Здравейте. Да, pin up не плаща нищо. аз съм нов играч в pin up casino, 2-3 пъти ми изпращат парите, но сега 10-12 дни след това не искам да завършвам теглене. те имат само един отговор "технически проблем" "проблем с плащането". създайте ново теглене и изчакайте до 24 часа. и те го отменят обикновено след 12 часа и след това пресъздават, пресъздават, пресъздават...
Hello. Yes pin up doesn't pay anything. i am new player on pin up casino, 2-3 times they send my money, but now 10-12 days then don't want to complete withdrawal. thay have only one answer "technical issue" "payment issue" . create new withdrawal and wait up to 24 hours. and they cancel it usually after 12 hours, and then recreate recreate recreate...
Здравейте,
изглежда толкова внезапно, може би има някакъв проблем с доставчика на плащане и казиното не иска да сподели този проблем с играчите, просто за да не ги изплаши.
Hello,
it seems so sudden, maybe there is some issue with the payment provider and the casino does not want to share this problem with players simply not to freak them out.
ако има някакъв проблем, както казахте, те трябва да затворят депозитните операции. или те трябва да информират всички играчи, че до ??.??.2022 ще има проблем с тегленето. казват, че имайте търпение, правете ново теглене всеки ден или по-скоро два пъти на ден. те се занимават с измама. абсолютно е така. вижте публикациите на други играчи. Преди 2 слабости, преди 1 месец, преди 2 месеца, за всички дати можете да видите публикации на клиенти за този безкраен проблем с тегленето. всичко е ясно как се справят с измамите
if there is some issue as you said, they must close deposit operations. or they have to inform all players that, till the ??.??.2022 withdrawal problema will be. they say that, be patient , make new withdrawal, every day or rather twice in a day. thay deal in fraud. it is absolutly so. look other players posts. 2 weaks ago, 1 month ago, 2 month ago, for all date you can see customer posts about this endless withdrawal issue. everything is clear about how they deal in fraud
Здравейте,
Само предполагам какво може да причини проблема. Всички знаем, че би било най-добре да се отнасяме към играчите честно и да споделяме цялата подходяща информация, така че никой да не спекулира.
Естествено е играчите да споделят предимно негативни отзиви и проблемите си, според другите казина със забавено плащане, Pin-Up се коментира далеч по-малко.
Добре, че сте изпратили жалбата, ако все пак има нещо сенчесто, нашият екип по жалби ще разбере.
Ако казиното съдейства, разбира се.
Hello,
I'm only guessing what may cause the problem. We all know that it would be best to treat players with honesty and share all relevant information so nobody has to speculate.
It's natural that players mostly share negative feedback and their problems, according to the other casinos with delayed payment, Pin-Up is far less commented on.
It's good you submitted the complaint, if there is something shady after all, our complaint team will find out.
If the casino cooperates, of course.
ако има някакъв проблем, както казахте, те трябва да затворят депозитните операции. или те трябва да информират всички играчи, че до ??.??.2022 ще има проблем с тегленето. казват, че имайте търпение, правете ново теглене всеки ден или по-скоро два пъти на ден. те се занимават с измама. абсолютно е така. вижте публикациите на други играчи. Преди 2 слабости, преди 1 месец, преди 2 месеца, за всички дати можете да видите публикации на клиенти за този безкраен проблем с тегленето. всичко е ясно как се справят с измамите
if there is some issue as you said, they must close deposit operations. or they have to inform all players that, till the ??.??.2022 withdrawal problema will be. they say that, be patient , make new withdrawal, every day or rather twice in a day. thay deal in fraud. it is absolutly so. look other players posts. 2 weaks ago, 1 month ago, 2 month ago, for all date you can see customer posts about this endless withdrawal issue. everything is clear about how they deal in fraud
Позволете ми да поставя вашата актуализация:
"проблемът ми е разрешен. Получих оръжие преди няколко минути. благодаря Casino Guru, благодаря, pin up."
🙂
Allow me to paste your update:
"my problem is resolved. i have received gunds a few minutes agi. thanks Casino Guru, thanks pin up."
🙂
Здравейте,
Честно казано мисля, че причината не е толкова важна и бих само предполагал.
Имате ли нужда от помощ, какво се случи с вас в Pin-uP ?
Hello,
I honestly think the reason is not so important and I'd be only guessing.
Do you need any help, what has happened in Pin-uP to you?
Здравейте,
може би трябва да подадете жалба, Елдар го направи и получи плащане, но в неговия случай дори не се свързахме с казиното, така че е трудно да се каже дали това е просто съвпадение.
Мога ли да знам от колко време чакате печалбите си?
Hello,
maybe you should submit a complaint, Eldar did and got paid, however, in his case we even did not contact the casino, so it's hard to tell if it was just a coincidence.
May I know for how long have you been waiting for your winnings?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.