ФорумОбщи дискусии свързани с хазартМетод на изплащане/теглене (Skrill)

Метод на изплащане/теглене (Skrill)

преди 2 години от Keebo2
|
3453 преглеждания 4 отговора |
|
преди 2 години

здравей


Моля, някой може ли да обясни какво ще се случи, ако моят имейл адрес на моя акаунт в Skrill не е същият като имейл адреса на моя казино акаунт? И дали би било добра идея да отмените текущата заявка за теглене и да я повторите с акаунт в Skrill със същия имейл адрес като моя акаунт в казиното....

Автоматичен превод:
Keebo2
преди 2 години

Здравейте, трябва да зададете този въпрос на казиното, както и да посъветвате Skrill, бих казал.

https://www.skrill.com/en/support

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Е, снощи консултант в стаята за чат на живо на казиното ми каза, че е важно същият имейл адрес да се използва в Skrill, но тази сутрин друг консултант ми каза, че това не е важно, стига да изпратим правилната информация за Skrill на счетоводството. (Което направих) Изпратих и имейл до счетоводния отдел с молба за съвет по въпроса, но все още няма отговор от тях...


Автоматичен превод:
Keebo2
преди 2 години

Изглежда, че дори техният персонал може да използва някаква поддръжка на Skrill. Както и да е, добре е, че поддържате връзка с тях. Мисля, че първо трябва да решат това в счетоводството. Бих им дал още няколко дни.

Автоматичен превод:
Keebo2
преди 2 години

Здравейте,

как си? Решихте ли този проблем със Skrill? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини