преди 1 година
Имам чувството, че имаме подобен подход като американците към терористите. Без преговори. Не си струва 🙂
I feel like we have a similar approach as Americans have towards terrorists. No negotiations. It's not worth it 🙂
Имам чувството, че имаме подобен подход като американците към терористите. Без преговори. Не си струва 🙂
I feel like we have a similar approach as Americans have towards terrorists. No negotiations. It's not worth it 🙂
Точно така е!!!🫡🫡🫡
Ние НЕ преговаряме с терористи ‼️
Но намирам за наистина невероятно, че има хора, които нямат нищо по-добро от това да изнудват другите 🤦
И то страхливо зад компютрите 🫣
That's exactly how it is!!!🫡🫡🫡
We do NOT negotiate with terrorists ‼️
But I find it really incredible that there are people who have nothing better to do than blackmail others 🤦
And that cowardly behind the computers 🫣
Genau so ist es!!!🫡🫡🫡
Wir verhandeln NICHT mit Terroristen ‼️
Ich finde es aber wirklich unglaublich das es Menschen gibt die nichts besseres zu tun haben als andere zu erpressen 🤦
Und das feige hinter den Computern 🫣
Дори най-доброто намерение може да не е достатъчно, за да оправдае изнудването... ✌ Всички трябва да имаме малко морално доверие ✨😊
Even the best intention may not be enough to justify blackmailing... ✌ We should all have some moral credibility ✨😊
Абсолютно правилно мила Радка 🙂
ХУБАВО, ЧЕ СЕ ВЪРНАХТЕ ❤️
Надявам се, че се чувствате по-добре днес 🌴🫶🏼🫡
Absolutely right dear Radka 🙂
NICE THAT YOU ARE BACK ❤️
I hope you are feeling better today 🌴🫶🏼🫡
Absolut richtig liebe Radka 🙂
SCHÖN DAS DU WIEDER DA BIST❤️
Ich hoffe es geht dir heute besser 🌴🫶🏼🫡
Много е мило от твоя страна! ❤😊
Вече се чувствам по-добре само като чета това. 🎉
It's sooo sweet of you! ❤😊
I'm feeling better already just by reading this. 🎉
Приятно е да го чуя, винаги трябва да си добре 🫶🏼❤️🌴🌞🫡
Радка се завърна😎🥳
That's nice to hear, you should always be fine 🫶🏼❤️🌴🌞🫡
Radka is back😎🥳
Das ist schön zu hören, dir soll es immer gut gehen 🫶🏼❤️🌴🌞🫡
Radka is back😎🥳
Може ли някой да ми помогне с проверката на mifinity, моля🥹🥹
Can someone help me with mifinity verification please🥹🥹
Какво точно ви трябва?
С Най-Добри Пожелания
What exactly do you need?
Best regards
Was genau brauchst du den?
Beste Grüße
Качихте ли вече доказателство за адрес?
Паспорт/шофьорска книжка и като доказателство за адрес можете да качите сметка за мобилен телефон или сметка за електричество.
Те трябваше да го потвърдят в рамките на 1 до 2 работни дни.
Всъщност е доста бързо.
Надявам се да ти помогна, скъпи Dymekmaciej.
Have you already uploaded proof of address?
Passport/driver's license & as proof of address you can upload a mobile phone bill or electricity bill.
They should have confirmed it within 1 to 2 business days.
It's actually pretty quick.
I hope you could be helped dear Dymekmaciej.
Hast du einen Adresse Nachweis bereits hochgeladen?
Reisepass/Führerschein & als Adress Nachweis kannst du eine Handy Rechnung oder Strom Rechnung hochladen.
Innerhalb von 1 bis 2 Werktagen sollten sie es bestätigt haben.
Geht eigentlich recht schnell.
Ich hoffe dir konnte geholfen werden lieber Dymekmaciej.
Мисля, че искат доказателство от банка.
Смешно е, че трябваше да кача само паспорта си 😀
Не изпратих други документи, тъй като се изискваше само лична карта.
Може да им изпратите друг документ
I think they want proof from a bank.
It's funny that I only had to upload my passport 😀
Didn't send any other documents as only ID card was required.
Maybe send them another document
Ich denke die wollen einen Bank nachweis.
Komisch ist das ich nur meinen Reisepass hochladen musste 😀
Habe keine anderen Dokumente gesendet da nur ein Personalausweis verlangt wurde.
Schick denen villeicht ein anderes Dokument
Infinity е мръсна компания. Явно в Малта е нормално да не се реагира на нищо.
Чакам 2 дни за плащане, което беше направено чрез незабавно плащане.
Този шибан клуб не отговаря на имейли.
Моят акаунт е потвърден.
Така че по-добре стойте далеч от тези задници. В интернет има само отрицателни отзиви за тази мръсна компания. Вече съобщих за това на полицията на ниво ЕС.
Infinity is a dirty company. Apparently it is normal in Malta not to react to anything.
I've been waiting for 2 days for a payment that was made via instant payment.
This motherfucker club doesn't respond to emails.
My account is verified.
So you better stay away from these assholes. There are only negative reviews for this filthy company on the internet. I have already reported this to the police at EU level.
Infinity ist ein Drecksunternehmen. Scheinbar ist es auf Malta normal, auf nichts zu reagieren.
Ich warte seit 2 Tagen auf eine längst verbuchte Zahlung, welche über Instantpayment durchgeführt wurde.
Dieser Motherfuckerverein reagiert auf keine Mails.
Mein Account ist verifiziert.
Also haltet euch besser von diesen Arschlöchern fern. Im Internet gibt es nur negative Bewertungen für dieses Drecksunternehmen. Ich habe das bereits zur Anzeige bei der Polizei auf EU Ebene gebracht.
Според името на тази тема, реших, че темата е MiFINITY портфейл. Но честно казано, сега не съм толкова сигурен.
Бихте ли уточнили може би какво е това "Безкрайност"?
Също така би било хубаво да внимавате малко за езика си.
According to this thread's name, I thought the subject is MiFINITY wallet. But honestly, I'm not so sure now.
Would you kindly specify what this "Infinity" is, perhaps?
It would also be nice to mind your language a bit.
Здравейте, банковата ми сметка е потвърдена от дълго време. Вече направих редица депозити и тегления. Но те не са изплащали нищо повече от седмица, това са около 800 евро. Тегленията трябва да бъдат изпълнени, но след това съобщението се появява като неуспешно. Кой също е имал подобни преживявания? поздрав
Hello, my bank account has been verified for a long time. I have already made a number of deposits and withdrawals. But they haven't paid out anything for over a week, it's about €800. The withdrawals are supposed to be executed, but then the message comes up as failed. Who has also had such experiences? greeting
Hallo, mein Bankkonto ist schon seit längerem verifiziert. Ich habe schon etliche Ein- und Auszahlungen vorgenommen. Aber seit über eine Woche zahlen die nichts mehr aus, es geht um über 800 €. Die Auszahlungen werden angeblich ausgeführt, aber dann kommt die Meldung fehlgeschlagen. Wer hat auch solche Erfahrungen gemacht ? Gruß
Има ли вероятност проблемът да е от страна на вашата банка?
Спомням си, че Mifinity имаше ужасна поддръжка (източник: форум), но все пак си струва да опитате, ако питате мен.
Както и да е, нека видим дали ще намерим други с идеи или за предпочитане съвети!
Any chance the issue might be on your bank's side?
I recall Mifinity having terrible support (source: forum), but it is still worth a try if you ask me.
Anyway, let's see whether we find others with ideas or preferably hints!
Здравей Радка, току-що се чух с моята банка и според информацията, дадена по телефона, вината не е в моята банка. Депозитите от моя Mifinity акаунт в казината работят !!! Mifinity вече изобщо не отговаря на заявки. Отначало те отговориха...
Hello Radka, I just got off the phone with my bank and according to the information given over the phone, it's not my bank's fault. Deposits from my Mifinity account in casinos works !!! Mifinity no longer responds to requests at all. At first they answered...
Hallo Radka, habe gerade mit meiner Bank telefoniert und lt. telefonischer Auskunft liegt es nicht an meiner Bank. Einzahlungen von meinem Mifinity Konto in Casinos funktioniert !!! Mifinity reagiert überhaupt nicht mehr auf Anfragen. Am Anfang haben sie noch geantwortet....
Здравей mws1,
Това звучи като добра новина, но сега съм малко подозрителен относно Mifinity... Което вероятно е много по-лошо от работата с банка.
Страхувам се, че имаме нужда от съдействие!
Имат ли профили в социалните мрежи, може би? Добре написан коментар може да доведе до отговор.
Hello mws1,
That sounds like good news, but I'm a bit suspicious about Mifinity now... Which is probably far worst than dealing with a bank.
I fear we need them to cooperate!
Do they have any social media profiles, perhaps? A well-written comment could result in a reply.
Здравей Радка,
Предполагам, че беше моята банка (голяма холандска директна банка). Попитах моята банка отново писмено преди около три седмици и до ден днешен не съм получил отговор! Изглежда, че банката не е приела депозита от MiFinity. Намирам го за проблематично. След това направих теглене от MiFinity в моя крипто портфейл вчера. Парите действително влязоха. Но загубиха много пари поради високи такси и загуби на цена, прибл. 5% от първоначалната сума.
Hello Radka,
I guess it was my bank (a big Dutch direct bank). I asked my bank again in writing about three weeks ago and have not received an answer to this day! It seems the bank didn't accept the deposit from MiFinity. I find it problematic. I then made a withdrawal from MiFinity to my crypto wallet yesterday. The money actually came in. But lost a lot of money due to high fees and price losses, approx. 5% of the original amount.
Hallo Radka,
ich vermute es lag doch an meiner Bank (eine große niederländische Direktbank). Habe bei meiner Bank vor knapp drei Wochen nochmals schriftlich nachgefragt und bis heute keine Antwort erhalten ! Es scheint die Bank hat die Einzahlung von MiFinity nicht akzeptiert. Finde ich schon problematisch. Ich habe dann gestern eine Auszahlung von MiFinity auf meine Krypto Wallet durchgeführt. Das Geld ist tatsächlich eingegangen. Aber durch hohe Gebühren und Kursverluste viel Geld verloren, ca. 5 % vom ursprünglichen Betrag.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.