преди 1 година
Това е добре да се чуе! Колко тегления сте направили междувременно и колко време обикновено отнемат? 🙂
That's good to hear! How many withdrawals have you made in the meantime and how long did they usually take? 🙂
0
Това е добре да се чуе! Колко тегления сте направили междувременно и колко време обикновено отнемат? 🙂
That's good to hear! How many withdrawals have you made in the meantime and how long did they usually take? 🙂
Някои тегления... Това са малки суми... Понякога е бързо... Понякога отнема 5 дни от потвърждението на казиното, да... Последния път отне около 10 дни...
Some withdrawals... It's small amounts... Sometimes it's fast... Sometimes it takes 5 days from casino confirmation yes... Last time it took about 10 days...
Не бих казал, че е първокласно преживяване. Не бих се радвал да чакам десет дни като вече проверен потребител.
Възхищавам се на търпението ти. 😎
I wouldn't say it's a top-notch experience. Would not be pretty happy to wait ten days as an already verified user.
I admire your patience. 😎
Понякога причината може да бъде и това, че парите отнемат повече време, за да пристигнат в собствената ви банка. С 10-те дни прочетох няколко пъти тук във форума. Това, разбира се, е прекалено добро нещо!
Sometimes the reason can also be that it takes longer for the money to arrive at your own bank. With the 10 days I've read a few times here in the forum. This is of course a bit too much of a good thing!
Manchmal kann der Grund auch der sein, dass es bei der eigenen Bank länger andauert, bis das Geld angekommen ist. Das mit den 10 Tagen habe ich nun schon ein paar Mal hier im Forum gelesen. Das ist natürlich etwas zu viel des Guten!
Напомняйте си на екипа за поддръжка всеки ден. Може просто да забравят за теб
Remind yourself to the support team every day. They could just forget about you
Ако нещо ме притеснява, се свързвам с екипа за поддръжка... Понякога съм свободен... Има още нещо, което трябва да се уреди... Когато решите да вземете парите... Парите трябва да бъдат незабавно от акаунта в профила ви .. .
If something bothers me, I contact support... Sometimes I'm fluent... There's one more thing that should be sorted out... When you decide to take the money... The money should be immediately from your profile account.. .
Все още ли поддържате връзка с поддръжката? Искам да кажа, имате ли представа какво се случва?
Are you still in touch with the support? I mean do you have any clue what's happening?
Бих искал да отбележа играта Win Storm... Винаги я обновяват... Преди имаше късмет просто да затвориш... Сега забелязвам, че едни и същи букви се появяват много пъти, когато просто се затвори надолу... Сякаш е компютър, настроен да направи удар само със стоп невъзможен или много малко вероятен... Те също се въртят известно време след удара само със стоп...
I would like to point out the game Win Storm... They are always renovating it... It used to be that you were lucky to just shut down... Now I notice that the same letters appear many times when it just shuts down... It's like it's a computer set to make a stop-only hit impossible or very unlikely... They also spin for a while after the stop-only hit...
За съжаление разбрах само последното изречение. Хм, ако смятате, че има проблем с определена игра, какво ще кажете да попитате нейния доставчик на игри?
опитвали ли сте някога
Sadly, I only understood the last sentence. Uhm, if you feel there is a problem with a certain game, how about asking its game provider?
Have you ever tried?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.