не-ams казино рискове

преди 5 месеца от manuno
|
3391 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
преди 5 месеца

Добър вечер,

Простете ми невежеството и странния въпрос, но прочетох статии в интернет, които малко ме разтревожиха. Какви са рисковете от игра и печалба в чуждестранни казина, които не са AAM? защото прочетох, че рискувате големи глоби и затвор. Поисках теглене на печалба от игралната си сметка в един от тези сайтове и сега съм параноичен, защото има няколко влизания и излизания от личната ми сметка. Наистина ли рискувам глоби и затвор?

Автоматичен превод:
RubenR
преди 5 месеца

Разбира се, ако можете да ми дадете някакви насоки, с удоволствие ще ви изслушам.

Автоматичен превод:
manuno
преди 5 месеца

Хей, не си мисли, че ще трябва да преминеш през нещо подобно. В края на краищата, тогава всеки, който играе в казино извън собствената си страна, ще трябва да отиде в затвора, а това би било голяма глупост.

Но разбира се, винаги бих препоръчал да играете в казина, лицензирани във вашата страна, защото ако нещо се обърка, винаги има към кого да се обърнете.

Така че това е всичко, което бих казал по темата.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря Джаро, това ме утешава. Във всеки случай за по-спокойно няма да играя повече от сега, нямах представа, че не са напълно легални, тъй като изискват и проверка на документи. Надявам се да не изляза глупав за това, което попитах, но съм твърде притеснен за нещо подобно, четенето на тези статии наистина ме развълнува, но сега съм по-спокоен, знаейки, че това не е истинско последствие. Очаквам кредитирането на последните печалби и повече няма да влизам в сайта, искрено се надявам, че няма да има никакви последствия. Благодаря отново за отговора.

Автоматичен превод:
manuno
преди 5 месеца

Моля. Много играчи играят на сайтове или в казина, които не са в тяхната страна. Разбира се, има страни, в които хазартът е абсолютно забранен и незаконен, в който случай мога да си представя, че могат да възникнат проблеми, ако се стигне дотам. Но има много малко такива страни и, ако не се лъжа, Италия не е една от тях.

Разбира се, изобщо не е нужно да се чувствате зле, че питате, затова ние сме тук, за да ви помогнем и посъветваме.

Така че ще чакам вашата актуализация и се надявам да получите парите си възможно най-скоро.

Но мога ли също да знам кое казино е?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Въпросното казино е Winnita. Имах някои първоначални проблеми и пуснах жалба, защото не можах да премина проверката на документите и затова се оттеглих. Тогава след около 11 дни и стотици опити проверката най-накрая мина и от този момент нататък се оттеглих без проблеми. Сега ми казаха, че трябва да изчакам 14 дни, за да бъде обработено последното заявено теглене. Ще ви информирам за резултата веднага щом има развитие. Всъщност в Италия хазартът е регулиран, но законен, така че не трябва да има прекомерни рискове. Но сега приоритетът ми остава да нямам никакъв правен проблем.

Автоматичен превод:
manuno
преди 5 месеца

Мисля, че 11 или дори 14 дни е доста дълъг период за редовно теглене. Може би знаете защо отнема толкова време.

Ако ви харесва, може ли да попитам какъв метод на плащане сте избрали? По един или друг начин, несъмнено ще изчакаме повече информация.

Ако мога да добавя, смятам, че е много отговорно от ваша страна да сте загрижени за лицензите и законността и се надявам, че това ще насърчи други играчи да проявяват подобна предпазливост. 👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Здравей Радка, имат специален регламент, според който колкото повече спечелиш, толкова повече дни трябва да чакаш за теглене. Не мога да се оплача, защото така е точно разписано в наредбата. Спечелих 4000 евро, така че ще трябва да изчакам и да видя дали всичко върви както трябва. Прилагам екрана с тази конкретна спецификация. И ще ви информирам как ще се развие ситуацията. file

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

о, забравих да отговоря на въпроса ти. Избрах кредит с кредитна карта като метод за теглене.

Автоматичен превод:
manuno
преди 5 месеца

Вероятно не бих играл в такова казино, ако трябва да чакате нови и нови тегления в зависимост от сумата. Ако има някакви проблеми и не сте получили парите си дотогава, тогава ще трябва да чакате още повече? Знам, че играчите и казината често се сблъскват с технически трудности, които могат да възникнат и това може да не е отговорност на казиното, но все пак намирам за доста, ако трябва да чакате до 21 дни в някои случаи. Но ако сте съгласни с това, тогава всичко е наред и ще изчакаме актуализацията.

Освен това благодаря, че споменахте метода за теглене, той е един от най-често срещаните. Възможно ли е също да се тегли с помощта на крипто? Предполагам, че няма голямо значение дали казиното се придържа към своите времеви ограничения. Или греша и сте опитали друг метод и парите са пристигнали по-рано, отколкото трябва?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро Джаро, времето за изчакване е едно и също, независимо от начина на теглене. Поддръжката казва, че зависи от количеството заявки, които се обработват, но аз съм сигурен, че истинският смисъл е да оставите баланса на игралната сметка повече време, за да изкушите играча да я използва и може би да я прекратите, преди да бъде платена. Това е моя мисъл. Използвах само метода на кредитиране с карта и веднъж банков превод и времето винаги беше дълго. Също така смятам, че това е прекомерно чакане, което не ме стимулира да продължа да използвам сайта, въпреки че не мисля, че ще продължа да го използвам, просто чакам плащането. Да се надяваме, че всичко ще мине добре.

Автоматичен превод:
manuno
преди 5 месеца

Да, всъщност изглежда, че може да сте прав. Понякога е ненужно дълго и казината имат тактика на забавяне. Така че смятате, че е чудесно просто да оставите парите и да видите какво ще се случи. Това е най-умното нещо. Ще видим как ще се развие цялото това нещо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, и на мен ми се е случвало да играя в международно лицензирани казина.

И той получава печалби, които никога не са по-големи от депозитите.

Как трябва да се държа.

Трябва ли да ги добавя към данъчната си декларация?


Автоматичен превод:
iakhi1971
преди 4 месеца

Мисля, че трябва да се свържете с вашия счетоводител и да зададете този въпрос. Те трябва да знаят отговора със сигурност.😉

Опитвали ли сте това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Не, не още

Питах, защото може би някой вече е наясно.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
iakhi1971
преди 4 месеца

Във всеки щат победите могат да се облагат по различен начин, така че предполагам, че или играч от Италия ще ви отговори, или ще се опита да намери някаква информация, която може да ви каже какво трябва да направите. 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, исках да ви информирам какво се случва с исканото теглене, от 4000 евро съм получил само 800 до момента, при поискване на обяснения първоначално ми беше казано, че сме в рамките на 14-дневния срок. Междувременно, след като играх отново и спечелих, поисках ново теглене, но предишното остава в очакване, отново се свързах с поддръжката, която ми каза, че: след като поисках ново теглене, 14-те дни се броят от последната заявка. Нещо нелепо. По принцип кой знае кога и дали ще видя тези средства. В светлината на фактите, абсолютно не препоръчвам казиното, като изхождам от предположението, че съм сигурен, че ако не се бяхте намесили, нямаше да премина проверката на документите, които бяха ПОСТОЯННО отказвани И БЕЗ НИКАКВА ПРИЧИНА ми отнеха 12 дни за проверка с блокирани средства дори и в този случай. Политиката за изчакване от 14 работни дни вече беше прекомерна, но дори удължаването на крайния срок и започването му отначало с всяка нова заявка за теглене ми се струва извън този свят. Категорично отхвърлен! Те се държат умно и никой не харесва умни хора.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, исках да ви информирам какво се случва с исканото теглене, от 4000 евро съм получил само 800 до момента, при поискване на обяснения първоначално ми беше казано, че сме в рамките на 14-дневния срок. Междувременно, след като играх отново и спечелих, поисках ново теглене, но предишното остава в очакване, отново се свързах с поддръжката, която ми каза, че: след като поисках ново теглене, 14-те дни се броят от последната заявка. Нещо нелепо. По принцип кой знае кога и дали ще видя тези средства. В светлината на фактите, абсолютно не препоръчвам казиното, като изхождам от предположението, че съм сигурен, че ако не се бяхте намесили, нямаше да премина проверката на документите, които бяха ПОСТОЯННО отказвани И БЕЗ НИКАКВА ПРИЧИНА ми отнеха 12 дни за проверка с блокирани средства дори и в този случай. Политиката за изчакване от 14 работни дни вече беше прекомерна, но дори удължаването на крайния срок и започването му отначало с всяка нова заявка за теглене ми се струва извън този свят. Категорично отхвърлен! Те се държат умно и никой не харесва умни хора.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

При мен се случи подобна ситуация, но без отговори, 20 дни без да получа нищо... Не знам дали има нещо общо с лиценза, защото играя в два сайта на Кюрасао (единият вече ми плати теглене от €200, €700 и €100), а другият не иска да ми плати €80!! всъщност дойдох днес, защото трябва да реша проблема.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, исках да ви информирам какво се случва с исканото теглене, от 4000 евро съм получил само 800 до момента, при поискване на обяснения първоначално ми беше казано, че сме в рамките на 14-дневния срок. Междувременно, след като играх отново и спечелих, поисках ново теглене, но предишното остава в очакване, отново се свързах с поддръжката, която ми каза, че: след като поисках ново теглене, 14-те дни се броят от последната заявка. Нещо нелепо. По принцип кой знае кога и дали ще видя тези средства. В светлината на фактите, абсолютно не препоръчвам казиното, като изхождам от предположението, че съм сигурен, че ако не се бяхте намесили, нямаше да премина проверката на документите, които бяха ПОСТОЯННО отказвани И БЕЗ НИКАКВА ПРИЧИНА ми отнеха 12 дни за проверка с блокирани средства дори и в този случай. Политиката за изчакване от 14 работни дни вече беше прекомерна, но дори удължаването на крайния срок и започването му отначало с всяка нова заявка за теглене ми се струва извън този свят. Категорично отхвърлен! Те се държат умно и никой не харесва умни хора.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Странно ми е, че винаги се броят 14 дни от новото теглене. Мисля, че теглене, което сте направили преди това, ще бъде предмет на 14-те дни, но когато направите ново теглене, то вече няма да бъде засегнато. Както и да е, от това, което прочетох, вероятно не съм прав и не знам колко време ще чакате сега.

Както и да е, дори ако продължите да играете, не бих направил ново теглене, ако знаете как работи казиното и видите дали ще получите парите, които сте поискали. Надявам се да е така и ще имате добри новини, когато дойдете тук отново.

Разбира се, ако смятате, че имате нужда от помощ, можете да подадете жалба при нас, защото ние даваме на казината 14 дни за теглене и не смятаме, че е честно да го удължаваме с още две седмици, когато правите ново теглене.

Уведомете ме, ако решите да отворите такъв.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

При мен се случи подобна ситуация, но без отговори, 20 дни без да получа нищо... Не знам дали има нещо общо с лиценза, защото играя в два сайта на Кюрасао (единият вече ми плати теглене от €200, €700 и €100), а другият не иска да ми плати €80!! всъщност дойдох днес, защото трябва да реша проблема.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, ще кажа нещо подобно и то е, че ние даваме на казината 14 дни за теглене и след като сте изминали този период, можете да подадете жалба при нас, ако имате нужда от помощ.

Въпреки това, казиното не каза нищо за това защо все още нямате тегленето си? Имали ли сте успешни в този, с който изпитвате трудности?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини