Това обикновено искат казината, когато имат нужда от допълнителен документ. лична карта + паспорт. В някои случаи те приемат шофьорска книжка, но това зависи от страната на пребиваване на играча (а също и от процедурите на казиното)
That's what casinos usually ask for when they need an additional document. ID + passport. In some cases, they accept the driver's license, but it depends on the player's country of residence (and on the casino's procedures as well)
Сега изведнъж ще ми звъннат по скайп??? Толкова ми омръзнаха, че скоро ще се откажа🥺🥺
They're going to call me on Skype now all of a sudden??? I'm so tired of them that I'll give up soon🥺🥺
Dom ska ringa mig på Skype nu helt plötsligt??? Jag är s trött på dem att jag snart ger upp🥺🥺
Как биха могли да се измъкнат, като измамят играчите си с валиден лиценз. Подадох акта си за раждане и сега чакам. Всяко друго извинение сега би било неправдоподобно. Няма начин, по дяволите, да им се размине това, което правят. Бих искал парите, които с право спечелих, а те изглежда правят каквото си искат, когато си поискат. Това, което ще кажа, може да изглежда грубо, но им дадох шанс и чаках и чаках.....те са натрапчиви лъжци, които ще направят всичко, за да попречат на изплащането на печалбите ви. В крайна сметка не толкова казино. Извинение след извинение, лъжа след лъжа. Това е истината.
How could they possibly get away with scamming their players with a valid license. I've submitted my birth certificate and now waiting. Any other excuse now would be implausible. There is no way in hell they can get away with what they're doing. I would like the money I've rightfully won and they seem to do whatever they want, whenever they want. What I am about to say may seem harsh, but I gave them a chance and waited and waited.....they are compulsive liars who will do anything to prevent paying out your winnings. Not so much of a casino after all. Excuse after excuse, lie after lie. It's the truth.
Здравей Eghanem!
Разбирам те 💯 процента, бях толкова ядосан, разочарован и безсилен във всичко това и те просто арогантно продължиха, както казах, имам 1000 от моите 45 и днес да: 11 ще се обадят на Skype не идея защо??? но написах дълго писмо до притежателите на лицензите им, които също се държаха много грубо с мен, но ще видим днес! Връщам се!! Застани на теб
Hi Eghanem!
I understand you 💯 percent, I've been so angry, disappointed and powerless in all this and they've just arrogantly continued, as I said I got 1000 out of my 45 and today yes: 11 they're going to call Skype no idea why??? but I wrote a long letter to their license holders who also treated me very rudely, but we'll see today! Coming back!! Stand on you
Hej Eghanem!
jag förstår dig till 💯 procent , jag har varit så arg , besviken och maktlös i allt detta och dom har bara arrogant fortsatt , jag har som sagt fått 1000 av mina 45 och idag jo: 11 ska dom ringa Skype ingen aning varför ???men jag skrev ett långt brev till deras licensinnehavarne som också bemöte mig väldigt otrevligt , men vi får se idag! Återkommer!! Stå på dig
Здравей!
Как мина разговорът по Skype? За какво беше? Надявам се, че ще кажете, че проблемът е решен!
Ако трябва да бъда честен, лицензите на Кюрасао - или по-скоро сублицензите - са само стоки за продажба, доколкото ми беше казано от играчи много пъти в миналото, този "орган" не разследва и не се намесва в проблемите на играчите.
Никога не съм чувал за разрешена жалба, разглеждана от такъв орган, както го виждам, няма отговорници, а само служители.
Hello there!
How was the Skype call? What was it about? I hope you'll say the problem was solved!
To be honest, Curacao licenses - or rather sublicenses - are just goods for sale, as far as I was told by players many times in the past, this "authority" does not investigate or get involved in players' issues.
I have never heard of resolved complaint handled by such authority, the way I see it, there are no issue handlers, just clerks.
Как се справихте с тегленето, имате ли успех?
How did you go with your withdrawal, any luck yet?
Те дори се обадиха и зададоха много въпроси 😡 тогава трябваше да получа всичко с едно теглене, но не се случи така! Отново получих 500 евро и чакам следващото теглене
They even called and asked lots of questions 😡 then I was supposed to get everything in one withdrawal but it didn't happen that way! Received 500 euros again and am waiting for the next withdrawal
Dom ringde till och med och frågade massa frågor 😡 sen skulle jag få allt i ett uttag men det blev inte så! Fått 500 euro igen och håller på med att vänta på nästa uttag
Добре, така че изглежда, че те изплащат на вноски. Продължавай така. Фактът, че сте получили нещо, носи надежда, че в даден момент ще получите всичките си средства. Помолих ги да закрият акаунта ми. Според техните условия, те са длъжни да изплатят остатъка ви. Но по някаква причина те са решили да проведат „разследване" и няма да оправдаят забавянето. Имали ли сте подобен опит? Казаха ли ви, че преглеждат и проучват акаунта ви и не посочиха причина за това?
Ok so it would seem that they are paying out in instalments. Keep on it. The fact that you got paid something, brings hope in that you'll get all of your funds at some point. I've asked them to close my account. According to their terms, they are obliged to pay out your remaining balance. But for whatever reason, they have decided to conduct an 'investigation' and they won't justify the delay. Did you have a similar experience? Did they tell you they were reviewing and investigating your account and not provide a reason for it?
Да, здравейте на всички. Някой тук знае ли за казина, които могат да се справят без тази досадна проверка и все още са надеждни?
Yes hello everyone. Does anyone here know of casinos that can do without this annoying verification and are still trustworthy?
Ja hallo zusammen. Kennt hier jemand Casinos die ohne diese nervige Verifikation auskommen und dennoch vertrauenswürdig sind?
Само една кратка бележка: Мога ли да ви помоля да използвате бутона за отговор? Използването му помага да поддържате разговора организиран и лесен за проследяване.
Веднъж използван, получателят също се уведомява за отговора.
Just a short note: May I ask you to use the reply button? Using it helps to keep the conversation organized and easy to follow up with.
Once used, the recipient is also notified about the reply.
Да, здравейте на всички. Някой тук знае ли за казина, които могат да се справят без тази досадна проверка и все още са надеждни?
Yes hello everyone. Does anyone here know of casinos that can do without this annoying verification and are still trustworthy?
Ja hallo zusammen. Kennt hier jemand Casinos die ohne diese nervige Verifikation auskommen und dennoch vertrauenswürdig sind?
Здравейте.
Бих казал, че казината, които предлагат само крипто плащания, за да избегнат проверката на плащането и обикновено пропускат лиценза, за да избегнат и KYC (познайте своя клиент), са доста подозрителни - поне за мен.
В случай, че имате проблеми, добре, няма орган, към който да се обърнете и няма проверка, която да преминете.
Сигурен съм, че знаете, че трябва да играете в казина само с немски лиценз, съжалявам, че трябва да го обясня.
Както и да е, опитайте филтъра за казино - има две анонимни казина. 🙂
Hello.
I'd say casinos that offer only crypto payments to avoid payment verification and usually misses the license to also avoid KYC (know your customer) are quite suspicious - at least to me.
In case you have trouble, well, no authority to turn to and no verification to pass.
I'm sure you know you should only play in casinos with a German license, sorry I needed to make it straight.
Anyway, try out the casino filter - there are two anonymous casinos. 🙂
Оказвайте натиск, ако възпрепятстват или забавят плащането. Обърнете се към социалните мрежи. Направете го публично достояние и има и адвокати, които преследват казината и в чужбина. Във всеки случай отвърнете на удара и ако няма друг начин, обърнете се към вестниците и пресата. Също така важно. Търсете играчи, които са имали същия опит. Когато забележат, че отвръщате, всичко бързо се разпада, защото казината се разминават много бързо, когато се забъркат, а никое казино няма нужда от това. Късмет
Apply pressure if they hinder or delay the payment. Turn to social networks. Make it public and there are also lawyers chasing the casinos both abroad. In any case, fight back and if there is no other way, turn to newspapers and the press. Also important. Look for players who have had the same experience. When they notice that you're fighting back, it quickly falls apart because the casinos get around very quickly when they mess up, and no casino needs that. good luck to you
Druck machen wenn die die Auszahlung behindern oder verschleppen. Sich an die Soziale Netzwerke wenden. Es öffentlich machen und es gibt auch Anwälte die auch sowohl im Ausland die Casinos jagen. Auf jedenfall sich wehren und wenn es nicht anders geht sich an Zeitungen und Presse wenden. Auch wichtig. Such dir auch Spieler denen es auch so ergangen ist. Wenn die merken das man sich wehrt dann kippt es sehr schnell da die Casinos wenn die Mist bauen es sich sehr schnell rumspricht und das kann kein Casino brauchen. Viel Glück dir
Благодаря за тези съвети.
Ваш личен опит ли е?
Ако е така, изглежда, че сте преминали през много. Подействаха ли ви тези стъпки?
Thanks for those tips.
Is it your personal experience?
If so, sounds like you've been through a lot. Did those steps work out for you?
хм кажи ни как върви. но чувал ли си някога за *Премахната връзка*?
hmm let us know how it goes. but have you ever heard of *Removed link*?
mmm facci sapere come va. ma hai mai sentito parlare *Removed link*?
Здравейте, изтрих линка ви, защото не работеше и не знам за какво сте писали. И също така бих искал да отбележа за в бъдеще, че връзките не се приемат във форума.
Все пак, можеш ли да споделиш с нас за какво точно става дума? Беше ли казино или друга информация?
Информирай ни
Hi, I deleted your link because it wasn't functional and I don't know what you were writing about. And I would also like to note for the future that links are not accepted on the forum.
Anyway, can you share with us what exactly it was about ? Was it a casino or some other information?
Let us know
хейо
Говорите ли за проблемите, свързани с 21bets? Не съм сигурен какво или кого имате предвид, за в бъдеще можете ли да използвате бутона „отговор"? Той поддържа разговора плавен и добре организиран.
Също така, какъв е вашият опит с казиното, играли ли сте някога там и сте имали проблеми?
Споделете опита си с нас, ако имате такъв.
Heyo,
Are you talking about the issues regarding 21bets? I'm not sure what or to who you are referring to, for the future could you use 'reply' button? It keeps the conversation smooth and neatly organized.
Also, what is your experience with the casino, have you ever played there and experienced any issues?
Share your experience with us if you have any.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.