ФорумОбщи дискусии свързани с хазартпроблем с теглене с IWINFORTUNE CASINO

проблем с теглене с IWINFORTUNE CASINO

преди 9 месеца от elouise16
|
1866 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

нямах никакви проблеми с тегленето от казино IWINFORTUNE, докато не поисках теглене от 1000 британски лири на 8 февруари 2024 г. ОЧАКВА СЕ. Изпращах имейли без отговор, изпращах имейли до моя личен мениджър, без отговор. влязох в чат на живо и те казаха, че ще отнеме 7-21 работни дни и няма проблем, ще си получа парите !!! никога не съм чувал за нещо подобно. казах им в техните правила и условия, че ясно се посочва 24-48 часа за обработка на тегления, така че затвориха чата.....все още чакам парите си

Автоматичен превод:
elouise16
преди 9 месеца

Приятен ден и на теб!

Въпреки че си представям, че тези проблеми с казиното могат да съсипят деня...

Честно казано, имам някои лоши новини, които трябва да ви кажа. Основното е, че казиното е затворено, поне според последните актуализации, които получихме от ръководството. Бих казал, че това обяснява липсата на комуникация от страна на казиното.

Мога ли да знам кога за последен път получихте отговор? Мразя да те виждам, без да знам, че планират да затворят, оставяйки активния ти баланс блокиран в неработещо казино...

Все пак всичко е възможно...

Може би подаването на официална жалба ще направи възможно разговора с някого в тази компания.

Вашето време ще бъде единствената инвестиция, така че не се страхувайте, безплатно е. Мисля, че си струва да опитате.

Кликнете върху тази връзка, за да подадете жалба 👈

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравей, Радка, леле наистина? Днес всъщност получих отговор от моя личен мениджър, който казва, че е изпратил съобщение до екипа за обработка и се надявам тегленето ми да бъде обработено скоро! Той също така ми даде безплатен бонус от £25, с който да играя на ротативки! Толкова съм объркан и ядосан от всичко това, успях да изтегля £400 преди 3 седмици без никакви проблеми, това беше направено за 24 часа


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
elouise16
преди 9 месеца

Здравейте,

Толкова се радвам да го чуя. За да избегнем недоразумения, и двамата ли говорим за това казино 👈, моля? Ако е така, моля, уведомете ме, аз ще информирам нашия екип за данни, за да зададем правилно информацията и да поддържаме прегледа актуален.

Както и да е, ние ще бъдем тук за актуализация, да се надяваме, че мениджърът ще удържи на думата си. 🙂


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравейте .

Извинете за толкова късния отговор, бях доста зле 🙁 Добра новина обаче, тегленето кацна в банковата ми сметка 3 дни след като говорихме 🙂

Имах още едно теглене от £400 и друго от £200 без никакви проблеми 🙂

Така че, в абсолютна справедливост трябва да кажа, че IWINFORTUNE.CO/EN е добър сайт, изплаща, стига да сте били верифицирани, да сте играли чрез вашите залагания. но понякога просто трябва да изчакате малко повече, тъй като те трябва да направят своите проверки, което е хубаво нещо 🙂

Комуникацията между мен и личния ми мениджър беше много добра, при всички проблеми, които може да съм срещал по имейл.

Автоматичен превод:
elouise16
преди 7 месеца

Е, радвам се, че всичко се оправи, защото фактът, че си получил парите, е най-важното нещо в крайна сметка. Колко време отне всичко в крайна сметка и какъв метод използвахте за теглене? Ще останете ли в това казино, когато другите ви тегления са наред? 🙂 ☘️🎉

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини