Теглене към mystake

преди 1 година от alessandrosavese1998
|
3411 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

здравейте, имам предстоящо теглене от mystake, знае ли някой, който познава сайта дали е нормално да не ми позволява да правя друго теглене по същото време? Благодаря на всички ви

Автоматичен превод:
alessandrosavese1998
преди 1 година

Не съм сигурен дали е нормално в Mystake, но обикновено е много често да не можете да поискате ново теглене, докато вече имате чакащо теглене в онлайн казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имах същата ситуация, трябва да изчакате.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Само със 100 песо в крайна сметка взех повече от 10 хиляди машини, много добри и супер завършващи казиното с няколко думи, харесва ви!

Автоматичен превод:
diegov
преди 11 месеца

Здравейте, чудя се дали сте виждали промоция на MyStake, която иска от играчите добри потребителски отзиви? Вече се свързахме с тях по този въпрос, все още чакаме техния отговор. Бих искал да знам какво се случва, защото според това, което виждам в нашите статистики за потребителски отзиви, нещо се случва със сигурност.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 5 месеца

всички положителни отзиви са само за безплатните завъртания. Аз като играч мога да ви кажа отзивите си за това казино. Депозитите изчезват, проблемите в игрите и балансите изчезват.

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 5 месеца

Бог знае! опитвали ли сте техните завъртания, замръзват и са наистина много бавни. Опитвали ли сте тяхното казино на живо - мистериозно балансите изчезват и залозите изчезват, без да се върнат назад, те изчезват заедно със залозите и печалбите! Спрях да играя във всички казина, които не са GAMSTOP, всъщност спрях да играя напълно!

Автоматичен превод:
Rolling
преди 5 месеца

Не, не играя от дълго време на Mystake - чувам ви, че не играете в Non Gamstop Casinos, аз съм в същата ситуация - сега изобщо не играя!


Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 5 месеца

Имах достатъчно, колкото повече ровя, толкова по-зле става! , аз също попитах, току-що попитах MYSTAKE за цялата история на транзакциите за депозити, включително кодове за оторизация, но те не могат да ми предоставят това. Чудя се защо! (кодове за оторизация). И така, мога ли да намеря разписките си за предоставените услуги?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
преди 5 месеца

Знам, че се интересувате от най-малките подробности; това е много вдъхновяващо. Но ако лицензът е валиден, имейлът наистина е детайл. И обикновено отнема известно време, за да се актуализира такава информация - и от двете страни. Не защитавам казиното, нито се противопоставям на вас, просто посочвам реалността. Това не означава, че аз лично го харесвам.

И така, браво!



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

всички положителни отзиви са само за безплатните завъртания. Аз като играч мога да ви кажа отзивите си за това казино. Депозитите изчезват, проблемите в игрите и балансите изчезват.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте.

Ние сме наясно с това; повечето от добрите потребителски отзиви, които получихме за това казино, също бяха отхвърлени.

Ако мога да ви покажа нашата вътрешна система, ще видите изключителни числа 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Здравей Радка,


Тук изобщо няма изненади. Достатъчно е да погледнете 888 и след това да сравните. Смятам, че 888 е доста добро казино в сравнение с това, техните игри нямат проблеми и балансите никога не изчезват. Освен че балансите изчезват и изчезват (имам действителни екранни снимки, като екранни снимки на живо на действие).

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Аз съм мислител, ориентиран към детайлите, не непременно мислител за голяма картина. В контекста на хазарта фокусирането върху фините детайли може да помогне да се разкрият всякакви далечни последици за играчите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Радка,


Тук изобщо няма изненади. Достатъчно е да погледнете 888 и след това да сравните. Смятам, че 888 е доста добро казино в сравнение с това, техните игри нямат проблеми и балансите никога не изчезват. Освен че балансите изчезват и изчезват (имам действителни екранни снимки, като екранни снимки на живо на действие).

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Така че е добре, ако имате добър опит с казиното. Можете също така да напишете потребителски преглед, ако се интересувате, но това е само съвет, който ви дойде на ум. Както и да е, тъй като тази тема е за MyStake, нека преди всичко да споделим информация за него, ако е възможно. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Аз съм мислител, ориентиран към детайлите, не непременно мислител за голяма картина. В контекста на хазарта фокусирането върху фините детайли може да помогне да се разкрият всякакви далечни последици за играчите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Определено е добре да разграничите в кои ситуации трябва да сте ориентирани към детайлите и мисля, че това определено е една от тях, защото става дума за парите на играчите и различни други неща, така че според мен е абсолютно добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Hya Jaro, аз не рекламирам никакви казина, просто споделям опита си. Преди известно време се блокирах от всички лицензирани от Обединеното кралство казина. Този коментар нямаше за цел да популяризира нещо, просто споделих моите сравнителни преживявания между 888 и Mystake!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Hya Jaro, аз не рекламирам никакви казина, просто споделям опита си. Преди известно време се блокирах от всички лицензирани от Обединеното кралство казина. Този коментар нямаше за цел да популяризира нещо, просто споделих моите сравнителни преживявания между 888 и Mystake!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Объркан съм. Никой никога не е казал нито една дума за промоция тук. Jaro току-що предложи, че вие, като всеки друг, можете да обмислите създаването на честен потребителски преглед на казиното, в което сте играли. Във вашия случай, 888.

Освен това, моля, коментирайте това конкретно казино тук: https://casino.guru/888-Casino-review#tab=js-tab-discussion

Ние се стремим само да поддържаме форума лесен за четене за другите. Колко играчи биха очаквали мисли за 888 Casino в темата, наречена „Оттегляне поради грешка", нали?

Това е само за да поддържа форума малко организиран. 🙏 Благодаря.


Автоматичен превод:
Rolling
преди 5 месеца

Някакви актуализации с Visa? Mastercard прочетоха съобщението ми, но все още няма отговор и няма отговор от Trustpilot, но открих, че са получили шамар по китките от Органа за конкуренция и пазари (CMA). Това ще бъде следващата ми стъпка - също все още чакам да чуя от Curaçao Licensing! 🙄

Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 5 месеца

Здравей как си? Няма актуализации от Visa. Говорих с линия за помощ за хазарта в Обединеното кралство. Имате ли изобщо имейл за комисионната за хазарта? Не знам дали можете да пишете лични съобщения тук? Имам нужда от техния имейл, тъй като когато се обадите, той ви позволява да оставите гласова поща само за докладване на нещо сериозно в нарушение на разпоредбите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Хя Радка,


Надявам се, че си добре. Объркан съм, както и да звучи почти така, сякаш се опитвам да рекламирам казиното. Не съм и никога няма да го направя, според причините по-горе!


Но не се притеснявайте, разбирам позицията ви.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини