Проблем със спам имейли

преди 4 години от Whitelighter
|
8573 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 4 години

Наскоро се присъединих към 2 казина (igames и videoslots) и минута след регистрирането на имейл адреса ми започнах да получавам спам имейли. Казината изпращат ли имейла ви автоматично някъде или са сътрудници, прикачени към тези казина. Трябва ли наистина да се разреши това? Някой друг да е имал този проблем? Какви изобретателни начини се справяте с тях.

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 4 години

Получили ли сте имейли от казината или от трета страна? Сигурни ли сте, че не сте се съгласили с получаването на промо материали и предоставяне на имейл адреса си на трети компании по време на процеса на регистрация?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Предполагам от трета страна и отмених всяка налична кутия

Автоматичен превод:
преди 4 години

Всяко казино изпраща спам имейли. ВСЕКИ. Ето защо имам един имейл само за казина

Автоматичен превод:
преди 4 години

Я ги виждам през цялото време

Автоматичен превод:
Charsangouw
преди 4 години

Мисля, че разбирам вашия случай, същото се случва и с мен.

Получавам промоционални имейли от казина, в които не съм клиент.

Въпреки че обикновено маркирам промоционалните опции за имейл, където се регистрирам, тъй като те имат пояснението, което се отнася само за имейли от това казино, където се регистрирам, а не от други.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Участвам само в много малко казина и винаги ми изпращат много спам. Понякога те са като банер с клик хайта хаха

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 4 години

Обикновено ги поставям като прочетени, без да отварям съдържанието им, и ги отчитам, за да не получават повече спам, но любопитното е, че по-късно получих същата реклама от друга поща, това е като вечна битка с рекламно нещо.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Изтривам всички имейли, които са рекламни, лесно е

Автоматичен превод:
преди 4 години

Мисля, че трябва да използваме филтър за спам на трети страни, това е най-добрият вариант

Автоматичен превод:
coole.75zra
преди 4 години

Изтривам ги, но те продължават да ми се връщат

Автоматичен превод:
преди 4 години

всъщност е добре да имате изключителен имейл само за казина, както казва човекът по-горе, аз го правя и не се интересувам наистина да е изпълнен със спам, тъй като е изключителен само за това, тъй като когато се абонирате за такъв, когото познавате че Те ще започнат да ви изпращат ежедневна информация. Съветвам ви да го направите и ще видите, че няма да имате толкова много проблеми и забележки за имейли всеки толкова често.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Прочетох всички имейли и след това изтрия тези, които не ме интересуват

Автоматичен превод:
преди 3 години

Както винаги съм казвал, спамът в казиното е много досаден, така че най-добре е да получите изключителен имейл, за да се регистрирате в казината, за да не прекъсвате ежедневните си имейли

Автоматичен превод:
paulish
преди 3 години

Но в повечето от тях те ви позволяват да активирате или деактивирате оферти по пощата.

Автоматичен превод:
lauarual
преди 3 години

Офертите от казиното са изключени. Проблемът е в това, че вдигат имейлите ви трети страни. Те са тези, които ви бомбардират със спам, нищо общо с казината.

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 3 години

Да, правилно е.

Много често ми се случва.

Неизбежно ми се струва. Когато се абонираме за казино, не знаем най-накрая къде отиват данните ни.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Една техника, която научих, е да използвам различни имейл адреси за всяка регистрация, за да мога да видя как данните ми „пътуват". Много е лесно да имате множество адреси, ако използвате gmail. Просто добавете + след името си и добавете името на уебсайта, който регистрирате. Това така или иначе ще дойде във входящата ви поща. Например joe.doe+casino888@gmail.com или joe.doe+1xbet@gmail.com и двамата ще се окажат във входящата поща joe.doe@gmail.com . Това няма да ви попречи срещу спам, но можете лесно да ги филтрирате и изтриете.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Аз лично не обичам да получавам имейли със спам, така че ги изтривам възможно най-скоро. Ако имате акаунт в Gmail, можете да промените настройките за това къде отива вашият спам имейл

Автоматичен превод:
KiyaKina
преди 3 години

@KiyaKina можеш ли да ми кажеш някои от филтрите за спам на трети страни, с които имаш опит? Никога не съм го използвал и искам да опитам.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини