ФорумОбщи дискусии свързани с хазартПроблем с изясняване на изключване

Проблем с изясняване на изключване

преди 2 години от gkiokgkiok
|
2382 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Добър вечер. Бях направил разминаване в казино rollingslots и днес създадох нов акаунт в дъщерната им компания wildtokyo.

Докато депозирах нормални пари и играх (130 евро) тогава бях информиран, че сметката трябва да бъде закрита и тя беше блокирана. Какво ще стане с тези пари? Какво трябва да направя?

(Уточнявам, че парите бяха заложени и загубени и след това бях уволнен.) Благодаря ви много за всяка информация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Искам да кажа, тъй като не ми беше позволено да играя, не трябваше да съм информиран предварително или казиното нямаше да приеме депозита ми;

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър вечер. Бях направил разминаване в казино rollingslots и днес създадох нов акаунт в дъщерната им компания wildtokyo.

Докато депозирах нормални пари и играх (130 евро) тогава бях информиран, че сметката трябва да бъде закрита и тя беше блокирана. Какво ще стане с тези пари? Какво трябва да направя?

(Уточнявам, че парите бяха заложени и загубени и след това бях уволнен.) Благодаря ви много за всяка информация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

така че имате ли активен баланс във вашата казино сметка или вече сте заложили парите, моля?

Ако сметката е на път да бъде закрита, трябва да си върнете активния баланс.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Искам да кажа, тъй като не ми беше позволено да играя, не трябваше да съм информиран предварително или казиното нямаше да приеме депозита ми;

Автоматичен превод:
преди 2 години

В случай на самоизключване в сестринско казино, всяко казино се нуждае от известно време, за да оцени вашата информация, за да се увери, че това наистина сте вие. В противен случай сметката на някой друг може да бъде затворена. Вероятно са намерили съвпадението, когато сте използвали опцията си за плащане, така че са действали и са затворили акаунта ви.

Следващия път може би трябва да опитате да се свържете с поддръжката предварително, като кажете: "Здравейте, поисках самоизключване в казиното на сестра ви и сега искам да депозирам тук. Мога ли?" И вижте какво ще се случи.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не. Казиното сестра приема парите ми. Загубих парите си, но агтър забрани сметката ми.. И сега питам...

Защо казиното сестра приема пари от мен??? Как мога да ги върна???

Автоматичен превод:
gkiokgkiok
преди 2 години

Здравейте,

казиното-сестра прие парите ви, защото не беше казиното, от което сте се самоизключили.

Честно казано, няма глобален инструмент за самоизключване, така че, за да не влизате в казиното, трябва да информирате всяко казино поотделно, за да сте напълно сигурни, че са потвърдили вашата заявка. Това е по-безопасният начин.

Важното е: Споменахте ли, че имате проблеми с хазарта, когато сте се самоизключили от казиното, моля?

Както и да е, глобалното самоизключване е идея, върху която в момента работим:

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини