрес...

Получавам парите от казиното в mifinity, но ето ги, спряха, защото не ми позволяват да тегля нищо, нито 100, нито 1000

Автоматичен превод:
Cristianfs10
преди 10 месеца

Да, докато акаунтът ви не е верифициран, няма да получавате пари. Това може да отнеме време. Изпращайте документите си отново и отново и се уверете, че са с добро качество, така че всичко да е лесно за четене.

Автоматичен превод:
istres
преди 10 месеца

Но постигнахте ли го? Верифицирахте ли поне акаунта си?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не успях да стигна до този момент, да верифицирам акаунта си или да изтегля пари

Автоматичен превод:
istres
преди 10 месеца

Тоест всичко е бавен период, но не трябва да се отказвам, в момента съм изпратил 3 документа и трите са от моята банка, в PDF формат, какво сте изпратили за проверка на адреса? Какъв документ струваше за вас?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изпратих банково извлечение с адрес

Автоматичен превод:
istres
преди 10 месеца

Адресът на какво, извинете? Адресът на банката? Какво се появява в този екстракт? Каква посока трябва да видят? Тъй като моят адрес не се показва в банката, адресът на банката ще се появи, нали?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Адресът ми е в банковото ми извлечение

Автоматичен превод:
istres
преди 10 месеца

Домашният ви адрес фигурира ли в банковото ви извлечение?

Автоматичен превод:
istres
преди 10 месеца

В моята банка в Испания домашният ми адрес не се появява в извлечението, фигурират моето име, фамилия, документът ми за самоличност

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Може ли някой да ми помогне с mifinity? Трябва да верифицирам акаунта си, за да мога да изтегля парите..

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моля, придържайте се към тази тема ; ние се стремим да ви помогнем там. Затова преместих всичките ви предишни публикации тук. Също така ви моля да поставите повече думи в една публикация, за да поддържате разговора четим и също така да избегнете временно забраняване поради твърде много публикации, написани в рамките на определен период от време.🙏

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Съжаляваме, прав сте, че clientservices@mifinty.com не е клиент. Мисля, че вашият ID адрес трябва да съвпада с този в акаунта ви. Успех при получаването на парите. Отписвам се, тъй като се отказах от хазарта ЧАО😁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ви и бъдете здрави! Надявам се да ви виждам тук от време на време 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, моля, кой може да ми помогне как да изтегля парите, защото изпратих цялата документация, но ме отхвърля и от известно време го правя, но все не мога, моля, кой може да ми помогне? Оценявам, че имаш добър ден, благодаря ти.

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 10 месеца

Ще се опитам да ви помогна, като се свържа с тях и ви обясня, че имате затруднения при получаване на проверка за теглене и сега сте обезпокоени от притеснение. Моля, изпратете ми вашето име и имейл на nigelchambers59@outlook.com

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Много мило от ваша страна! Казах ли, че се радвам, че се върна?

Наистина съм! 💚🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Искам този човек да получи парите си, мога да кажа, че беше стресиращо, така че мога да направя всичко, за да помогна. Те винаги са били добри с мен, закъсах при второто ми удостоверяване на теглене и ми казаха какво трябва да направя.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Това е много мило от ваша страна и се надявам да ви се връща по добър начин, когато се опитвате да помагате на другите. Можете да ни информирате, ако успеете да помогнете, защото според мен това е безкрайна история. И ти благодаря. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, това се проточи от векове, искам да видя положително решение на проблема, който имат с Mifinity.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Искам този човек да получи парите си, мога да кажа, че беше стресиращо, така че мога да направя всичко, за да помогна. Те винаги са били добри с мен, закъсах при второто ми удостоверяване на теглене и ми казаха какво трябва да направя.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Просто не мога да разбера защо поддръжката не може да направи същото за този играч. Измина почти месец, ако си спомням правилно, и досега няма напредък. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
1...8 9 10...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини