ФорумОбщи дискусии свързани с хазартНишката на Chazza44 за нови казина

Нишката на Chazza44 за нови казина

преди 3 месеца от Radka
|
873 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Какъв шок. Друго казино от същата група, където Casino Guru има „ЕКСКЛУЗИВНИ БОНУСИ". Страхотна работа CG за проверка на нови казина, преди да се присъедините като луд към тях.


Брутно.

Автоматичен превод:
Chazza44
преди 3 месеца

Ако това е по-скоро във вашия стил, предлагам ви да опитате да се запознаете със следната информация относно наскоро отворени казина:

„Моля, имайте предвид, че това е едно от новите онлайн казина и може да е твърде рано да оценим напълно неговите качества и атрибути. Засега сме го маркирали като Свежо онлайн казино. Продължете да четете нашия преглед на Slotobit Casino, за да научите повече за това казино и преценете дали е добър избор за вас."

Никога няма да изброяваме казино бонуси, ако смятаме, че определено казино ще има проблеми в бъдеще. Освен това проблемът не се отнася до мудна или неучтива помощ. По-новите казина по-специално може да не са имали същия опит в началото.

В новооткритите казина много играчи избират да се възползват от нови изживявания. Това може да представлява интерес за вас.

Очевидно има нещо, което ви притеснява, може би бихте искали да бъдете по-конкретни за това.

Въпреки че не можем да предвидим бъдещето, ние правим партньорски бизнес. Можете ли да предвидите бъдещето? 🙂

Ако имате нужда от нещо, ние сме насреща за вас. Успех с безплатната жалба.




Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Типичен партньорски отговор. Опит за отклонение и семантика. Играчите ВИНАГИ са виновни.


Можете да видите проблемите, които играчите имат в тази група и нямате предупреждения, Казиното все още е с оценка 7 „Свежо", знаете какъв е психологическият ефект върху играча, като види това. Знаете значението на думата „свежо".


Предложих ви ефективен, прозрачен начин за изброяване на нови, недоказани сайтове. Ако имахте морал и поставяхте играчите на първо място, бихте направили това. Но това не е бизнес моделът.


Няма нужда да продължаваме този „разговор", реалността е съвсем ясна.

👍




Автоматичен превод:
Chazza44
преди 3 месеца

Изглежда, че бързате да правите заключения, които според мен са прекалено опростени. Нека поговорим за фактите, моля.

Изглежда, че няма какво да разследваме, тъй като не сте подали жалба срещу Slotobit Casino.

Ще откриете, че има фактори, влияещи върху Индекса на безопасност, ако отделите време да се запознаете с нашите процедури. Ето раздела „ Обяснение на индекса на безопасност на Slotobit Casino "

Ние използваме доста сложен процес за определяне на всяка стойност; за да направите това, преживяванията на играчите се показват чрез жалбата, която, когато се затвори, определя дали и как индексът за безопасност на казиното ще бъде променен.

Публикациите във форумите не могат да имат цифрова стойност. С други думи, цялата информация е теоретична, освен ако не събираме и разглеждаме оплаквания на играчи. Наясно сме, че има пропуски в информацията, които трябва да бъдат попълнени, затова форумът и потребителските оценки са тук.

Логично е, че наскоро отворените казина обикновено имат няколко потребителски отзива и не са били обсъждани. Светът не знае за тях.

Освен това, терминът "свеж" просто описва колко нови са тези казина. Но ние отхвърлихме идеята за използване на думата „НОВО". От твоя гледна точка „свежо" е значително по-лошо от „ново", бих казал.

Честно казано, не ми е известен ефективен и прозрачен метод за изброяване на новите, непроверени уебсайтове, които препоръчвате. Предполагам, че е била друга дискусия.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
Chazza44
преди 3 месеца

благодаря

Тъй като вече имате своя собствена тема, както можете да видите, любезно ви моля да запазите всички наши мисли за това как трябва да се справяме с новите казина тук.

Отново, за да бъда честен, трябва да кажа, че за да предложите поне полезна критика, първо трябва да се запознаете с работата на Индекса за безопасност.

Вече обясних защо не можем да вземем публикации във форума във формулата на индекса на безопасност. Отзивите на потребителите са доста сходни.

Не сме в състояние да гарантираме, че всеки преглед съдържа точна информация, тъй като и играчите, и казината непрекъснато се опитват да публикуват неверни отзиви. Поради този факт оценката на потребителския преглед е отделна от индекса за безопасност, който се основава единствено на доказани факти.

Както съветват нашите ръководства, преди да решите дали да играете в казиното, винаги четете потребителски отзиви, за да добиете представа какво мислят другите играчи. Можете също така да потърсите подобна информация във форуми, да посетите раздела за оплаквания и да добавите Индекса за безопасност.

Казахте: „Винаги играчите са виновни" Какво ще кажете за „Винаги изборът на играчите"?

Ако не ни пукаше за играчите, както вие толкова усърдно се опитвахте да докажете, нямаше да отговорим на вашето оплакване или дори да обърнем внимание на този разговор.

По-скоро полагаме усилия да опишем нашите процеси.


Според мен вие не сте доволни от действията на Casino Guru и нямаме удоволствието да разглеждаме вашите презумпции, обвинения и други чувства в нашия собствен форум. Като цяло се отнесохме с голямо разбиране към тона ви и дадохме ясни обяснения за всичко. Затова смятам, че е уместно да заявя, че вашата лоша енергия не се цени тук. Нямаме време да прегледаме всичко отново с вас.

Или престанете да ни обвинявате за нещо недоказано, или напуснете този форум. Ако не го направите, ще бъдете забранени от форума.

Зависи от вас.

Автоматичен превод:
Публикация на Chazza44 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 2 месеца

Видях публикацията на Chazza44. По никакъв начин не беше обидно. Тя просто не беше съгласна с Casinoguru Radka и това не се хареса на жените.


Тази група не трябва да бъде включена в Casinoguru. Те вземат депозити, но просто игнорират играчите.

Автоматичен превод:
chazzagould
преди 2 месеца

Откъде знаеш какво е написал играчът? Няколко пъти се опитахме да обясним някои неща и нямаше ефект. Така че, моля, стойте далеч от едни и същи неща, за да не бъдете ограничени във форума.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не ме заплашвай.

Съобщенията й бяха видими.

Ще говоря каквото искам в съответствие с условията. Госпожата Радка изглежда има агресивно отношение във форума и мисля, че й е приятно да банва хора, които не са съгласни с нея.

По мое мнение отношението на Casinoguru към публикуването на „Нови казина" е доста безразсъдно и ако бъде променено, за да бъде по-прозрачно, това ще спре играчите да губят пари. Това мнение означава ли, че ще ме забранят сега?

Автоматичен превод:
chazzagould
преди 2 месеца

Интересно, че носите същото име като играча, който беше ограничен от форума и също така, че изразявате същото мнение?

Радка направи точно каквото трябваше, защото между обективност и субективност има голяма разлика. Не е важно дали сме съгласни с нещо или не, а как се прилага. След като ви бъде обяснено, че имаме някои процедури, които следваме, идеята на някой друг не е непременно лоша. Но ако играчите смятат, че всичко ще бъде приложено според тях, те могат да създадат своя собствена страница и да я направят по техния начин.

Освен това играчите, които имат поне малко здрав разум, ще видят достатъчно информация за това къде депозират парите си. Когато едно казино е свежо и с това идва рискът да е ново, няма да депозирам много пари там и ще разбера всичко, което трябва предварително. Ако някой не може да направи това, тогава може да плаща за това ненужно.

Мисля, че бих затворил този и нямам какво повече да кажа за него.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Никога CG не е виновен. Те индиректно ще обвиняват играчите, тъй като човекът има над „играчи, които имат поне малко здрав разум" Толкова непрофесионално.


Scatterhall, Cazwin, Caz4u и т.н. и т.н. ТОООООООООООООООООООООООЪЛОЖЕНИ СЪСТОЯНИЯ: „ПРЕСНИ" казина са ужилили играчи тук. Те винаги ще оценяват новите казина като „ПРЕСНИ" и ще им дават оценка „7". Те знаят какъв ефект има това върху комарджия. Има и други сайтове, които поставят „ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ" за нови казина или „НЕ НАЙ-ДОБРИЯТ ИЗБОР". Бих посъветвал играчите да отидат там, ако не харесват начина, по който CG правят нещата, те няма да се променят


Не забравяйте, че CG са, в крайна сметка, филиали.


Предполагам, че ще ме забранят за това.



Автоматичен превод:
stevenespie
преди 2 месеца

Ще започна от края: Не, няма причина да ви банна за тази публикация. От друга страна, бих бил по-внимателен с другите ви публикации в този форум...

Но като говорим за проблема с FRESH казината, мисля, че разбирам мисълта. Вие (и някои други) не харесвате факта, че когато казиното е ново, ние му даваме прилична оценка. От друга страна, нямаме причина да им даваме лоша оценка, когато не са направили нищо лошо (досега), не са част от лоша група (което има отрицателен ефект и върху оценката на новото казино) и те не използвайте някои глупави правила и условия, които могат да бъдат използвани срещу играчи.

Вярвам, че трябва да е достатъчно ясно на играчите, че казиното FRESH означава, че е ново, така че никой да няма достатъчно информация и данни за тях. След това събираме данните, които можем да намерим, събираме ги и публикуваме първоначалния преглед. FRESH казино не означава, че е препоръчано от Casino Guru. Това означава само, че казиното е ново.

Спомням си Скатърхол и малкия им брат Спинпират. В началото изглеждаха страхотни. Те общуваха с играчите, те реагираха на оплакванията. Те направиха всичко, което трябва да прави едно ново казино. И тогава (нямам представа какво се случи), се превърна в огромна измама. Но това не е нещо, което можем да предвидим. Това е нещо, на което можем да реагираме, като намалим техния индекс на безопасност, което направихме.


Не забравяйте, че CG са, в крайна сметка, филиали.

Тогава трябва също да запомните, че имаме 15+ служители на екипа за оплаквания на пълен работен ден, които получават заплащане с парите, които печелим чрез партньорски комисионни. Тези служители са там само за да помагат на играчите с техните оплаквания срещу казина. Въпреки че някои играчи не са доволни от резултатите, други са благодарни за нашата помощ. Също така трябва да запомните, че ние предоставяме тази услуга безплатно.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини