НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартСметката е закрита и парите са конфискувани

Сметката е закрита и парите са конфискувани

 от Betta72
|
9 267 преглеждания 20 отговора |
|
1 2

Някой имал ли е случай на погрешно влизане в страната в казиното конкретно bitkingz ... след това теглих парите обаче когато исках да изтегля още пари поискаха документи и изпратих документите и те приеха и казаха че поръчката беше потвърдено, след като аз поисках плащане, взеха ми парите и анулираха акаунта ми. Първо казах, че съм направил грешка в държавата и поисках промени в държавата. Казаха, че няма да е проблем.

Автоматичен превод:
Betta72

Здравейте.

Ако разбирам правилно, успяхте да изтеглите първата сума и проблемът се появи, когато се опитате да теглите отново, нали? Това ми се струва странно.

Получихте ли имейл от представителя на казиното? Ще се опитам да ги попитам за цялата ситуация. Или далеч по-добре имате принт-скрини на разговори, където се е обсъждала страната?

Както и да е, мисля, че трябва да подадете жалба, това трябва да се провери допълнително.

Чувствайте се свободни да го направите тук: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:

Подадох жалба, но мога да ви попитам тук, че нормално теглих първата сума, след това ми поискаха документи и изпратих всичко както трябва, дори си направих селфи пред къщата... и накрая заради това състояние изтриха всичко, спечелиха и закриха акаунта... Ще ви изпратя снимки на всичко тук.

Автоматичен превод:

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

filefile

Интересно е също, че ми провериха поръчката, виждате, че паспортът е проверен и приет.

Автоматичен превод:
Betta72

Наистина не съм сигурен дали го разбирам правилно. Вие казахте в чата, че паспортът ви е бразилски, но в личните ви данни пише Хонг Конг и след това виждам в личните ви данни, че градът е Ниш, който е в Сърбия, но вие добавихте Мексико там...

Както и да е, изглежда Bitkingz приема играчи от Сърбия, така че това не е случаят, когато няма да ви бъде позволено да играете там, ако сте попълнили правилно данните за страната. Мисля, че ако сте попълнили правилно вашето име, дата на раждане, адрес + град, тогава това е ясен знак, че не сте искали да ги измамите и затова те трябва да изплатят печалбите.

Автоматичен превод:

не не, нарочно се регистрирах от друго устройство и ги попитах дали е възможно да се смени държавата и те ми потвърдиха, че е възможно, просто исках да имам доказателство за това.

Автоматичен превод:

прав си, освен това проверих паспорта ми е проверен и направих снимка пред къщата си като док с паспорт в ръка.

Автоматичен превод:

Писах нарочно в чата просто попитах информативно дали е възможно да се смени състоянието .... и те казаха, че като изпратя всичко, което е възможно да се промени ... но в мокър случай просто затвориха акаунта ...и пак казвам паспорта ми беше заверен първо, като изпратих доказателство за адрес, помолиха ме пред къщата да се снимам с паспорта ми и го изпратих, но след това затвориха сметката.. Ще ви изпратя снимка, където бях проверен.

Автоматичен превод:

file виждаш, че паспорта е приет като проверка на поръчката, и изпратих още 4 снимки, за да е хубаво всичко, за да се види на доказателството за адрес. Направих снимка пред къщата и улицата.

Автоматичен превод:
Betta72

Здравейте,

въпреки че проверих всяка снимка, която сте публикували, не намирам доказателства, че паролата ви е била приета от Liana. Както и на мен изглежда, че току-що ти казаха, че е възможно да смениш държавата след проверка, но по време на чата намират само още различна информация, предполагам.

Мога ли да знам защо умишлено сте попълнили грешните адреси, моля?

Освен това, каква добра точка можете да видите в това, моля:

"не, не, нарочно се регистрирах от друго устройство и ги попитах дали е възможно да се смени държавата и те ми потвърдиха, че е възможно да го направя, просто исках да имам доказателство за това."

Автоматичен превод:

Нямам екранна снимка с Лилиан и държавата ми се промени, защото моята VPN е включена от известно време и е свързана с Мексико ... но страната може да се промени, казват, че не е проблем, просто греша, във всяко казино можете да промените държавата, преди да попълните данните само с тях не е възможно. Дадоха ми потвърждение, че може да се смени държавата след изпращане на документите.

Автоматичен превод:
Betta72

Сега виждам. Така че VPN предизвика всичко това.

Все пак съм съвсем сигурен, че не са ви дали никакво потвърждение относно държавата, той написа: „След като проверя документите ще мога да сменя държавата, да".

Предполагам сега, че е променил решението си, след като е проверил документите ви, опасявам се.

Мога ли да знам дали все още поддържате връзка с някой от казиното?


Автоматичен превод:

не, вече не съм в контакт с никого от казиното, но мисля, че могат да променят държавата, абсолютно не съм имала намерение да измамя или да направя нещо лошо ... просто останах на vpn и току-що се регистрирах в сайта и дори не забелязах. ..Изпратих и селфита с името на улицата и домашния адрес, защото и от мен ме помолиха, мисля, че това е достатъчно доказателство, че просто исках да играя честно.

Автоматичен превод:
Betta72

Вярвам, че ако сте попълнили само държавата неправилно, но останалите данни са верни, те трябва да могат да променят държавата вместо вас. Не би трябвало да е голяма работа.

Автоматичен превод:

че всичко друго е вярно, как мога да разреша този проблем. да ви помогнем? Подадох жалба.

Автоматичен превод:
Betta72

Да, тогава моля, дайте ми време на колегите да го разгледам.

Автоматичен превод:

Досега никой не успя да изпрати идеалното решение, което не е странно

Автоматичен превод:

Имам два мача и сега чакам нов

Автоматичен превод:
Betta72

Здравейте,

просто дайте малко време на жалбата си.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини