Здравейте,
супер, благодаря за разяснението. Не е нужно да се чувствате обидени от въпросите ми, защото и двамата използваме различен език, просто искам да съм сигурен, че разбирам цялата ситуация. 🙏
А сега, от колко време чакате тегленето, моля?
Питам, защото даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметката – което е направено – и да изпратят печалбите.
Чувствам, че казиното, подобно на някои други, изпитва проблеми с опциите за плащане, за съжаление това става все по-честа тема в днешно време и изисква известно време на казиното, за да разреши това. Обикновено проблемът се причинява от трета страна на казиното, която се грижи за транзакциите.
Можете ли да изберете друга опция за теглене, моля? Бих попитал казиното за това.
Hello,
great, thank you for the clarification. You don't need to feel offended by my questions, because we both use different language, I just want to ensure that I understand the whole situation. 🙏
Now, for how long have you been waiting for the withdrawal, please?
I'm asking because we allow casinos 14 full days to verify the account - which has been done - and to send the winnings.
I feel that the casino, like some others, is experiencing troubles with payment options, sadly it became a more and more frequent topic nowadays, and it requires some time for the casino to solve that. Usually, the trouble is caused by the casino's 3rd party company that takes care of the transactions.
Can you opt for a different withdrawal option, please? I would ask the casino about that.
Автоматичен превод: