Slotsmagic- умение в мрежата

преди 2 години от Panders
|
3793 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здрасти

имах някои скорошни проблеми с тази казино група. Моят акаунт в Playojo беше анулиран без никакво обяснение, след запитване ... седмици по-късно те казаха, че трябва да отворя нов акаунт с лиценз .com. Тъй като живея в Гърнси, който е остров с британски канали, понякога има проблеми с лицензирането, така че приех, че въпреки че все още не знам как е в рамките на контрола на играчите да знам към какъв лиценз принадлежи тяхното членство... сега към 2-ри брой. Казино Slotsmagic, което е част от същата група, изискваше от мен да потвърдя акаунта си, преди да изтегля, изпрати документите и с удоволствие играех с добър баланс, който бях натрупал, когато внезапно получавам изскачащо съобщение, че вече не мога да играя с реално пари и трябва да се свържете с поддръжката. От поддръжката казват, че преглеждат акаунта ми. Така че имам баланс, който вече не мога да играя или тегля, след седмица и все още няма новини и няма напредък. Изглежда, че това казино отнема седмици, за да отговори на имейл, онлайн чатът вече не е на живо. Някакъв съвет? Тъй като това е разумната група като Playojo, подозирам, че ще кажат, че има проблеми с лицензирането и може да затворят и моя акаунт, в който случай не знам къде съм с баланса си. Тук пише, че приемат играчи от Гърнси, така че се надяваме, че това не е така.

Автоматичен превод:
Panders
преди 2 години

Дори ако се занимават с някои проблеми с лицензирането, те трябва да изпратят оставащия баланс на играчите. Мога да си представя, че това е доста уникален случай. Това не е нещо, което може лесно да бъде разрешено от поддръжката на клиенти. Предполагам, че вероятно нямат много играчи от Гърнси, така че това е доста трудна ситуация, с която трябва да се справят.

Както и да е, изглежда, че имат лиценз за Обединеното кралство, както и за малтийския, така че вярвам, че дори и да отнеме много време, в крайна сметка трябва да получите баланса си. Просто се опитах да им напомня за вашия случай на всеки няколко дни. Това може да помогне.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря Даниел, сега ми възстановиха баланса и ми казаха, че трябва да отворя нов акаунт с лиценза .com, но когато се опитам, получавам съобщение, че имейлът вече е регистриран….grrr


Автоматичен превод:
Panders
преди 2 години

Поне си имаш парите. Имам чувството, че това е грешна реализация от тяхна страна, защото очевидно имат вашия имейл адрес в базата данни и няма друга база данни за уебсайта .com. Вероятно е същото.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини