преди 2 години
Печеля преди 6 дни 5000$ в mostbet. Но mostbet замрази сметката ми. Какво мога да направя?
I win 6day ago 5000$ in mostbet. But mostbet frozen my account. What can i do?
3
Печеля преди 6 дни 5000$ в mostbet. Но mostbet замрази сметката ми. Какво мога да направя?
I win 6day ago 5000$ in mostbet. But mostbet frozen my account. What can i do?
Здравейте,
вашият акаунт е под някакво разследване, свързахте ли се с поддръжката, моля?
Те трябва да обяснят.
Hello,
your account is under some sort of investigation, did you contact the support please?
They should explain.
Сайтът на Mostbet развъжда Спечелих 5 ts гривни и акаунтът ми веднага беше блокиран
всичко е доказателство, че всичко се е случило на потока
цялата кореспонденция, записана на видео
Вие популяризирате ИЗМАМА
ИЗИСКВАМ ТОВА НА ТЯХНАТА СТРАНИЦА
Оценката не е справедлива, моята оценка е единица
Mostbet site bred I won 5 ts hryvnia and my account was immediately blocked
everything is proof everything happened on the stream
all correspondence recorded on video
You are promoting SCAM
I DEMAND THIS ON THEIR PAGE
The rating is not fair, my rating is one
Мостбет сайт разводил я выиграл 5 тс гривен и мне тут же блокнули счёт
всё пруфы есть всё происходило на стриме
все переписки записаны на видео
Вы рекламируете МОШЕНИКОВ
ТРЕБУЮ УКАЗАТЬ ЭТО НА ИХ СТРАНИЦЕ
Оценка не справедливо завышена моя оценка единица
Ето такава плоча виси от месец парите са замръзнали
дори не може да се оправдае
Проверката е завършена
Освен това много хора в чата написаха, че Mostbet е измама
така че, моля, разберете го иначе внезапно и доверието във вашия сайт ще изчезне
това е razberatelto ще стриймвам на tik tok каквото и да ми кажат после
че преувеличих нещо
Here such a plate has been hanging for a month money is frozen
can't even justify
Verification completed
Also, many people in the chat wrote that Mostbet is a scam
so please figure it out otherwise abruptly and trust in your site will disappear
it's razberatelto I will stream on tik tok no matter what they tell me later
that i exaggerated something
Вот такая плашка висит уже месяц деньги заморожены
не чем оправдать даже не могут
Верификация пройдена полностью
Так же много людей в чате писали что Мостбет это лохотрон
так что разберитесь пожалуйста а то резко и к вашему сайту доверие пропадет
это разберательтво я буду стримить в тик ток что бы мне потом не говорили
что я что то преувеличил
Здравей pudovpud.
Позволете ми да обобщя отговорите си в един пост, ще се опитам да започна отначало:
Не е толкова рядко в много казина акаунтът ви да бъде блокиран веднага след като изпратите теглене. Има няколко причини за това. Доколкото разбирате, вашият акаунт е бил потвърден в миналото, така че вероятно това е вид допълнителна проверка за сигурност, такава проверка може дори да се задейства автоматично или ако достигнете някакъв праг, като изпратите тегленето, тези „лимити" могат да варират от курс. Съгласен съм, че казиното трябва да информира играча, това би било разумно. Правилно ли приемам, че сте получили някакъв вид имейл относно вашия заключен акаунт? Споменахте общуването, но не по конкретен начин.
Добре, че пусна жалбата . Моля, предоставете всички свързани комуникации, видеоклипове и екранни снимки точно там. Докато жалбата не бъде затворена, няма нужда да маркирате казиното като измама. Първоначално екипът по жалбите ще проучи въпроса и едва след това ще бъде подходящият момент за по-нататъшни последствия.
Моля , научете повече за това, което трябва да очаквате, щракнете/докоснете тази връзка
За съжаление не мога да прочета никоя от екранните снимки, затова просто предполагам, че казиното разследва нещо от около месец. Е, случва се, особено ако доставчикът на играта се намеси, което означава, че историята ви на игри е под допълнителна проверка.
Заподозрян трябва да си сътрудничите с екипа по оплакване и търпеливо да изчакате резултата. 🙏
Желая ви честен край.
Hello pudovpud.
Allow me to summarize my answers in a single post, I'll try to start from the beginning:
It's not so rare, that in tons of casinos, your account is blocked immediately after you submit a withdrawal. There are several reasons for that. As far as understand, your account was verified in the past, so probably this is sort of additional security check, such a check can even be triggered automatically, or if you hit some threshold by submitting the withdrawal, those "limits" can vary of course. I agree that the casino should inform the player, that would be reasonable. Am I assuming correctly that you received some sort of email concerning your locked account? You mentioned communication, but not in a specific way.
It's good that you submitted the complaint. Kindly provide all associated communications, videos, and screenshots right there. Until the complaint is closed, there is no need to mark the casino as a scam. At first, the complaint team will investigate the matter, and only then will be the proper time for further consequences.
Kindly learn more about what you should expect, click/tap this link
Sadly, I can't read any of the screenshots, hence I'm just guessing that the casino has been investigating something for a month or so. Well, it happens, especially if the game provider gets involved, meaning that your gaming history is under further check.
A suspect you should cooperate with the complaint team and wait for the result patiently. 🙏
Wish you a fair ending.
Дори не можех да си представя, че може да се случи.
I couldn't even imagine, that it can happen.
Не, тук грешите абсолютно.
През живота си не бих депозирал нито стотинка в казино, което след печалба да ми краде ака за 2 месеца
Никъде не пишат за това, тоест това казино може просто да не ми плати парите, защото е искало
Факт е, че работих като мениджър на казино
И ще ви кажа, че акаунтът ми беше блокиран поради факта, че печалбите ми надвишиха сумата на направените депозити 🙂 и няма нужда да казвам, че това не е така, в момента излъчвам в twitch
и моите зрители видяха това казино в един глас извикаха, че е измамник
Но !! Доверих се на вашия сайт и оценката, която сте посочили
И по този начин, ставайки ваш реферал, аз станах за вас един от източниците на доходи
и в сумата на вашия сайт съм регистриран в 16 казина и няма такава глупост с два месеца проверка !!
Преминах през пълна проверка, чаках обаждане 9 дни и не разбрах защо?
и сега да чакам още 2 месеца? Ти сериозно ли, кажи ми, ако беше на мое място, как би реагирал на тази ситуация?? Оказва се, че съм бил измамен не само от бриджбета, но и от gurucasino, което така рекламирах в потока, мисля, че трябва или да се намесите, или да промените оценката на това казино
И това ми пише ботът, когато пиша на посочения мейл
Проверката на акаунта може да отнеме от 1 до 60 дни (съгласно клауза 7.9 от правилата).
Ще бъдете уведомени за резултата от проверката, моля изчакайте.
No, you are absolutely wrong here.
In my life I would not deposit a penny in a casino that, after winning, will steal my acc for 2 months
They don’t write about this anywhere, that is, this casino may simply not pay me the money because it wanted to
The fact is that I worked as a casino manager
And I’ll tell you that my account was blocked justified by the fact that my winnings exceeded the amount of deposits made 🙂 and I don’t need to say that this is not so I’m currently broadcasting on twitch
and my viewers saw this casino in unison shouted that it was a swindler
But !! I trusted your site and the rating you indicated
And thus, becoming your referral, I became for you one of the source of income
and in the sum on your site I am registered at 16 casinos and there is no such foolishness with two months of verification !!
I went through full verification, I waited for a call for 9 days and did not understand why?
and now wait another 2 months? Are you serious, tell me if you were in my position, how would you react to this situation ?? it turns out that I was deceived not only by the bridgebet but also by the gurucasino, which I so promoted on the stream, I think that you should either intervene or change the assessment of this casino
And this is what the bot writes to me when I write to the specified mail
Account verification can take from 1 to 60 days (according to clause 7.9 of the rules).
You will be notified of the result of the verification, please wait.
Нет тут вы абсолютно не правы
Я бы в жизни не внес не копейки в казино которое после выигрыша будет мурыжить мой акк 2 месяца
У них об этом не где не написано !тоесть это казино может просто не выплатить мне деньги потому что оно так захотело
Дело в том что я работал менеджером казино
И скажу вам блокировка моего акк оправдана тем что мой выигрыш превысил суму внесённых депозитов 🙂 и не нужно мне говорить что это не так Я сейчас веду трансляции на твич
и мои зрители увидев это казино хором закричали что это разводняк
Но !! я доверился вашему сайту и указанной вами оценке
И тем самым став вашим рефиралом я стал для вас одним из источником заработка
и в суме на вашем сайте я зарегистрирован на 16 казино и там такой дуристики с двумя месяцами верификации нет !!
Я прошел полную верификацию ждал звонка 9 дней так и не понял почему ?сразу нельзя что ли
и теперь ещё жди 2 месяца ? серьезны вы мне скажите вы бы на моем месте как бы отнеслись к данной ситуации ?? получается меня обманул не только мостбет но и гуруказино который я так разпиаривал на стриме я счетаю что вы должны либо вмешается либо изменить оценку данного казино
И вот что мне пишет бот когда я пишу по указанной почте
Проверка учетной записи может занимать от 1 до 60 дней (согласно пункту правил 7.9).
Вы будете уведомлены о результате проверки, пожалуйста, ожидайте.
Здравейте,
изглежда, че не се разбираме добре от самото начало. Поради факта, че използваме различни езици, дори не бях сигурен за точното значение на първия ви пост. така че отговарях на това, за което чувствах, че говорихте. Признахте ли това?
„За съжаление не мога да прочета никоя от екранните снимки, затова просто предполагам, че казиното е разследвало нещо..."
Дори сега чувствам, че пропускам точния смисъл на думите ти. 🙂 Защото за първи път споменахте 2 месеца и допълнително разследване.
Сигурен съм, че това няма да ви хареса, но поне поради политиката за AML и други вътрешни политики, казиното просто трябва да разследва нередности, ако бъдат открити. Това може лесно да стане въпрос на сигурност, ние разбираме, че за да избегнем разваляне на разследването, играчът не е напълно информиран за всички подробности. Но ще бъде информиран веднага след приключване на разследването. Това е разбираемо.
Така че още веднъж, не знам какво е накарало казиното да проучи акаунта ви, така че не мога да кажа дали е наред. Това предстои да разбере жалбата.
На твое място няма да се радвам за това, но знам, че може да възникне такава ситуация и сътрудничеството е най-добрият подход.
Пожелавам ви успех с жалбата и моля, информирайте Кристина тук .🤞
Hello,
it seems that we do not understand each other quite well from the beggining. Due to the fact tha we're using different languages, I was not even sure about the exact meaning of your first post. so I was answering what I feel you was talkig about. Did you acknowledge this?
"Sadly, I can't read any of the screenshots, hence I'm just guessing that the casino has been investigating something..."
Even now I feel I'm missing the exact meaning of your words. 🙂 Because it's the first time you mentioned 2 months and further investigation.
I'm sure that you are not going to like this, still at least due to AML policy and other internal policies, the casino simply has to investigate irregularitities if found. This may easly became the matter of security, we understand that to avoid spoiling the investigation, player is not fully informed about all details. But will be informed as soon as the investigation is over. That is understandable.
So once again, I do not know what made casino investigate your account, so I can't say if it is alright. This is what the complaint is about to find out.
I won't be happy about that if I were you, but I know that such situation may occure and cooperation is the best approach.
I wish you best of luck with the complaint and please update Kristina here.🤞
Успяхте ли да разрешите проблема си?
Were you able to solve your problem?
Konntest du dein Problem lösen?
Надявам се, че сте актуализирали Кристина, както тя поиска в жалбата , като предоставите всички свързани съобщения, така че тя да може да помогне допълнително. 🤞
I hope that you've updated Kristina as she asked in the complaint, by providing all related comms, so she can help further. 🤞
Жалбата все още не е стигнала до заключение, така че трябва да изчакаме малко за следващата актуализация, мисля.
The complaint has not yet reached any conclusion, so we have to wait a bit for the next update, I think.
Здравей,
може ли първо да опишете проблема си? Междувременно винаги можете да научите повече за Casino Guru Resolution Center . това е начинът, по който предлагаме помощ на играчите. 😉
Hello there,
can you describe your issue, first? In the menatime, you can always learn more about the Casino Guru Resolution Center . this the way we offer help to players. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.