благодаря
Тъй като вече имате своя собствена тема, както можете да видите, любезно ви моля да запазите всички наши мисли за това как трябва да се справяме с новите казина тук.
Отново, за да бъда честен, трябва да кажа, че за да предложите поне полезна критика, първо трябва да се запознаете с работата на Индекса за безопасност.
Вече обясних защо не можем да вземем публикации във форума във формулата на индекса на безопасност. Отзивите на потребителите са доста сходни.
Не сме в състояние да гарантираме, че всеки преглед съдържа точна информация, тъй като и играчите, и казината непрекъснато се опитват да публикуват неверни отзиви. Поради този факт оценката на потребителския преглед е отделна от индекса за безопасност, който се основава единствено на доказани факти.
Както съветват нашите ръководства, преди да решите дали да играете в казиното, винаги четете потребителски отзиви, за да добиете представа какво мислят другите играчи. Можете също така да потърсите подобна информация във форуми, да посетите раздела за оплаквания и да добавите Индекса за безопасност.
Казахте: „Винаги играчите са виновни" Какво ще кажете за „Винаги изборът на играчите"?
Ако не ни пукаше за играчите, както вие толкова усърдно се опитвахте да докажете, нямаше да отговорим на вашето оплакване или дори да обърнем внимание на този разговор.
По-скоро полагаме усилия да опишем нашите процеси.
Според мен вие не сте доволни от действията на Casino Guru и нямаме удоволствието да разглеждаме вашите презумпции, обвинения и други чувства в нашия собствен форум. Като цяло се отнесохме с голямо разбиране към тона ви и дадохме ясни обяснения за всичко. Затова смятам, че е уместно да заявя, че вашата лоша енергия не се цени тук. Нямаме време да прегледаме всичко отново с вас.
Или престанете да ни обвинявате за нещо недоказано, или напуснете този форум. Ако не го направите, ще бъдете забранени от форума.
Зависи от вас.
Thank you.
Since you now have your own thread, as you can see, I kindly ask that you keep all of our thoughts about how we should handle new casinos here.
Again, to be honest, I have to say that in order to offer at least helpful criticism, you should first familiarize yourself with the operation of the Safety Index.
I already explained why we can't take forum posts into the Safety Index formula The user reviews are quite similar.
We are unable to ensure that every review contains accurate information because both players and casinos are continuously attempting to post false reviews. Due to this fact, the user review rating is separate from the Safety Index, which is solely based on proven facts.
As our guides advise, therefore before deciding whether or not to play in the casino, always read user reviews to gain a sense of what other players think. You can also search for similar information on forums, visit the complaint section, and add the Safety Index.
You said "It’s ALWAYS the players fault" How about "It's always the players choice"?
If we did not care about players, as you so assiduously attempted to prove, we would not reply to your complaint or even pay attention to this conversation.
Rather, we make an effort to describe our processes.
In my opinion, you are not satisfied with Casino Guru's actions, and we are not pleased to address your presumptions, charges, and other feelings on our own forum. In general, we were very understanding of your tone and gave clear explanations of everything. Thus, I believe it is appropriate to state that your bad energy is not appreciated here. We do not have time to go over everything again with you.
Either quit blaming us for something unproven, or leave this forum. Should you fail to do so, you will be banned from the forum.
It's up to you.
Автоматичен превод: