Здравейте, зависи от картата и най-вероятно от даденото изискване.
И така, кои числа трябва да предоставите?
Намирам ръководството за вас:
https://support.mifinity.com/hc/en-gb/articles/4407912132113-Verifying-your-Credit-Debit-Cards-
Там се казва: „Въведете 4-цифрения код за потвърждение , получен от извлечението по картата ви , и щракнете върху „Изпращане"
Ако щифтът е правилен, вашият начин на плащане ще бъде проверен. За всякакви проблеми с неправилен 4-цифрен код за потвърждение, показан в извлечението по картата ви, или липса на 4-цифрен код, показан в извлечението по картата ви, моля, свържете се директно с банката, издала картата.
Трябва да намерите писмото от банката, бих казал.
Hello, it depends on the card and most probably on the requirement given.
So, which numbers are you supposed to provide?
I find the manual for you:
https://support.mifinity.com/hc/en-gb/articles/4407912132113-Verifying-your-Credit-Debit-Cards-
It says: "Enter the 4-digit verification code obtained from your card statement and click on "Submit"
Providing the pin is correct, your payment method will be verified. For any issues with incorrect 4 digit verification code displayed on your card statement or no 4 digit code displayed on your card statement please contact directly your card issuing bank.
You must find the letter from the bank, I'd say.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.