ФорумОбщи дискусии свързани с хазартНеплащане от страна на доставчика

Неплащане от страна на доставчика (страница 2)

преди 1 година от VladoBucher
|
2933 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
VladoBucher
преди 1 година

Това е добре да се чуе! Колко тегления сте направили междувременно и колко време обикновено отнемат? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някои тегления... Това са малки суми... Понякога е бързо... Понякога отнема 5 дни от потвърждението на казиното, да... Последния път отне около 10 дни...

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

Не бих казал, че е първокласно преживяване. Не бих се радвал да чакам десет дни като вече проверен потребител.

Възхищавам се на търпението ти. 😎


Автоматичен превод:
преди 1 година

Понякога причината може да бъде и това, че парите отнемат повече време, за да пристигнат в собствената ви банка. С 10-те дни прочетох няколко пъти тук във форума. Това, разбира се, е прекалено добро нещо!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Напомняйте си на екипа за поддръжка всеки ден. Може просто да забравят за теб

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако нещо ме притеснява, се свързвам с екипа за поддръжка... Понякога съм свободен... Има още нещо, което трябва да се уреди... Когато решите да вземете парите... Парите трябва да бъдат незабавно от акаунта в профила ви .. .

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

Все още ли поддържате връзка с поддръжката? Искам да кажа, имате ли представа какво се случва?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поддръжката казва, че имат 2 дни, за да потвърдят окончателно успешното теглене

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да отбележа играта Win Storm... Винаги я обновяват... Преди имаше късмет просто да затвориш... Сега забелязвам, че едни и същи букви се появяват много пъти, когато просто се затвори надолу... Сякаш е компютър, настроен да направи удар само със стоп невъзможен или много малко вероятен... Те също се въртят известно време след удара само със стоп...

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

За съжаление разбрах само последното изречение. Хм, ако смятате, че има проблем с определена игра, какво ще кажете да попитате нейния доставчик на игри?

опитвали ли сте някога

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поддръжката казва, че имат 2 дни, за да потвърдят окончателно успешното теглене

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имате предвид два дни до обработката на тегленето?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, 2 дни за обработка на тегленето и след това още 5 дни за плащане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някои игри имат опция сами да спрете завъртанията... Когато видите, че има опция за търсене... Оправят играта...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих добър резултат на Win Storm днес... Така че днес всичко работи добре и безпроблемно

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини