Здравейте.
В началото бих препоръчал да намерите по-прилично казино с по-висок рейтинг на репутацията и по-справедливи условия.
На вашия въпрос:
Тя варира и зависи от това колко документи трябва да подадете и колко гъвкав е персоналът на казината.
Бих казал от няколко дни до седмица.
Относно плащането бих казал, че е същото.
Можете да намерите допълнителна дискусия относно Icecasino тук .
Чувствайте се свободни да проверите добре оплакванията: https://casino.guru/complaints
Hello.
At first, I would recommend finding a more decent casino with a higher reputation score and more fair terms and conditions.
To your question:
It varies and depends on how many documents you need to submit and how flexible the casinos staff is.
I'd say from a few days to a week.
Regarding the payment, I'd say it's the same.
You can find further discussion concerning the Icecasino here.
Feel free to check complaints s well: https://casino.guru/complaints
Зависи колко документа искат. Но бих ви препоръчал да използвате друго казино с по-висока репутация.
It depends on how many documents they're asking. But I would recommend you to use another casino with a higher reputation.
Добре ще се вслушам в съвета ти, но искам парите си, от документите изпратих лична карта, кредитна карта и скрил сметка
Ok I will listen to your advice, but I would like my money, from the documents I sent an ID card, credit card and skrill account
Скоростта на проверка е много индивидуална във всяко казино и всеки играч, но вярвам, че никога не трябва да отнема повече от 2 седмици. Стандартът е около 2-5 дни.
The verification speed is very individual in every casino and every player, but I believe it should never take more than 2 weeks. The standard is about 2-5 days.
Здравейте. Ice Casino не кредитира 10000 KZT, депозирани от мен чрез платежната система на Beeline. Операторите не казват нищо конкретно в чата. Изпратих им доказателство за плащане чрез чат и имейл. Моите искания се игнорират. Кажи ми какво да правя?
Hello. Ice Casino does not credit 10000 KZT deposited by me through the Beeline payment system. The operators do not say anything specific in the chat. I sent proof of payment receipts to them via chat and email. My requests are being ignored. Tell me what to do?
Здравствуйте. Ice Casino не зачисляет 10000 KZT внесённые мной через платёжную систему Билайн. В чате операторы ничего определённого не говорят. Я отправил квитанции подтверждения об оплате им в чат и по электронной почте. Мои обращения игнорируют. Подскажите что делать?
Здравей,
ако не можете сами да разрешите ситуацията с казиното, можем да се опитаме да се намесим и да ви помогнем.
От колко време чакате сумата да се появи във вашата казино сметка, моля?
В случай, че имате нужда от помощ, всичко, което трябва да направите, е да подадете жалба, просто щракнете върху тази връзка:
Hello there,
if you can't solve the situation with the casino on your own, we can try to step in and help you.
For how long have you been waiting for the sum to appear in your casino account, please?
In case you need help, all you need to do is submit a complaint, just click this link:
Здравейте, благодаря за отговора. Казиното кредитира парите в сметката ми. Време за записване 1,5 дни
Hello, thanks for answering. The casino credited the money to my account. Enrollment time 1.5 days
Здравствуйте, спасибо что ответили. Казино зачислило деньги на мой счет. Время зачисления 1,5 суток
такъв въпрос ... какво използвате основно за депозиране и теглене на пари от казиното? директно към картата или може би някои платежни системи?
such a question ... what do you mainly use to deposit and withdraw money from the casino? directly to the card or maybe some payment systems?
такой вопрос...а чем вы в основном пользуетесь для ввода-вывода денег с казино? прямо на карту или может какие-то платежные системы?
Здравейте. Използвам предимно карта VISA и платежна система SKRILL
Hello. I mainly use VISA card and SKRILL payment system
Привет. В основном использую карту VISA и платёжную систему SKRILL
ох благодаря! Аз също използвам Skrill понякога, но не толкова често. Също така използвам ecoPayz в някои казина. Мислех, че може би момчетата все още използват някои нови финансови инструменти)
ooh thanks! I also use Skrill sometimes, but not as often. I also use ecoPayz in some casinos. I thought maybe the guys still use some new financial instruments)
оо, спасибо! я тоже иногда Skrill использую, но не так часто. Еще в некоторых казино ecoPayz юзаю. Думал может ребята еще какими-то новыми фин.инструментами пользуются)
Здравей, leksandr.
Бих казал, че може да бъде по-бързо, но въпросът е, че казиното реши проблема ви.
Надявам се, че ще се насладите на времето си в казиното. Ако успеете да спечелите, моля, споделете с нас повече подробности относно времето за проверка и теглене. 🙂
Hello, leksandr.
I'd say that it could be quicker, but the point is that the casino solved your issue.
I hope you'll enjoy your time in the casino. If you manage to win, please share more details about verification and withdrawal time with us. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.