Хей, радвам се да се запознаем!
Казвам се Радка и се надявам да се насладите на тази невероятна общност. Разгледайте наоколо, запознайте се с други играчи и се насладете на времето си тук. 🙂
Hey, glad to meet you!
My name is Radka, and I hope you will enjoy this amazing community. Browse around, meet other players, and enjoy your time here. 🙂
Далеч от immerion casino iMR Изпращах им документите много пъти и те не плащат парите, не се правят тегления, не се прави идентификация и не отговарят на имейли
Far from immerion casino iMR I have sent them the documents many times and they do not pay the money, no withdrawals are made, no identification is made and they do not respond to e-mails
Μακρυά από το immerion casino iMR τους έχω στείλει πάρα πολλές φορές τα έγγραφα και δεν πληρώνουν τα χρήματα δεν γίνονται αναλήψεις δεν γίνονται ταυτοποίησης και δεν απαντάνε στα e-mail
здрасти
Предполагам, че смятате Casino Guru за истинско казино. Е, не сме. Но се радвам, че вече успяхте да се регистрирате и по този начин частта "игра" е изцяло във ваши ръце. Видяхте ли раздела, наречен "казина"? Бих започнал точно там 😉
https://casino.guru/top-online-casinos 👈👈
Стремете се към приличен индекс на безопасност и се уверете, че разглеждате поне потребителски отзиви. Може да ви спести неприятности.
Успех!
Hi!
I take it you consider Casino Guru to be a real casino. Well, we are not. But I'm glad you managed to register already, and thus the "play" part is in your hand completely. Did you see the tab called "casinos"? I would start just there 😉
https://casino.guru/top-online-casinos 👈👈
Aim for a decent Safety Index and make sure to browse user reviews at least. Could save you troubles.
Best of luck!
Далеч от immerion casino iMR Изпращах им документите много пъти и те не плащат парите, не се правят тегления, не се прави идентификация и не отговарят на имейли
Far from immerion casino iMR I have sent them the documents many times and they do not pay the money, no withdrawals are made, no identification is made and they do not respond to e-mails
Μακρυά από το immerion casino iMR τους έχω στείλει πάρα πολλές φορές τα έγγραφα και δεν πληρώνουν τα χρήματα δεν γίνονται αναλήψεις δεν γίνονται ταυτοποίησης και δεν απαντάνε στα e-mail
Хей, бих те помолил да запазиш разговора в темата за самото казино. Това изобщо не е тема, където трябва да бъде, така че ще се радвам, ако го направите.
Hey, I'd ask you to keep the conversation in the thread for the casino itself. This isn't a thread where it should be at all, so I'll be happy if you do.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.