ФорумОбщи дискусии свързани с хазартСметката е закрита и парите са конфискувани

Сметката е закрита и парите са конфискувани

преди 2 години от Betta72
|
7242 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Някой имал ли е случай на погрешно влизане в страната в казиното конкретно bitkingz ... след това теглих парите обаче когато исках да изтегля още пари поискаха документи и изпратих документите и те приеха и казаха че поръчката беше потвърдено, след като аз поисках плащане, взеха ми парите и анулираха акаунта ми. Първо казах, че съм направил грешка в държавата и поисках промени в държавата. Казаха, че няма да е проблем.

Автоматичен превод:
Betta72
преди 2 години

Здравейте.

Ако разбирам правилно, успяхте да изтеглите първата сума и проблемът се появи, когато се опитате да теглите отново, нали? Това ми се струва странно.

Получихте ли имейл от представителя на казиното? Ще се опитам да ги попитам за цялата ситуация. Или далеч по-добре имате принт-скрини на разговори, където се е обсъждала страната?

Както и да е, мисля, че трябва да подадете жалба, това трябва да се провери допълнително.

Чувствайте се свободни да го направите тук: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох жалба, но мога да ви попитам тук, че нормално теглих първата сума, след това ми поискаха документи и изпратих всичко както трябва, дори си направих селфи пред къщата... и накрая заради това състояние изтриха всичко, спечелиха и закриха акаунта... Ще ви изпратя снимки на всичко тук.

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile

Интересно е също, че ми провериха поръчката, виждате, че паспортът е проверен и приет.

Автоматичен превод:
Betta72
преди 2 години

Наистина не съм сигурен дали го разбирам правилно. Вие казахте в чата, че паспортът ви е бразилски, но в личните ви данни пише Хонг Конг и след това виждам в личните ви данни, че градът е Ниш, който е в Сърбия, но вие добавихте Мексико там...

Както и да е, изглежда Bitkingz приема играчи от Сърбия, така че това не е случаят, когато няма да ви бъде позволено да играете там, ако сте попълнили правилно данните за страната. Мисля, че ако сте попълнили правилно вашето име, дата на раждане, адрес + град, тогава това е ясен знак, че не сте искали да ги измамите и затова те трябва да изплатят печалбите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

не не, нарочно се регистрирах от друго устройство и ги попитах дали е възможно да се смени държавата и те ми потвърдиха, че е възможно, просто исках да имам доказателство за това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

прав си, освен това проверих паспорта ми е проверен и направих снимка пред къщата си като док с паспорт в ръка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Писах нарочно в чата просто попитах информативно дали е възможно да се смени състоянието .... и те казаха, че като изпратя всичко, което е възможно да се промени ... но в мокър случай просто затвориха акаунта ...и пак казвам паспорта ми беше заверен първо, като изпратих доказателство за адрес, помолиха ме пред къщата да се снимам с паспорта ми и го изпратих, но след това затвориха сметката.. Ще ви изпратя снимка, където бях проверен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file виждаш, че паспорта е приет като проверка на поръчката, и изпратих още 4 снимки, за да е хубаво всичко, за да се види на доказателството за адрес. Направих снимка пред къщата и улицата.

Автоматичен превод:
Betta72
преди 2 години

Здравейте,

въпреки че проверих всяка снимка, която сте публикували, не намирам доказателства, че паролата ви е била приета от Liana. Както и на мен изглежда, че току-що ти казаха, че е възможно да смениш държавата след проверка, но по време на чата намират само още различна информация, предполагам.

Мога ли да знам защо умишлено сте попълнили грешните адреси, моля?

Освен това, каква добра точка можете да видите в това, моля:

"не, не, нарочно се регистрирах от друго устройство и ги попитах дали е възможно да се смени държавата и те ми потвърдиха, че е възможно да го направя, просто исках да имам доказателство за това."

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нямам екранна снимка с Лилиан и държавата ми се промени, защото моята VPN е включена от известно време и е свързана с Мексико ... но страната може да се промени, казват, че не е проблем, просто греша, във всяко казино можете да промените държавата, преди да попълните данните само с тях не е възможно. Дадоха ми потвърждение, че може да се смени държавата след изпращане на документите.

Автоматичен превод:
Betta72
преди 2 години

Сега виждам. Така че VPN предизвика всичко това.

Все пак съм съвсем сигурен, че не са ви дали никакво потвърждение относно държавата, той написа: „След като проверя документите ще мога да сменя държавата, да".

Предполагам сега, че е променил решението си, след като е проверил документите ви, опасявам се.

Мога ли да знам дали все още поддържате връзка с някой от казиното?


Автоматичен превод:
преди 2 години

не, вече не съм в контакт с никого от казиното, но мисля, че могат да променят държавата, абсолютно не съм имала намерение да измамя или да направя нещо лошо ... просто останах на vpn и току-що се регистрирах в сайта и дори не забелязах. ..Изпратих и селфита с името на улицата и домашния адрес, защото и от мен ме помолиха, мисля, че това е достатъчно доказателство, че просто исках да играя честно.

Автоматичен превод:
Betta72
преди 2 години

Вярвам, че ако сте попълнили само държавата неправилно, но останалите данни са верни, те трябва да могат да променят държавата вместо вас. Не би трябвало да е голяма работа.

Автоматичен превод:
преди 2 години

че всичко друго е вярно, как мога да разреша този проблем. да ви помогнем? Подадох жалба.

Автоматичен превод:
Betta72
преди 2 години

Да, тогава моля, дайте ми време на колегите да го разгледам.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Досега никой не успя да изпрати идеалното решение, което не е странно

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам два мача и сега чакам нов

Автоматичен превод:
Betta72
преди 2 години

Здравейте,

просто дайте малко време на жалбата си.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини