ФорумОбщи дискусии свързани с хазартПечалбите са анулирани поради множество сметки

Печалбите са анулирани поради множество сметки

преди 2 месеца от clappsx46
|
600 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Получих имейл за някои безплатни завъртания в чисто ново казино, наречено MrO, така че реших да ги изпробвам. Спечелих, така че започнах процеса на проверка без резултат. Опитах 3 пъти, но въпреки това не се получи и цялата поддръжка ми каза, че ще получа имейл, когато проверката ми бъде одобрена. Никога не получих имейл, след което ми взеха печалбите и ми казаха, че съм създал няколко акаунта, което беше лъжа. След като казах, че ще кажа на всички какви измамници са, ако печалбите ми не ми бъдат върнати, получих имейл, че потвърждението ми е одобрено и трябва само да направя депозит и след това мога да изтегля печалбите си. Подозирам от това, защото кой може да каже, че изобщо ще ми платят.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Получих имейл за някои безплатни завъртания в чисто ново казино, наречено MrO, така че реших да ги изпробвам. Спечелих, така че започнах процеса на проверка без резултат. Опитах 3 пъти, но въпреки това не се получи и цялата поддръжка ми каза, че ще получа имейл, когато проверката ми бъде одобрена. Никога не получих имейл, след което ми взеха печалбите и ми казаха, че съм създал няколко акаунта, което беше лъжа. След като казах, че ще кажа на всички какви измамници са, ако печалбите ми не ми бъдат върнати, получих имейл, че потвърждението ми е одобрено и трябва само да направя депозит и след това мога да изтегля печалбите си. Подозирам от това, защото кой може да каже, че изобщо ще ми платят.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте. Имате ли някакво обяснение от казиното, че те казват, че имате няколко акаунта там, ако сте сигурни, че нямате? Всъщност депозирали ли сте пари в сметката си в това казино? Не е необичайно казиното да поиска депозит, за да направи проверката. Те трябва да потвърдят начина на плащане. Обикновено сумата не е много висока, така че трябва да внимавате, когато ви поискат голяма сума за депозиране. Трябва да се консултирате с отдела за поддръжка на клиенти и да получите потвърждение относно това. Също така запазете имейлите или дори направете екранни снимки на разговорите, само в случай, че имате нужда от доказателство. Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ по този проблем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини