ФорумОбщи дискусии свързани с хазартПрехвърлянето на печалбите ми е трудно

Прехвърлянето на печалбите ми е трудно

преди 1 година от sumida30
|
2170 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Не мога да прехвърля не знам дали все още липсва документ....

Опитах се да изпратя имейл, но без резултат.

Може ли някой да ми помогне??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитайте да прочетете статии за вашите опции тук

Публикация на KathrinF Редактиран от Radka
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

Има нещо много хубаво, което искам да споделя с всички. опитайте, забавно е

Публикация на bigbear Редактиран от Radka
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитайте да прочетете статии за вашите опции тук

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

наистина е глупаво да се пуска толкова очевиден пост за изграждане на връзки, фалшифициран от съвети към играчи в нужда.

Всички останали забранени връзки ще бъдат изтрити.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Има нещо много хубаво, което искам да споделя с всички. опитайте, забавно е

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не само, че връзката ви е забранена, тя всъщност изобщо не работи.

😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да прехвърля не знам дали все още липсва документ....

Опитах се да изпратя имейл, но без резултат.

Може ли някой да ми помогне??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте sumida30,

Нека се опитаме да разрешим проблема ви.

В момента потвърждавате акаунта си в някое казино, за да изтеглите печалбите си, изпратихте някои документи, но проверката все още тече, така че не сте сигурни дали сте изпратили всички документи - прав ли съм, моля?

Как се казва казиното, моля? Казиното предоставя ли чат на живо? Ако е така, опитайте да попитате там.

Напиши нещо като:

„Здравейте, имам нужда от помощ за проверка. Липсват ли някакви документи? Какво трябва да изпратя, моля?"

Междувременно проверете всички имейли, които сте получили от казиното от момента, в който сте започнали проверката, и се опитайте да намерите списъка с документи, които трябва да предоставите (като лична карта, банково извлечение, сметка за комунални услуги и т.н.). Проверете изходящите си имейли и съобщения, за да намерите това, което вече сте изпратили в казиното.

Можете също да проверите акаунта си в казиното, ако има някакъв раздел с този списък и някои индикатори, които могат да ви покажат със сигурност дали липсва някакъв документ.

Уведомете ме, моля.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини