ФорумОбщи дискусии свързани с хазартПроверка на акаунт и имейл

Проверка на акаунт и имейл

преди 10 месеца от brymoe7
|
1336 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Искам да изтегля печалбите си, но по време на проверката на сметката просто засяда. Няма значение кой телефон или браузър използвам. Същият проклет резултат. И нито един отговор на нито един имейл.

Автоматичен превод:
brymoe7
преди 10 месеца

Здравейте, може ли първо да попитам за кое казино говорим, където се опитвате да теглите пари?

Що се отнася до тегленето, ще трябва да завършите успешно верификацията на акаунта и след това ще можете да теглите.

Въпреки това, имате ли проблем, че документите ви не се приемат? Колко време продължава този процес?

Кажи ми.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини