Здрасти
имах някои скорошни проблеми с тази казино група. Моят акаунт в Playojo беше анулиран без никакво обяснение, след запитване ... седмици по-късно те казаха, че трябва да отворя нов акаунт с лиценз .com. Тъй като живея в Гърнси, който е остров с британски канали, понякога има проблеми с лицензирането, така че приех, че въпреки че все още не знам как е в рамките на контрола на играчите да знам към какъв лиценз принадлежи тяхното членство... сега към 2-ри брой. Казино Slotsmagic, което е част от същата група, изискваше от мен да потвърдя акаунта си, преди да изтегля, изпрати документите и с удоволствие играех с добър баланс, който бях натрупал, когато внезапно получавам изскачащо съобщение, че вече не мога да играя с реално пари и трябва да се свържете с поддръжката. От поддръжката казват, че преглеждат акаунта ми. Така че имам баланс, който вече не мога да играя или тегля, след седмица и все още няма новини и няма напредък. Изглежда, че това казино отнема седмици, за да отговори на имейл, онлайн чатът вече не е на живо. Някакъв съвет? Тъй като това е разумната група като Playojo, подозирам, че ще кажат, че има проблеми с лицензирането и може да затворят и моя акаунт, в който случай не знам къде съм с баланса си. Тук пише, че приемат играчи от Гърнси, така че се надяваме, че това не е така.
Hi there
i have had some recent issues with this casino group. My Playojo account was cancelled without any explanation, after querying …weeks later they said I needed to open a new account with .com license. As I live in Guernsey which is a British channel island there are sometimes licensing issues so I accepted that although I still don’t know how it’s within a players control to know what license their membership belongs to….now to the 2nd issue. Slotsmagic casino which is part of the same group required me to verify my account before withdrawing, submitted the docs and was happily playing with a nice balance that I’d built up when suddenly I get a pop up saying I can no longer play using real money and should contact support. Support say they are reviewing my account. So I have a balance I can no longer play or withdraw, a week on and there is still no news and no progress. This casino seems to take weeks to reply to email, online chat is no longer live. Any advice? As it’s the sane group as Playojo I suspect they will say there are licensing issues and may well close my account too, in which case I don’t know where I stand with my balance. On here it says they accept players from Guernsey, so hoping that’s not the case.