Здравейте, не мисля, че това е най-добрият начин. Казиното винаги има дългосрочно предимство пред играча, така че опитът да спечелите това, което сте загубили, няма много смисъл в този случай.
И затова бих казал, че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да спрете да играете и следователно да не губите повече пари. Това е може би най-доброто нещо, което мога да препоръчам.
Разбира се, ако смятате, че имате нужда от помощ, мисля, че имаме доста добре написано ръководство за отговорен хазарт . Виж това. Може да е полезно.
Hi, I don't think this is the best way. The casino always has a long run advantage over the player, so trying to win what you lost doesn't make much sense in this case.
And that's why I would say the best thing to do would be to stop playing and therefore not lose any more money. That's probably the best thing I can recommend.
Of course, if you feel you need help, I think we have a pretty well written guide on responsible gambling. Check it out. It might be useful.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.