ФорумОбщи дискусии свързани с хазартПредставители за обслужване на клиенти

Представители за обслужване на клиенти

преди 2 години от Winwinbig007
|
3472 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Имах проблем с депозита в продължение на пет дни след като изпратих доказателство за плащане и все още проблемът ми не е разрешен. Всеки път, когато вляза в чат на живо, 4 от представителите на клиентите ми казаха, че доказателството за плащане не се преглежда и резултатът ще бъде 2 до 3 работни дни, които сега са на 4 работни дни и акаунтът ми все още не е кредитиран. За мен е ясно, че представителите за обслужване на клиенти нямат правомощия, защото не разрешават проблема ви. Ето защо те се наричат представители на клиенти, нали. Те наистина нямат никаква цел и вие си губите времето и данните. Освен това комуникацията между екипа за поддръжка и клиента е много лоша. Те не потвърждават и не признават вашите имейли и вие като клиент трябва да проследите собствената си жалба, която е несправедлива и неразумна, тъй като възникналият проблем е грешка, а не мой. Този проблем причинява неудобство и аз съм много недоволен, че казиното се справя с оплакването на клиентите. Изглежда, че не сте важен и е само играч в там казино. Няма да препоръчам никой от приятелите си да играе в Thunderbolt казино, че със сигурност.

Автоматичен превод:
Winwinbig007
преди 2 години

Здравейте, проверката на KYC не трябва да отнема толкова време, но това казино спечели съмнителна репутация, така че може да има някои проблеми. Предлагам ви да дадете на този процес още няколко работни дни. Ако не могат да се справят, можете да подадете жалба срещу тях.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Как добавяте бонуси тук?

Автоматичен превод:
Dreday0078
преди 5 месеца

Как можете да информирате другите за интересни бонуси или по-скоро как нашият екип събира бонуси, които можете да разглеждате, моля?

Първата тема е посочена тук: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Малко подсказка: „ако има нещо интересно (промоция, бонус оферта и т.н.), което бихте искали да споделите с другите, не се колебайте да го направите. Ние просто искаме да избегнем случайни хора да публикуват свои партньорски връзки към уебсайт или публикации на казино които звучат като "РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ТУК, НАЙ-ДОБРОТО КАЗИНО - щракнете ТУК!!!" - изтривам подобни публикации всеки ден.

Най-общо казано, ако промоцията по някакъв начин е интересна за потребителите на форума, споделете я с тях, но да кажем, че ако казиното предлага 100% при 1-ви депозит, това не е нищо интересно, защото можете да намерите подобно предложение навсякъде."

Втората част е свързана с процеса на оценка, приложен към всяко казино в нашата база данни. След като бъдат прегледани, добрите могат да представят своите бонуси на нашия специален екип, който след това уточнява условията и гарантира, че тези бонуси са правилно налични в списъка и менюто на казиното.


Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Аз Dreay1978 бих искал бонус 20БОНУС добавен като бонус без депозит, моля!!

Автоматичен превод:
Dreday0078
преди 5 месеца

Здравейте, ние не сме казино, така че не мога да добавя никакви бонуси за вас. Ако искате такъв, ще трябва да го заявите в казиното. Бихте ли се интересували да видите някои бонуси без депозит? Ако е така, можете да го видите в този раздел- бонуси без депозит . 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини