ФорумОбщи дискусии свързани с хазартЛимитът на депозитите е надвишен чрез крипто депозити

Лимитът на депозитите е надвишен чрез крипто депозити

преди 2 месеца от samstar220
|
850 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Здравейте всички,


Просто се чудя дали някой се е сблъсквал с това преди. Имам лимит за депозит от $1000 в определено казино. Което работи много добре, когато става въпрос за депозити чрез кредитна карта. Очевидно той отказва всякакви депозити над този лимит от $1000. Проблемът ми е крипто валута, която се депозира чрез изпращане от един портфейл (моя) към портфейла на казината. В продължение на 6 часа успях да изпратя депозити на стойност 17 000 в това казино. Сега разбирам, че ограничаването на крипто депозит може да е трудно, но може ли да ми се дължи някакво възстановяване, като се има предвид, че имах очевиден лимит за депозит от $1000?


Благодаря отново,

Автоматичен превод:
samstar220
преди 2 месеца

Здравейте, разговарях с колеги за написаното от вас и имам няколко въпроса. Лимитът, който зададохте, зададохте ли го в казиното в акаунта си на играч или когато кажете, че сте го задали на картата си, зададохте ли го в банката? Това е доста важно.

Бих искал също да знам какво е казиното. Ограничаването на методите на плащане всъщност не е обичайна практика и затова питам, защото може би нашият екип ще го разгледа, но първо бих искал да знам отговора.

Така че ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

здравей

Зададох лимита на депозита в моя акаунт на играч на уебсайта на казиното.

Казиното е Spinbet.com, те предлагат лимити за депозит, загуба и залагане. Избрах лимит за депозит.

Автоматичен превод:
samstar220
преди 2 месеца

Благодаря ви за отговора, бих препоръчал в този случай да подадете жалба и ще видим дали нашият екип може да разреши нещо.

Можете да намерите връзката тук . ⬅️

Ако не знаете какво да очаквате, ние сме написали ръководство , което ще ви даде всички отговори. Ако все още искате да зададете въпрос, ще съм тук.

Надявам се, че това може да се разреши по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добре ще подам жалба.


Трябва също да добавя, че се свързах с моя акаунт мениджър в казиното относно този проблем и той добави бонус от $2000 към моя акаунт и след това още един от $500. Това беше добре, но се надявах да получа обратно част от средствата, ако това изобщо е възможно.

Автоматичен превод:
samstar220
преди 2 месеца

Да видим какво може да се направи. Разбира се, за момента не бих приел нищо, докато всичко не се изясни, да не би да е причина, която да причини неприятности.

Така че не се колебайте да подадете жалба и съм любопитен да видя докъде ще ни докара екипът.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини