Благодаря ви за отговора.. Все още имам проблеми с Lucky Creek Online Casino, за да ми предостави исканото ми теглене на $$....... Ще им дам още няколко дни (екстравагантно, тъй като първоначалната ми заявка беше изпратена в Юни 2022…..!!!).
След това ще публикувам онлайн начина, по който се отнасят към клиентите... и тяхната липса на отзивчивост, която абсолютно не беше моя вина.
Като клиент, първоначално беше просто обикновена заявка.
В света на рекламата смятам, че страхотните продукти/услуги обикновено получават страхотни отзиви. Sooooo…….., освен ако не се съберат, отговорът(ите) ми ще подчертаят обратното.
В. - Към вас: Можете ли да разкриете за тези видове проблеми откъде идва вашето финансиране..??? Нещо от организации като Lucky Creek Online Casino или свързани организации...??? Нает ли сте от __________ ???
Майк С.
Thank you for your response.. Still having problems with Lucky Creek Online Casino, to provide me my requested withdrawal $$’s....... Will give them a couple more days (extravagant, since my initial request was submitted in June 2022…..!!!).
Then, will publicize online how they treat customers… and their lack of responsiveness which was absolutely not of my making.
As a customer, it was initially just a simple request.
In the advertising world, I think great products / services normally get great reviews. Sooooo…….., unless they get their act together, my response(s) will be highlight the opposite.
Q. - To You: Can you disclose for these types of issues where your funding comes from..??? Anything from organizations such as Lucky Creek Online Casino, or associated organizations…??? Are you chartered by __________ ???
Mike C.