ФорумОбщи дискусии свързани с хазартСайтът на Vulkanvegas не плащат

Сайтът на Vulkanvegas не плащат

преди 2 години от brunorodrigues817
|
8985 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
преди 2 години

Уважаеми,


Ако някой може да ми помогне ще съм много благодарна!


Наскоро направих депозити на сайта: https://vulkanvegas3.com/pt/weekly-bonus, парите падат незабавно, успях да спечеля 1000 реала в рамките на платформата, но сега не мога да изтегля парите, аз направи повече от 10 опита за тегления винаги се отхвърля, поддръжката не ми казва какво се прави нередно, вече имам KYC проверка.


Чувствам се измамен, бих искал да знам дали някой вече е успял да тегли?

Някой има ли същия проблем? къде можем да докладваме този сайт, тъй като мами потребителите, не плащат коректно и не помагат


Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

Здравей,

Съжалявам, че сте изправени пред такъв проблем. Това, което намирам за най-тежко, е липсата на комуникация.

Въпреки това бих започнал с бонуса, който взехте. Има ли някаква максимална сума за теглене, приложена към този бонус? Изпълнихте ли вече изискванията за залагане? Спазили ли сте всички други условия, посочени в промоцията?

Може би можете да опитате друга опция за плащане.

Но първо искам да се уверя, че всички бонус условия са изпълнени.

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добро утро!


Да, отговарям на всички изисквания, стойността на бонуса вече е до реалната стойност, достъпна за теглене, вече имам всички KYC верификации, документи...

Първият опит беше чрез pix, те отмениха метода

другите опити бяха с прехвърляне, твърдейки, че съм попълнил грешни данни, но не казват какво не е наред, за да мога да го коригирам, много странно.

Сега опитах друг начин за превод, чакам, но поддръжката е ужасна, надявам се да мога да изтегля спечелените пари честно.

Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

Ако и третият опит е неуспешен и те няма да обяснят какво сте направили погрешно, трябва да помислите за подаване на жалба. Вярвам, че дори да сте добавили грешни данни, те трябва да ви помогнат да изпратите тегленето правилно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ще се оплача на тези, на които подкрепата им не помага, винаги дават един и същ отговор или молят да изчакат, казват, че процесът се извършва от финансовия сектор...


Вече отворих протокол за инцидент, вече губя надежда да получа тази сума.

Депозитите се одобряват незабавно, въпрос на секунди, но всички тегления се отхвърлят.


Имам доказателства, пинта., чат, всичко е записано, сайтът не е честен.

filefile

Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

Здравейте!

Можете да подадете жалбата чрез нашия център за разрешаване на проблеми, просто щракнете върху тази връзка, моля:

https://casino.guru/complaints/create

Мисля, че бихте могли да използвате допълнителна помощ. За съжаление, не изглежда, че ще можете да разрешите този проблем с подкрепата на казиното. Позволете ни да ви помогнем, ако е възможно.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Скъпи, не можах, отворих жалба през този сайт там!


Изминаха повече от два работни дни на сайта> https://vulkanvegas.com/pt, те наистина не плащат, това е измама, заблуждава потребителите, внимавайте, не слагайте пари там, вижте доказателствата в изображенията...

поискано е на 7/9/2022, днес е 7/14/2022, състоянието все още остава същото, виждам какво казва поддръжката filefilefile


Този сайт е скучен, свалете го... Докладвайте

Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

Чудя се защо отказаха другите тегления по банков път?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Също така исках да знам, видяхте ли отговора от поддръжката....


Срокът мина, документите ми са заверени от тях

Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

Освен това се притеснявам, че не успяхте да подадете жалба.

Бихте ли любезно опитали тази връзка, моля?

https://casino.guru/complaints

Уведомете ме дали сте успели, благодаря ви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вижте имейла, който получих от тях


О, това е одобрено, че сайтът е измама, хора, внимавайте да не слагате пари

„Заявката ви за теглене е отменена.

Съгласно нашата политика за AML, от вас се изисква да направите депозит, като използвате избрания от вас метод на плащане, преди да подадете заявка за теглене.

Моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти за по-подробна информация.

ID на транзакцията: d569d49a-c03d-4d4d-8f54- 0695fc5b6a54

Стойност: 834.00BRL"


След няколко опита за теглене, всички отхвърлени, промених метода за теглене, все още нищо одобрено. Сега ви информират, че за да можете да изтеглите сумата, която е спечелена честно в играта, е необходимо да направите повече депозити, те са луди, как ще депозирам, без дори да тегля с вас хаха

Направих повече от 3 депозита и не бяха одобрени тегления, винаги просрочени, извинения и извинения.

Моля за нечия помощ, за да изоблича властите.

file

Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

Имейлът от тях определено не означава, че са измамници. Ако се опитате да изтеглите чрез метод на плащане, който не сте използвали за депозит, те ще го анулират в повечето казино.

Основният въпрос е защо са отхвърлили предишните опити за изтегляне. Ако беше одобрен преди, тогава нямаше да се сблъскате с проблема с новия метод за теглене.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Даниел, ако имам пари за получаване, които са спечелени правилно в рамките на сайта, всички документи са одобрени, всичко е наред, няколко опита, всички отхвърлени, без помощ от поддръжката.


Информиране, че за да бъде поискан нов депозит, за да мога да опитам ново теглене, шегувате ли се? Не поставям повече реали на този сайт, нито валута...


Това за мен е удар! Ако не беше вече платено, използвам други сайтове за залагания, като по същия начин, по който е депозит за тях, сайтът трябва да изплати и печалбите. Доказателствата са налице, не е нужно да продължавам да измислям лъжи.

Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

Просто ви казвам, че разбирам защо ви молят да направите депозит с новия метод на плащане (вероятно трябва да регистрират метода на плащане в системата си по този начин), но все още не разбирам защо са отхвърлили предишния тегления. Това е, което смятам за основен проблем и те трябва да ви кажат защо са го отхвърлили.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вие сте равни на поддръжката на сайта.


Нужда от помощ! Решение

Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

Ако не ви обяснят защо са отхвърлили предишните тегления, тогава можете да подадете жалба на нашия уебсайт. Разбирам защо не искате да направите нов депозит с другия метод.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вие сте равни на поддръжката на сайта.


Нужда от помощ! Решение

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Призовавам ви да подадете жалбата, имайте предвид, че не можем да ви помогнем по този начин.

Моля, щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей, добър ден!


Вече подадох жалбата там на този сайт ( https://casino.guru/complaints/create )


За тези, които видят тези саксии, внимавайте, не слагайте парите си в сайта ( https://vulkanvegas.com/pt )

Сайтът не плаща, поддръжката е ужасна, но са заявени 30 дни тегления, повече от 10 тегления са отхвърлени, досега имам 1000,00 на сайта и не мога да тегля, загубих надежда, като пример, не не използвайте сайта за залагания.

Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но няма оплакване. Моля, проверете раздела на вашия профил: „жалби":

file

Чувствайте се свободни да щракнете върху бутона „подаване на жалба", за да продължите.

Нещо определено не е наред с предишните ви тегления. Моля, споделете всяка поддръжка или повторение на чат, свързано с този проблем. За предпочитане чрез копиране и поставяне на текста в тялото на публикация, за да може да бъде автоматично преведен на английски.


Автоматичен превод:
brunorodrigues817
преди 2 години

мой човек, това казино е много странно и нечестно...няколко месеца по-късно чух същата ситуация....те го правят каквото искат. И не знам кой ще ти помогне (

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини