ФорумОбщи дискусии свързани с хазартОпитайте Betinia wg. Изплащане

Опитайте Betinia wg. Изплащане

преди 3 години от Tamara01
|
3275 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Записах се с Betinia. За съжаление в Интернет има само отрицателна информация, която открих едва по-късно. Регистрирах се отново и внесох няколкостотин евро в хазартната лудост и след това кандидатствах за теглене. Сега съм малко притеснен за изплащането. Betinia е нова на пазара, но е оценена като лоша на Trustpilot, особено по отношение на изплащането.

Казиното съществува само от година ...

Имате ли опит там с изплащанията? Изплащането ми ще бъде обработено само в понеделник, любопитен съм дали проверката ще работи. Поздрав Тамара

Автоматичен превод:
Tamara01
преди 3 години

Здравейте, Betinia изглежда е прилично казино. Не бих се притеснил много, за да бъда честен. Можете също така да разгледате всички жалби, подадени срещу казиното. https://casino.guru/betinia-casino-review#tab=js-tab-reputation

Те имат лиценза в Малта, което обикновено е добър знак.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравей Даниел,

Благодаря Ви за отговора.

Отзивите за trustpilot ме разстроиха. Добре известно е, че повечето казина забавят проверката, която е част от бизнес модела. Ще изчакам и се надявам, че проверката върви гладко и че мога да продължа да играя там без колебание.

Ще продължа да докладвам ...

Автоматичен превод:
Tamara01
преди 3 години

За да бъда честен, изобщо не бих се доверил на Trustpilot. Имаме много лош опит с тях. Имаше 1 потребител, който създаваше нови имейл адреси и играчът изпрати много лоши отзиви на CasinoGuru. Trustpilot не искаше да ги премахне, въпреки че беше ясно, че това е същият човек.

Така че отрицателните отзиви, които видяхте, могат да бъдат изпратени от същия човек. Както и да е, моля, уведомете ни, ако имате някакви проблеми с тях 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте всички,

бих искал да споделя за моя опит с казино Betinia. Регистрирах се там за първи път преди около две седмици. Първите три тегления бяха направени без никакви проблеми. След два дни чакане плащането беше извършено. Понякога трябва да напомните на чата на живо, че ви очаква изплащане, но това не е проблем. Изпратих и документите си за проверка. Сега към проблема, който имам. Преди няколко дни исках отново да вляза в моя акаунт в Betinia, но получих системно съобщение, че акаунтът ми е мигриран в казино Cadabrus.

По време на миграцията имах открито теглене на € 200 в казино Betinia.

Тези 200 евро просто бяха преведени в кадабрус. Но бих очаквал Betinia да обработи изплащането. Защото играх с Betinia, а не с Cadabrus.

Все още чакам изплащане в Cadabrus и не мога да се свържа с никого на поддръжка.

Разочарована съм, че имах такова преживяване.

Автоматичен превод:
Tamara01
преди 3 години

Благодаря за актуализацията. И аз бих се разочаровал. Така че разбирам ли правилно, че казиното Betinia беше затворено?

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Тамара, имах такъв опит миналата година в Jackpotcity. Спечелени 60 000 евро и налични за изплащане. Седмица по-късно, когато исках да погледна шока, регистрацията не беше възможна. Германските играчи бяха мигрирани в RoyalVegas. Там ми казаха, че трябва да се свържа с Jackpotcity. Отне около 4 седмици, но тогава имах парите в сметката си. Бих се свързвал ежедневно с чата на Betinia на живо. Поне ми се получи

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравей Даниел,

казиното на Betinia не беше затворено. Получих съобщението, че моята държава вече не се поддържа ... Изненадан съм, че те игнорират отворения ми wthdraw и ме препращат към Кадабрус. Досега не получих отговор от Кадабрус, въпреки че и там изпратих банковото си извлечение.






Автоматичен превод:
schmjasm
преди 3 години

Здравей schmjasm,

благодаря за вашия опит и поздравления за вашата победа. За мен това е само около 200 евро. Просто ми е досадно, когато съществуващото ми изплащане не се обработва и изведнъж вече не мога да вляза. Благодаря за съвета. Също така ще се свържа отново с Betinia.

Автоматичен превод:
Tamara01
преди 3 години

200 евро са много пари. Абсолютно мога да те разбера там. Стискам палци, че пак ще се справи бързо.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, те написаха номера на terms@conditions точка, която казва, че всеки път казиното може да затвори сметката без допълнително обяснение... Това се случи скоро след като подадох документи за потвърждаване на акаунта си след много седмици игра. Сигурен съм, че личната ми карта и сметката за комунални услуги са наред и те не казаха, че нещо не е наред с тях, а просто затвориха акаунта. Всъщност причината не ме интересува и не вярвам да разкрият истинската. Това казино беше щастливо за мен по отношение на печалбата, така че съм малко разочарован, но ще избера друго от най-добрите казина на Casino Guru. Благодаря за предложението Ви да помогнете. Приятен ден

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини