ФорумОбщи дискусии свързани с хазартРоял вегас казино ни изтощава

Роял вегас казино ни изтощава

преди 1 година от Aguaje
|
2467 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
Aguaje
преди 1 година

Здравейте,

Страхувам се, че подобно твърдение би било по-добре обяснено. Можете ли да обясните какво изглежда нередно? Може ли случайно акаунтът ви да бъде блокиран поради текуща проверка?

Моля, уведомете ни. Междувременно не се колебайте да научите как работят оплакванията тук в Casino Guru .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозираме във VR казино. Поискаха ни чудовищен бонус от 35 000 (@Roolover)... Направихме го! Утроихме депозираното. Метод на депозиране (виза - Перу), той беше одобрен, сега можем да теглим, анулираме същата сметка, с която сме направили депозита от 2 седмици, това е валидно, ИСКАМЕ И ВЪЗНАМЕРЯВАМЕ ДА ГИ ДОКЛАДВАМЕ

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Aguaje
преди 1 година

Съжалявам, но поради доста разбъркан превод не знам как да ви помогна.

Изглежда, че сте взели огромен бонус и сте изпълнили изискването за превъртане/залагане. Сега, преминахте ли проверката на акаунта, моля? Депозитът не означава, че сметката е верифицирана.

Моля, уведомете ме дали разбирате, благодаря.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Одобрен и верифициран акаунт, КАКВО НЕ РАЗБИРАМ? МОЯТ МЕТОД ЗА ДЕПОЗИРАНЕ БЕШЕ VISA ДЕБИТ ТЕ ПРИЕХА ДЕПОЗИТА, ПОИСКАХ ИЗТЕГЛЕНИЕТО ЧРЕЗ СЪЩИЯ НАЧИН И БЕШЕ НЕВАЛИДЕН, ЗАЩО? Правната зона на моята банка потвърждава, че моята виза дебитна сметка приема депозити от чужбина!!! Честно казано, това RV казино е най-лошото, в което съм играл досега

Автоматичен превод:
Aguaje
преди 1 година

Здравейте,

супер, благодаря за разяснението. Не е нужно да се чувствате обидени от въпросите ми, защото и двамата използваме различен език, просто искам да съм сигурен, че разбирам цялата ситуация. 🙏

А сега, от колко време чакате тегленето, моля?

Питам, защото даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката – което е направено – и да изпратят печалбите.

Чувствам, че казиното, подобно на някои други, изпитва проблеми с опциите за плащане, за съжаление това става все по-честа тема в днешно време и изисква известно време на казиното, за да разреши това. Обикновено проблемът се причинява от трета страна на казиното, която се грижи за транзакциите.

Можете ли да изберете друга опция за теглене, моля? Бих попитал казиното за това.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини