ФорумОбщи дискусии свързани с хазартПроблем с акаунта за проверка

Проблем с акаунта за проверка

преди 1 година от mohamkreker
|
2300 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Надявам се, че някой може да даде отговор. Приятелят ми притежава руски паспорт с изтекъл срок на валидност. Въпреки това той ми каза, че паспортът му е удължен с три години. Какво трябва да предложи, за да се удостовери, при положение че системата на един от хазартните сайтове продължава да отхвърля документа му?

Автоматичен превод:
mohamkreker
преди 1 година

Предполагам, че трябва да създаде нов паспорт, изглежда най-лесният начин да избегне бъдещи усложнения.

Както и да е, вашият приятел също трябва да попита казиното, за да получи предложение. Какво мислиш? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Те казаха, че им трябва лична карта с изтекъл срок на валидност и изглежда, че му е трудно да си вземе отново, тъй като живее от Русия. Той спомена, че имат привилегия да са удължили срока на валидност на паспорта му заради войната. Ако той няма да бъде потвърден от това казино, възможно е също да не бъде потвърден от друго казино.

Автоматичен превод:
mohamkreker
преди 1 година

Здравейте.

Така че това е изключителна ситуация. Проблемът е, че казината обикновено изброяват необходимите документи в условията + добавят бележка, която казва нещо като „Запазваме си правото да поискаме допълнителни документи, ако е необходимо".

Всяко казино подхожда по различен начин към проверката на KYC, така че никой не може да ви увери, че след като премине тази конкретна проверка, той е добре завинаги.

Личната карта е основен документ, той трябва да я предостави, когато бъде поискан. Паспортът е по-сложен, добре, какво бихте казали, ако сте на страната на казиното? След като изтече, казиното просто го вижда като вече невалидно.

Вашият приятел получи ли официално писмено изявление, обясняващо удължената валидност? Трябва да предостави това на казиното.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Питах го, за съжаление няма подкрепящи документи. Дори спомена, че трябва да има такъв.

Автоматичен превод:
mohamkreker
преди 1 година

Може би вашият приятел също трябва да се присъедини към този разговор.

Всеки проблем има решение, просто трябва да се обсъди правилно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще го помоля да се присъедини тук. Благодаря!

Автоматичен превод:
mohamkreker
преди 1 година

Наистина мисля, че това е най-доброто решение за момента. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, обикновено казината изискват някакъв вид изискване, било то банкови извлечения или документи за самоличност или други документи, в този случай поради проблема, който вашият приятел има поради войната в Русия, трябва да отидете в посолството и да поискате документ или доказателство, което удостоверява ситуацията и удължаването на паспорта на вашия приятел, с това вече можете да изпратите тези подкрепящи документи, така че казиното да може да продължи да извършва проверката, сега ако освен това сте имали и шофьорска книжка или друго упълномощено документ, би бил много полезен. Поздравления.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини