ФорумОбщи дискусии свързани с хазартТеглене на Mifinity към банкова сметка

Теглене на Mifinity към банкова сметка (страница 9)

преди 2 години от Joanna22
|
63119 преглеждания 267 отговора |
|
1...8 9 10...14
Cristianfs10
преди 1 година

Регистрирането на MiFinity всъщност не е трудно. Всичко става ясно, ако прочетете всичко

Автоматичен превод:
istres
преди 1 година

Дори не мога да верифицирам акаунта, лесно ли ти беше да верифицираш акаунта? Отказват ми документа за адрес...

Получавам парите от казиното в mifinity, но ето ги, спряха, защото не ми позволяват да тегля нищо, нито 100, нито 1000

Автоматичен превод:
Cristianfs10
преди 1 година

Да, докато акаунтът ви не е верифициран, няма да получавате пари. Това може да отнеме време. Изпращайте документите си отново и отново и се уверете, че са с добро качество, така че всичко да е лесно за четене.

Автоматичен превод:
istres
преди 1 година

Но постигнахте ли го? Верифицирахте ли поне акаунта си?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не успях да стигна до този момент, да верифицирам акаунта си или да изтегля пари

Автоматичен превод:
istres
преди 1 година

Тоест всичко е бавен период, но не трябва да се отказвам, в момента съм изпратил 3 документа и трите са от моята банка, в PDF формат, какво сте изпратили за проверка на адреса? Какъв документ струваше за вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих банково извлечение с адрес

Автоматичен превод:
istres
преди 1 година

Адресът на какво, извинете? Адресът на банката? Какво се появява в този екстракт? Каква посока трябва да видят? Тъй като моят адрес не се показва в банката, адресът на банката ще се появи, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Адресът ми е в банковото ми извлечение

Автоматичен превод:
istres
преди 1 година

Домашният ви адрес фигурира ли в банковото ви извлечение?

Автоматичен превод:
istres
преди 1 година

В моята банка в Испания домашният ми адрес не се появява в извлечението, фигурират моето име, фамилия, документът ми за самоличност

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли някой да ми помогне с mifinity? Трябва да верифицирам акаунта си, за да мога да изтегля парите..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, придържайте се към тази тема ; ние се стремим да ви помогнем там. Затова преместих всичките ви предишни публикации тук. Също така ви моля да поставите повече думи в една публикация, за да поддържате разговора четим и също така да избегнете временно забраняване поради твърде много публикации, написани в рамките на определен период от време.🙏

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжаляваме, прав сте, че clientservices@mifinty.com не е клиент. Мисля, че вашият ID адрес трябва да съвпада с този в акаунта ви. Успех при получаването на парите. Отписвам се, тъй като се отказах от хазарта ЧАО😁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви и бъдете здрави! Надявам се да ви виждам тук от време на време 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, моля, кой може да ми помогне как да изтегля парите, защото изпратих цялата документация, но ме отхвърля и от известно време го правя, но все не мога, моля, кой може да ми помогне? Оценявам, че имаш добър ден, благодаря ти.

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Ще се опитам да ви помогна, като се свържа с тях и ви обясня, че имате затруднения при получаване на проверка за теглене и сега сте обезпокоени от притеснение. Моля, изпратете ми вашето име и имейл на nigelchambers59@outlook.com

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 1 година

Много мило от ваша страна! Казах ли, че се радвам, че се върна?

Наистина съм! 💚🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Искам този човек да получи парите си, мога да кажа, че беше стресиращо, така че мога да направя всичко, за да помогна. Те винаги са били добри с мен, закъсах при второто ми удостоверяване на теглене и ми казаха какво трябва да направя.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 1 година

Това е много мило от ваша страна и се надявам да ви се връща по добър начин, когато се опитвате да помагате на другите. Можете да ни информирате, ако успеете да помогнете, защото според мен това е безкрайна история. И ти благодаря. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, това се проточи от векове, искам да видя положително решение на проблема, който имат с Mifinity.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам този човек да получи парите си, мога да кажа, че беше стресиращо, така че мога да направя всичко, за да помогна. Те винаги са били добри с мен, закъсах при второто ми удостоверяване на теглене и ми казаха какво трябва да направя.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто не мога да разбера защо поддръжката не може да направи същото за този играч. Измина почти месец, ако си спомням правилно, и досега няма напредък. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
1...8 9 10...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини