НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартОфис на официалния синдик

Офис на официалния синдик

преди 1 година от Cappsie
|
2 526 преглеждания 6 отговора |
|
преди 1 година

здравей


Краен изстрел, но ... някой има ли опит с офиса на официалния приемник в Малта? Ако е така, могат ли да коментират колко време е отнело на синдика, за да разреши несъстоятелността на компанията и да уреди неизплатените печалби?


Благодаря!

Адам.

Автоматичен превод:
Cappsie
преди 1 година

Здравейте, тъй като не съм запознат с този проблем, определено бих могъл да използвам помощ от други играчи, които имат опит.

Но опитвали ли сте да намерите нещо в интернет по тази тема? Или потърсете официален адрес и попитайте дали могат да влязат в такъв процес?

Това е, за което се сещам, не знам колко повече мога да помогна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имейлът, който получих, беше с тон:

Genesis Global Limited е в процес на ликвидация и MGA се свързва с Службата на официалния синдик, за да улесни връщането на всички неизплатени средства. „Това обаче може да отнеме известно време, тъй като трябва да се следва процедура.

MGA разбира, че клиентите може да имат притеснения относно състоянието на техните средства, но MGA следи отблизо ситуацията и прави всичко възможно, за да гарантира, че всички неизплатени средства ще бъдат върнати на играчите възможно най-скоро.

Оттук и моят въпрос.

Благодаря.

А.

Автоматичен превод:
Cappsie
преди 1 година

Сега разбирам ясно, че питате въз основа на този имейл. От това, което виждам, не е ясно дали може да коментира колко време ще отнеме. Не се споменава времева рамка, освен че може да отнеме известно време.

Така че очевидно ще е необходимо да бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

да Разбирам имейла. И разбирам, че не е даден срок.

Не исках/имах нужда да тълкувате имейла вместо мен, исках да знам дали някой друг е успял да предложи личния си опит.

Ето защо питах дали някой друг има опит с офиса на официалния приемник в Малта и би могъл да даде насока относно вероятната времева рамка.


Благодаря.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, винаги съм се отказвал от казината, без AMM, но се отказах от тях, играх в bookofcasino, депозирах около 500, осребрявах редовно бонус, изпратих 20 имейла, 20 пъти документи, имам теглене 750

евро в застой от неделя вечерта фалшивите чатове винаги казват едни и същи неща какво мога да направя няма начин да се свържа директно с казиното

Автоматичен превод:
ilsantone73
преди 1 година

здравей

Зависи от това къде се намира казиното, тъй като трябва да спазва законите на тази държава.

Не успях да вляза в сайта, но ето някои адреси за контакт, които намерих:

  • support@bookofcasino.net
  • support@bookofcasino1.net
  • https://affiliates.bookofcasino.net/contact.asp
  • https://www.facebook.com/IncomeAccess
  • https://twitter.com/incomeaccess
  • http://www.linkedin.com/company/income-access

(Няма чат на живо.)

Интересното е, че всички връзки сочат към една и съща компания, „Income Access, A Paysafe Company".

Надявам се това да помогне?

А.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини