ФорумОбщи дискусии свързани с хазартНеоснователна конфискация на остатъка

Неоснователна конфискация на остатъка

преди 5 месеца от Aleauzzass
|
1522 преглеждания 11 отговора |
|
преди 5 месеца

Здравейте всички, каня ви да прочетете моята жалба (приключена без причина като неоснователна) и да разгледате понесената несправедливост.

Ето връзката:


https://casinoguruit.com/smokace-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-confiscate


По-долу е последният ми отговор, който все още е в процес на одобрение:


Здравейте Бранислав, затворихте жалбата без да ми дадете възможност да отговоря.

Първо, не получих изскачащо известие за края на WR (смятам, че е задължително казиното да докаже, че съм получил изскачащото съобщение).

Второ, разделът за известия за казиното беше добавен след подаване на тази жалба и имам доказателство за това с екранни снимки.

Трето, къде пише, че токените нямат стойност, ако са спечелени с бонуси?

Тъй като, след като салдото беше приспаднато от сметката ми, жетоните останаха в портфейла ми и ми позволиха да продължа да играя дори след като салдото беше конфискуван.

Въпросните токени не носят никакви T&Cs, така че нямат правила, свързани с тях.


Моля, имайте предвид, че сте напълно неправилни и считам личния обмен на имейли между вас и казиното за неправилен, тъй като данните, принадлежащи на мен, бяха предадени и по този начин не ми беше дадена възможност за допълнителен отговор.


Настоявам да ми изпратите ВСИЧКИ документи, изпратени от казиното на вашите имейли.

Чакам твоя отговор

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 5 месеца

пишете ми на имейла, посочен в профила ми. Ще се опитам да ви осигуря правна помощ (не е необходимо да плащате за консултация)

Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 5 месеца

здравей,

Мислиш ли, че е някак прав?

Смятате ли също, че има нещо много странно и несправедливо в цялата работа?

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 5 месеца

адвокат може да прегледа вашите доказателства и да оцени шансовете ви за успех. След това можем да се опитаме да окажем натиск върху тях

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 5 месеца

Като цяло, ако искате да получите правна помощ и евентуално да подадете иск срещу казиното, свържете се с мен

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте всички, каня ви да прочетете моята жалба (приключена без причина като неоснователна) и да разгледате понесената несправедливост.

Ето връзката:


https://casinoguruit.com/smokace-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-confiscate


По-долу е последният ми отговор, който все още е в процес на одобрение:


Здравейте Бранислав, затворихте жалбата без да ми дадете възможност да отговоря.

Първо, не получих изскачащо известие за края на WR (смятам, че е задължително казиното да докаже, че съм получил изскачащото съобщение).

Второ, разделът за известия за казиното беше добавен след подаване на тази жалба и имам доказателство за това с екранни снимки.

Трето, къде пише, че токените нямат стойност, ако са спечелени с бонуси?

Тъй като, след като салдото беше приспаднато от сметката ми, жетоните останаха в портфейла ми и ми позволиха да продължа да играя дори след като салдото беше конфискуван.

Въпросните токени не носят никакви T&Cs, така че нямат правила, свързани с тях.


Моля, имайте предвид, че сте напълно неправилни и считам личния обмен на имейли между вас и казиното за неправилен, тъй като данните, принадлежащи на мен, бяха предадени и по този начин не ми беше дадена възможност за допълнителен отговор.


Настоявам да ми изпратите ВСИЧКИ документи, изпратени от казиното на вашите имейли.

Чакам твоя отговор

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей. Прочетох вашата жалба и Бранислав я затвори като „неоснователна", след като казиното предостави ясни доказателства с обяснението: „Казиното предостави доказателство, че играчът е бил информиран за условията на бонуса и че използваните токени са невалидни. Ние заключихме, че казиното е действало в съответствие с неговите правила и условия и жалбата на играча е счетена за неоснователна."

Той също така ви препоръча да се свържете с хазартния орган, ако не сте доволни от резултата на вашата жалба. Случайно пробвал ли си това? Със сигурност бихме искали да знаем резултата, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравей Роми, питам те:

Каква е разликата между този случай и моя? Ще ти дам линка

https://casinoguruit.com/dozenspins-casino-the-winnings-of-the-player-have-been


Като се има предвид, че въпросното казино е направено от Altacore, същия собственик на Smokace.

Има и други подобни случаи, успешно разрешени от вашия екип, отново в казината Altacore. Затова бих искал да ми обясните защо вашите решения/изявления са валидни в някои жалби, докато в моите изобщо не са взети под внимание.


Съобщавам и отговора на Питър от центъра за разрешаване на жалби:


Уважаеми екип на казино Dozenspins,


„В нашето казино, веднага щом играчът натрупа бонуса за залагане, цялата сума на бонуса (ако няма ограничение за промоцията, за която се натрупва бонусът), която е в игралната сметка, се прехвърля в реалната сметка на играч, т.е. трансформирани в реални средства.

Ако има ограничение за печалби/тегления от бонуса, само сумата, установена от максималните стойности на промоционалното действие, ще бъде прехвърлена в реални средства."


Ако разбирам правилно, според горното, ако играч завърши успешно залагането на бонус, средствата отиват директно в баланса на реалните пари, нали? Въпросът ми е: как играчите разбират, че бонусът е приключил и че не се прилагат други условия за бонус? Когато играя с бонус и завърша залога, парите отиват в баланса ми с реални пари, това са моите реални пари, нали? Как можете да приложите максимален бонус за теглене на реални пари? Това няма много смисъл. Вярваме, че Ypsi2005 трябва да бъде изплатен изцяло, тъй като печалбите, които е направил, са направени от баланса му с реални пари.




Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 5 месеца

За съжаление не мога да отговоря на този ваш въпрос. Ние разглеждаме всеки случай индивидуално и нашият екип прави всичко възможно, за да помогне на всеки играч.

Във вашия случай не можем да направим нищо друго и затова Бранислав ви препоръча да се свържете с органа по хазарта, ако смятате, че решението не е правилно. Също така, ако смятате, че вашият случай не е точно решен и имате някакво друго доказателство, можете да поискате повторно отваряне на случая.

Ако имате други проблеми и искате малко помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Здравей Роми,

само за информационни цели.

Защо в тази жалба ( https://casinoguruit.com/iwild-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-ripetutatamente ), приключила успешно, поведението на приспадане на печалбите два пъти се счита за неправилно, докато в Was моят случай се смята за законен?

Вие сами казвате в много публикации и статии, че това поведение е абсолютно неправилно.

В моя случай, както и в случая с играча Iwild, печалбите бяха приспаднати както при достигане на бонус повторното завъртане, така и по време на фазата на теглене. Така че се приспада два пъти.

Любезно очаквам вашия отговор

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 4 месеца

Вярвам, че всеки случай е различен и не може да се разглежда еднакво.

Ако смятате, че вашият случай не е бил разгледан по правилния начин или имате друго доказателство, не се колебайте да поискате да го отворите отново по всяко време. Сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще го разгледа и ще види дали има нещо, което може да направи за вас, разбира се.

Автоматичен превод:
Aleauzzass
преди 3 месеца

Хей пиши ми тук nicola.vecera@libero.it

Бих искал да обсъдим и по телефона, за да обменим опит и да се разберем малко

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини