Отключете акаунта в Mafinity

преди 3 месеца от ermicksonmendes635
|
867 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Добро утро акаунтът ми е блокиран, как да го отблокирам?

Автоматичен превод:
ermicksonmendes635
преди 3 месеца

Здравейте, имате предвид акаунт в Mifinity? Знаете ли защо беше блокиран? Вероятно е най-добре да пишете на поддръжката и да попитате каква е причината и какво трябва да направите, за да го смените и отблокирате.

Моля, опитайте ли да ни кажете какво ви казват?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Джъстин (MiFinity)


6 август 2024 г., 09:25 BST


Уважаеми Ермиксън Мендес,

Благодаря ви за контакта.

Вече нулирахме опитите за код за потвърждение от наша страна, така че трябва да можете да поискате нов код за мобилния си телефон и да влезете успешно.

Също така, моля, потвърдете номера, регистриран във вашия Mifinity акаунт.

Ако имате нужда от допълнителна помощ, моля свържете се с нас.

Поздрави,

Джъстин


Това беше техният отговор

Автоматичен превод:
ermicksonmendes635
преди 3 месеца

Добре, виждам, че са нулирали кода, който вероятно използвате за влизане. Може да сте го въвели неправилно няколко пъти и затова се е случило? Помогна ли това, че го нулираха и можете да влезете сега? Ако не, тогава им пишете отново и им кажете, че все още имате проблеми и че нищо не е решено.

Чувствайте се свободни да ми пишете отново, за да ме уведомите как върви и дали проблемът е отстранен.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, но как да го направя сега?

Автоматичен превод:
ermicksonmendes635
преди 3 месеца

Какво имате предвид сега, моля, как влизате в акаунта? Кодът за потвърждение не работи или какъв е проблемът? Писахте ли отново на поддръжката, за да ви насочат или да ви дадат съвет?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казаха, че са изпратили обаждане за влизане, но не получих нищо, сега попитах отново дали е възможно да се обадя на моя номер, който е 964 396 301 или е възможно да създам друг акаунт, където да ме прехвърлят.

Автоматичен превод:
ermicksonmendes635
преди 3 месеца

Бих уведомил вашия оператор, че имате проблеми с получаването на кодове за потвърждение чрез SMS. Преди около година се сблъсках със същия проблем. В моя случай sms-а беше блокиран от оператора. Във всеки случай не забравяйте да уведомите мобилния оператор и казиното. Трябва да има причина зад невъзможността да се получи кодът. Може също да е от страната на casio. Затова бих опитал и двете предложения.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ДОБЪР ДЕН как да го направя

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
ermicksonmendes635
преди 3 месеца

Бих казал, че трябва да се свържете с тях и да обясните проблема. На оператора, ако случайно блокират номера, на който трябва да пристигне верификационния код и на платежния доставчик, че все още не можете да го получите и може би има алтернатива да го изпратите другаде.

Опитайте и ни кажете какво сте открили.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини