Здравейте, имате предвид акаунт в Mifinity? Знаете ли защо беше блокиран? Вероятно е най-добре да пишете на поддръжката и да попитате каква е причината и какво трябва да направите, за да го смените и отблокирате.
Моля, опитайте ли да ни кажете какво ви казват?
Hello, do you mean Mifinity account ? Do you know why it was blocked ? It's probably best to write to support and ask what is the reason and what you have to do to get it changed and unblocked.
Will you please try and let us know what they tell you ?
Джъстин (MiFinity)
6 август 2024 г., 09:25 BST
Уважаеми Ермиксън Мендес,
Благодаря ви за контакта.
Вече нулирахме опитите за код за потвърждение от наша страна, така че трябва да можете да поискате нов код за мобилния си телефон и да влезете успешно.
Също така, моля, потвърдете номера, регистриран във вашия Mifinity акаунт.
Ако имате нужда от допълнителна помощ, моля свържете се с нас.
Поздрави,
Джъстин
Това беше техният отговор
Justin (MiFinity)
6 Aug 2024, 09:25 BST
Dear Ermickson Mendes,
Thank you for your contact.
We have already reset the verification code attempts on our side, so you should be able to request a new code for your mobile and log in successfully.
Also, please confirm the number registered in your Mifinity account.
If you need any further assistance, please contact us.
Kind Regards,
Justin
That was their reply
Justin (MiFinity)
6 Aug 2024, 09:25 BST
Caro Ermickson Mendes,
Obrigado pelo seu contacto.
Já redefinimos as tentativas de código de verificação do nosso lado, pelo que deverá poder solicitar um novo código para o seu telemóvel e iniciar sessão com êxito.
Além disso, confirme o número registado na sua conta Mifinity.
Se necessitar de mais assistência, contacte-nos.
Kind Regards,
Justin
Essa foi a resposta deles
Добре, виждам, че са нулирали кода, който вероятно използвате за влизане. Може да сте го въвели неправилно няколко пъти и затова се е случило? Помогна ли това, че го нулираха и можете да влезете сега? Ако не, тогава им пишете отново и им кажете, че все още имате проблеми и че нищо не е решено.
Чувствайте се свободни да ми пишете отново, за да ме уведомите как върви и дали проблемът е отстранен.
Okay, so I see they reset the code you probably use to log in. You may have entered it incorrectly a couple of times and that's why it happened ? Did it help that they reset it and you can log in now ? If not, then write to them again and tell them that you are still having problems and that nothing has been solved.
Feel free to write to me again to let me know how it is going and if the issue has been fixed.
Какво имате предвид сега, моля, как влизате в акаунта? Кодът за потвърждение не работи или какъв е проблемът? Писахте ли отново на поддръжката, за да ви насочат или да ви дадат съвет?
What do you mean now, please, how do you get into the account ? The verification code doesn't work or what is the problem ? Have you written to support again so they can guide you or give you advice ?
Казаха, че са изпратили обаждане за влизане, но не получих нищо, сега попитах отново дали е възможно да се обадя на моя номер, който е 964 396 301 или е възможно да създам друг акаунт, където да ме прехвърлят.
They said they sent a call to log in but I didn't receive anything, now I've asked again if it's possible to call my number which is 964 396 301 or if it's possible to create another account where they can transfer me.
Disseram que enviaram uma ligaçao para entrar mas não Recebe nada , agora perguntei de Novo si e possivel ligar para o meu numéro que e 964 396 301 ou si e possivel criar outra conta onde eles podem me fazer a transférerencia
Бих уведомил вашия оператор, че имате проблеми с получаването на кодове за потвърждение чрез SMS. Преди около година се сблъсках със същия проблем. В моя случай sms-а беше блокиран от оператора. Във всеки случай не забравяйте да уведомите мобилния оператор и казиното. Трябва да има причина зад невъзможността да се получи кодът. Може също да е от страната на casio. Затова бих опитал и двете предложения.
I would let your operator know that you are having trouble getting verification codes via SMS. About a year ago, I encountered the same problem. In my case, the sms was blocked by the operator. In any event, be sure to notify the mobile operator and the casino as well. There has to be a cause behind the failure to receive the code. It also might be on the casio's side. Thus, I would try both suggestions.
Бих казал, че трябва да се свържете с тях и да обясните проблема. На оператора, ако случайно блокират номера, на който трябва да пристигне верификационния код и на платежния доставчик, че все още не можете да го получите и може би има алтернатива да го изпратите другаде.
Опитайте и ни кажете какво сте открили.
I would say that you need to contact them and explain the problem. To the operator, if by any chance they are blocking the number where the verification code is supposed to arrive and to the payment provider, that you still can't get it and maybe there is an alternative to send it somewhere else.
Give it a try and let us know what you find out.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.