Моля ръководството да се свърже с мен относно всякакви неразрешени оплаквания между играча и казиното/спортната борса. Мога да предоставя на администрацията и документи за успешно решени казуси от моя екип
I request management to contact me regarding any unresolved complaints between the player and the casino/sportsbook. I can also provide the administration with documents of successfully solved cases by my team
Здравейте, нека ви задам няколко въпроса. Защо трябва да са акаунти с баланс над 100k? Може ли да е блокиран акаунт или трябва достъп до акаунта на играча?
Hello, let me ask you a few questions. Why does it have to be accounts over 100k balance? Can it be a blocked account or do you need access to the player's account?
Здравейте. Това е трудоемък процес, в който участват юристи, което се потвърждава от официални документи и др., така че разходите за работата са доста високи. Освен това в краен случай можем да се обърнем към съда, моите адвокати също съпровождат този процес. Ние не правим това безплатно и също искаме да печелим пари, но не вземаме авансово плащане и т.н. Процесът може да отнеме от месец до година, всичко е индивидуално. Подходящо за сметки с достъп, от които е невъзможно да се теглят пари, както и блокирани сметки (до които няма достъп), но има доказателства под формата на имейл кореспонденция с казиното, снимка/видео с потвърждение на баланса и всякакви други доказателства
Hello. This is a labor-intensive process in which lawyers are involved, which is confirmed by official documents, etc., so the costs of the work are quite high. Also, as a last resort, we can go to court, my lawyers also accompany this process. We don’t do this for free and we also want to make money, but we don’t take advance payment, etc. The process can take from a month to a year, everything is individual. Suitable for accounts with access from which it is impossible to withdraw money, as well as blocked accounts (to which there is no access), but there is evidence in the form of email correspondence with the casino, photo/video with balance confirmation and any other evidence
ако има няколко оплаквания за едно казино от различни хора - след разговор и оценка от адвокати можем да ги обединим в едно голямо дело
if there are several complaints about one casino from different people - after a conversation and evaluation by lawyers, we can combine them into one large case
Хм, разбирам, успяхте ли да разрешите нещо? Имате ли нужда и от информация от играчите относно техните сметки?
Hmm I see, so did you manage to solve something ? Do you also need some information from the players regarding their accounts ?
Имам повече от 5 решени случая, а също така 5 нови случая работят в момента. Искам администраторът от раздела за неразрешени оплаквания да се свърже с мен и да ми помогне да се свържа със собствениците на акаунти, чиито оплаквания вашият екип не можа да разреши. Например оплаквания в казино Select bet, които не са разрешени
I have more than 5 solved cases, and also 5 new cases are currently in work. I want the administrator from the unresolved complaints section to contact me and help me contact account owners whose complaints your team could not resolve. For example, Select bet casino complaints that were not resolved
Нашият екип няма да може да ви даде информация за играчите, освен с тяхното съгласие, така че ще трябва да бъдете хванати от тях във форума, така че за съжаление няма да можем да ви помогнем с това.
Our team wouldn't be able to give you information towards the players except with their consent, so you'll have to be caught by them on the forum, so unfortunately we won't be able to help you with that.
Мина повече от година от приключването на тези случаи, тези участници явно не посещават форума. Можете ли да изпратите някакво напомняне или нещо подобно, за да могат да видят темата ми? Благодаря
More than a year has passed since these cases were closed, these participants clearly do not visit the forum. Can you send out some kind of reminder or something like that so they can see my thread? Thanks
Мина повече от година от приключването на тези случаи, тези участници явно не посещават форума. Можете ли да изпратите някакво напомняне или нещо подобно, за да могат да видят темата ми? Благодаря
More than a year has passed since these cases were closed, these participants clearly do not visit the forum. Can you send out some kind of reminder or something like that so they can see my thread? Thanks
За съжаление, не можем да накараме никого да види вашата или която и да е друга тема, освен ако не се интересуват да се върнат в нашия форум.🤷♀️
Unfortunately, we are not able to get anyone to see your, or any other thread, unless they are interested in coming back to our forum.🤷♀️
Уважаема администрация. Защо не разрешавате публикуването на съобщения, които не са свързани със спорове между казиното и собственика на сметката? Хората биха могли да споделят своите съвети и решения на проблема. играчите дори не оставят информацията си за контакт, за да получат много полезна информация
Dear administration. Why don't you allow the publication of messages not related to disputes between the casino and the account owner? People could share their advice and solutions to the problem. players don't even leave their contact information to get a lot of useful information
Съжалявам, но всъщност не мога да разбера напълно какво имате предвид. Ако имате някакви притеснения, можете да пишете имейл на community@casino.guru и мога да ви уверя, че ще получите отговорите.
Sorry, but I cannot fully understand what you are referring to, actually. If you have any concerns, you can write an email to community@casino.guru and I can assure you that you will get the answers.
Блокираните сметки в Кюрасао могат да бъдат разочароващо изживяване за бизнеса, което води до смущения във финансовите транзакции и операции. Създаването на офшорна компания може да предложи решение, като предостави достъп до международни банкови услуги и регулаторни предимства, намалявайки риска от замразяване на сметки и ограничения. Създавайки офшорна компания, фирмите могат да защитят финансовите си интереси и да осигурят по-гладки операции в юрисдикции като Кюрасао.
Blocked accounts in Curacao can be a frustrating experience for businesses, leading to disruptions in financial transactions and operations. Create offshore company can offer a solution by providing access to international banking services and regulatory benefits, mitigating the risk of account freezes and restrictions. By establishing an offshore company, businesses can safeguard their financial interests and ensure smoother operations in jurisdictions like Curacao.
Какво общо има това с моята тема за блокираните акаунти в казино/спортни залагания? Не претрупвайте темата с ненужни съобщения. Благодаря ти
What does this have to do with my topic about blocked casino/sportsbook accounts? Don't clutter the thread with unnecessary messages. Thank you
Блокираните сметки в Кюрасао могат да бъдат разочароващо изживяване за бизнеса, което води до смущения във финансовите транзакции и операции. Създаването на офшорна компания може да предложи решение, като предостави достъп до международни банкови услуги и регулаторни предимства, намалявайки риска от замразяване на сметки и ограничения. Създавайки офшорна компания, фирмите могат да защитят финансовите си интереси и да осигурят по-гладки операции в юрисдикции като Кюрасао.
Blocked accounts in Curacao can be a frustrating experience for businesses, leading to disruptions in financial transactions and operations. Create offshore company can offer a solution by providing access to international banking services and regulatory benefits, mitigating the risk of account freezes and restrictions. By establishing an offshore company, businesses can safeguard their financial interests and ensure smoother operations in jurisdictions like Curacao.
Не разбирам напълно какво общо има с темата в тази тема, за да ви кажа истината, освен че сте се опитали да публикувате някои връзки тук, които не са разрешени.🤷♀️
I do not fully understand what it has to do with the topic in this thread to tell you the truth, except that you have tried to post some links here that are not allowed.🤷♀️
Наистина се радваме, че се опитвате да помогнете и желаем на вас и на всички играчи успех.
We are really glad that you try to help, and we wish you and all the players good luck.
Здравейте
Имам два акаунта в сайт поради пристрастеност към хазарта. Общи загуби от $65 000. Сайтът ми позволи да създам 2 акаунта с едно и също IP и един и същ портфейл, използван в два акаунта, и не блокира втори акаунт. Сайт, който защитава играч, пристрастен към хазарта. можеш ли да ми помогнеш
Hello
I have two accounts on a site due to a gambling addiction. Total losses of $65,000. The site allowed me to create 2 accounts with the same IP and the same wallet used in two accounts, and it did not block a second account. A site that protects a player addicted to gambling. can you help me
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.