НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартMostbet Замразен акаунт

Mostbet Замразен акаунт

преди 2 години от ismayilov2265
|
4 183 преглеждания 15 отговора |
|
преди 2 години

Печеля преди 6 дни 5000$ в mostbet. Но mostbet замрази сметката ми. Какво мога да направя?

file

Автоматичен превод:
ismayilov2265
преди 2 години

Здравейте,

вашият акаунт е под някакво разследване, свързахте ли се с поддръжката, моля?

Те трябва да обяснят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сайтът на Mostbet развъжда Спечелих 5 ts гривни и акаунтът ми веднага беше блокиран

всичко е доказателство, че всичко се е случило на потока

цялата кореспонденция, записана на видео

Вие популяризирате ИЗМАМА

ИЗИСКВАМ ТОВА НА ТЯХНАТА СТРАНИЦА

Оценката не е справедлива, моята оценка е единица


Автоматичен превод:
преди 1 година

file Ето такава плоча виси от месец парите са замръзнали

дори не може да се оправдае

Проверката е завършена

Освен това много хора в чата написаха, че Mostbet е измама

така че, моля, разберете го иначе внезапно и доверието във вашия сайт ще изчезне

това е razberatelto ще стриймвам на tik tok каквото и да ми кажат после

че преувеличих нещо

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Тъп робот отговаря на въпроси по пощата със същото съобщение

Автоматичен превод:
pudovpud
преди 1 година

Здравей pudovpud.


Позволете ми да обобщя отговорите си в един пост, ще се опитам да започна отначало:


Не е толкова рядко в много казина акаунтът ви да бъде блокиран веднага след като изпратите теглене. Има няколко причини за това. Доколкото разбирате, вашият акаунт е бил потвърден в миналото, така че вероятно това е вид допълнителна проверка за сигурност, такава проверка може дори да се задейства автоматично или ако достигнете някакъв праг, като изпратите тегленето, тези „лимити" могат да варират от курс. Съгласен съм, че казиното трябва да информира играча, това би било разумно. Правилно ли приемам, че сте получили някакъв вид имейл относно вашия заключен акаунт? Споменахте общуването, но не по конкретен начин.




Добре, че пусна жалбата . Моля, предоставете всички свързани комуникации, видеоклипове и екранни снимки точно там. Докато жалбата не бъде затворена, няма нужда да маркирате казиното като измама. Първоначално екипът по жалбите ще проучи въпроса и едва след това ще бъде подходящият момент за по-нататъшни последствия.


Моля , научете повече за това, което трябва да очаквате, щракнете/докоснете тази връзка


За съжаление не мога да прочета никоя от екранните снимки, затова просто предполагам, че казиното разследва нещо от около месец. Е, случва се, особено ако доставчикът на играта се намеси, което означава, че историята ви на игри е под допълнителна проверка.




Заподозрян трябва да си сътрудничите с екипа по оплакване и търпеливо да изчакате резултата. 🙏


Желая ви честен край.




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори не можех да си представя, че може да се случи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, тук грешите абсолютно.

През живота си не бих депозирал нито стотинка в казино, което след печалба да ми краде ака за 2 месеца

Никъде не пишат за това, тоест това казино може просто да не ми плати парите, защото е искало

Факт е, че работих като мениджър на казино

И ще ви кажа, че акаунтът ми беше блокиран поради факта, че печалбите ми надвишиха сумата на направените депозити 🙂 и няма нужда да казвам, че това не е така, в момента излъчвам в twitch

и моите зрители видяха това казино в един глас извикаха, че е измамник

Но !! Доверих се на вашия сайт и оценката, която сте посочили

И по този начин, ставайки ваш реферал, аз станах за вас един от източниците на доходи

и в сумата на вашия сайт съм регистриран в 16 казина и няма такава глупост с два месеца проверка !!

Преминах през пълна проверка, чаках обаждане 9 дни и не разбрах защо?

и сега да чакам още 2 месеца? Ти сериозно ли, кажи ми, ако беше на мое място, как би реагирал на тази ситуация?? Оказва се, че съм бил измамен не само от бриджбета, но и от gurucasino, което така рекламирах в потока, мисля, че трябва или да се намесите, или да промените оценката на това казино

И това ми пише ботът, когато пиша на посочения мейл


Проверката на акаунта може да отнеме от 1 до 60 дни (съгласно клауза 7.9 от правилата).

Ще бъдете уведомени за резултата от проверката, моля изчакайте.


Автоматичен превод:
pudovpud
преди 1 година

Здравейте,

изглежда, че не се разбираме добре от самото начало. Поради факта, че използваме различни езици, дори не бях сигурен за точното значение на първия ви пост. така че отговарях на това, за което чувствах, че говорихте. Признахте ли това?

„За съжаление не мога да прочета никоя от екранните снимки, затова просто предполагам, че казиното е разследвало нещо..."

Дори сега чувствам, че пропускам точния смисъл на думите ти. 🙂 Защото за първи път споменахте 2 месеца и допълнително разследване.

Сигурен съм, че това няма да ви хареса, но поне поради политиката за AML и други вътрешни политики, казиното просто трябва да разследва нередности, ако бъдат открити. Това може лесно да стане въпрос на сигурност, ние разбираме, че за да избегнем разваляне на разследването, играчът не е напълно информиран за всички подробности. Но ще бъде информиран веднага след приключване на разследването. Това е разбираемо.

Така че още веднъж, не знам какво е накарало казиното да проучи акаунта ви, така че не мога да кажа дали е наред. Това предстои да разбере жалбата.

На твое място няма да се радвам за това, но знам, че може да възникне такава ситуация и сътрудничеството е най-добрият подход.

Пожелавам ви успех с жалбата и моля, информирайте Кристина тук .🤞


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
pudovpud
преди 1 година

Успяхте ли да разрешите проблема си?

Автоматичен превод:
pudovpud
преди 1 година

Надявам се, че сте актуализирали Кристина, както тя поиска в жалбата , като предоставите всички свързани съобщения, така че тя да може да помогне допълнително. 🤞

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Жалбата все още не е стигнала до заключение, така че трябва да изчакаме малко за следващата актуализация, мисля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам същата ситуация, нищо не работи, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Здравей,

може ли първо да опишете проблема си? Междувременно винаги можете да научите повече за Casino Guru Resolution Center . това е начинът, по който предлагаме помощ на играчите. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте всички, аз съм ID на играча 212788723

На 03/12/2024 създадох акаунт в Mostbet.com, направих депозит, след което получих изскачащ прозорец (ще намерите всички снимки по-долу) Свързах се с отдела за обслужване на клиенти, те ми казаха да се свържете аз го направих и те поискаха много документи, аз им изпратих всеки един от тях.

след това ми казаха да създам график за обаждане за проверка в Skype, аз избрах едно, беше 10/12/2024 14:00 GMT+1, денят беше днес и никой не се обади, чаках с часове и се свързах с обслужване на клиенти Те затварят билета всеки път, така че депозитът ми е изчезнал и никой не може да направи нещо (мисля, че е измамна компания)

filefilefile

Автоматичен превод:
anouaromari
преди 1 седмица

здравейте

Както можете да видите, тази тема беше последно актуализирана преди година, така че може би е по-добре за вас да останете в общата тема на това казино, където вече публикувах отговора си до вас .

Няма нужда да публикувате едно и също нещо из целия форум.

благодаря

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини