ФорумОбщи дискусии свързани с хазартМоят 11-годишен племенник похарчи печалбите ми без мое знание или разрешение.,

Моят 11-годишен племенник похарчи печалбите ми без мое знание или разрешение.,

преди 2 години от laurencarterburrow
|
4510 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Спечелих $17 000 на spinago и моят 11-годишен племенник похарчи всичките ми печалби, докато бях на работа, без да разбера часове по-късно.


Така че току-що спечелих първата си победа на спинаго, след като се присъединих преди година. Спечелих $17 000 и бях толкова щастлив от печалбата си! Реших да се оттегля веднага и когато натиснах теглене, се казваше чакащо поради липса на документи, така че изпратих на VIP момчето имейл, казвайки, че печеля и искам да взема, и попитах какви документи имам нужда и след това изпратих съобщение до поддръжката, питайки същото и след това се изпраща чрез необходимите документи.


Малко по-късно отидох на работа и оставих телефона си у дома на пейката, тъй като не можем да използваме телефоните си на работа или на място.


Имах пълно доверие, че печалбите ми ще бъдат безопасни и сигурни, докато настоявах за теглене на средства и очаквах средствата да се покажат в моя електронен портфейл по всяко време.


Прибрах се от работа и си легнах направо, както и двойна смяна, за да се събудя и да открия, че има останали $2.


Изпратих имейл до поддръжката и те не помогнаха да кажат, че съм ги похарчил, и аз им обяснявам, че съм бил на работа и не, не съм.


Онзи ден моят племенник, който живее с нас, ми каза, че е счупил играта ми и каза, че е изпратил играта по имейл с молба да поправят на леля си, защото ще има големи проблеми, ако тя разбере. Той каза, че Джак от играта ме помоли да му изпратя съобщение, което направих и обясних ситуацията и той каза, че това е моя отговорност и аз казах, че е на 11 и е заложил печалбите ми без мое знание и е под възраст, така че трябва да бъде анулиран и те трябва изплатете ми печалбите ми, тъй като поисках теглене, така че как биха могли да бъдат изразходвани, когато бяха заключени за теглене.


Също така казах, че депозирам само 50, така че няма ли да има червен флаг на Сидни, ако върна 17 000 долара, тъй като е нехарактерно, като се има предвид, че никога не залагам много пари



Моля за помощ

Автоматичен превод:
laurencarterburrow
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но мисля, че няма да ви хареса това, което ще напиша...

Първо, акаунтът ви напълно ли е потвърден? Ако не, аз съм почти сигурен, че тегленето няма да бъде обработено, докато не бъдете напълно потвърдени.

Освен това не разбирам напълно как точно вашият племенник успя да влезе в акаунта ви в казиното. Той използва ли функция за автоматично попълване, което означава, че съхранявате паролата си за автоматично попълване на страницата за вход?

Няма истинско значение кой е изиграл печалбите навън, най-важният факт е под кой акаунт е регистриран човекът. Казиното просто не можеше да знае, че не играете вие.

Както писах, не съм сигурен как вашият племенник е получил достъп до сайта, така че сега просто "говоря" общо.

Също така не разбирам как е могъл да изпрати имейл на някаква игра и на кого:

„Онзи ден моят племенник, който живее с нас, ми каза, че е счупил играта ми и каза, че е изпратил играта по имейл с молба да го поправят на леля му, защото ще има големи проблеми, ако тя разбере."

Чувствайте се свободни да споделите повече подробности,

Благодаря ти.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Изключително жалко е, че вашият племенник е успял да похарчи печалбите ви без ваше знание и изглежда, че би било трудно да се провери от страна на казиното дали сте разрешили или не транзакцията. Въпреки че разбирам разочарованието ви, в крайна сметка казиното трябва да реши дали ще ви възстанови печалбите или не.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вече беше влязло в телефона ми, не го затворих. Когато погледнах на следващата сутрин, за да видя, че всички пари са изчезнали, загубих всичко. Той беше уплашен да каже така заключен спинаго и изпрати имейл на поддръжката какво е направил, тъй като смяташе, че е счупил играта ми, тъй като нямаше да работи повече, защото нямаше средства, които беше похарчил всичките.

Автоматичен превод:
laurencarterburrow
преди 2 години

Здравей,

Благодаря ви за обяснението.

Много съжалявам, но предполагам, че казиното вероятно ще ви уведоми, че вие трябва да сте този, който трябва да се увери, че никой друг не използва акаунта ви, отговорност на потребителя е да запази данните за вход и акаунта в безопасност. Бих се осмелил да кажа, че това не е отговорност на казиното.

Как е ситуацията сега, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини