Здравейте!
Помощта идва! Просто нека първо се съсредоточим върху необходимото, нали?
Какъв документ сте предоставили и защо ви е отказан? Не се колебайте да споделите екранна снимка, показваща какво ви каза казиното за това.
Ако обаче ви липсва каквото и да било обяснение, посегнете към казиното и попитайте какво изглежда нередно. И накрая, за да изключите обичайните проблеми, последвахте ли инструкциите до писмо? Искам да кажа, вашите документи са били в подходящия неизрязан формат, предоставяйки видима информация?
Предполагам, че не сте очаквали толкова много въпроси, но все пак е необходимо да се намери изход. Говорейки за това, може би ще назовете казиното?
Е, тук съм, готов съм за вашите отговори.
Hey there!
Help is coming! Just let us focus on the necessities first, shall we?
What document have you provided, and why did it get denied? Don't hesitate to share a screenshot showing what the casino told you about that.
If you lack any explanation, though, reach out to the casino and ask what seems to be wrong. And finally, to exclude the usual issues, did you follow the instructions to the letter? I mean, your docs were in the appropriate uncropped format, providing visible information?
I imagine you did not expect so many questions, yet it is necessary to find a way out. Speaking of which, care to name the casino, perhaps?
Well, I'm here, ready for your answers.
Автоматичен превод: