Да се надяваме, че ще пристигне утре след 7 работни дни
Let's hope it arrives tomorrow 7 working days
Esperemos q llegue mañana ase 7 días laborables
Успех, приятел. Надявам се всичко да мине добре.
Good luck, mate. I hope everything will go fine.
Здравейте,
това казино има много добра репутация, така че предполагам, че ако вече сте преминали проверката, плащането трябва да е само въпрос на време.
Hello,
this casino has a very good reputation, so I'm assuming that if you already passed verification, the payment should be just a matter of time.
Предполагам, че трябва да изчакате, веднъж се опитах да използвам банка, но ми отне само три дни, преди да получа парите.
I guess You have to wait, I've once tried using a bank, but it only took me three days before receiving the money.
Абсолютно нищо х сега ще чакам до утре ако не им изпратя банково извлечение, че вече ме ядосват, защото са много умни да слагат. Всичко най-добро
Nothing at all x now I'm going to wait until tomorrow if I don't send them a bank statement, they're already pissing me off, because they're very smart to put in. All the best
Nada de nada x ahora voy a esperar hasta mañana si no les mandaré un extracto bancarios, ya me están mosqueando ,porque para meter son muy listo. Un saludo
Здравейте и благодаря за актуализациите.
Бих изчакал още малко, ние даваме на казината 14 пълни дни за обработка на изплащания, ако бъде подадена жалба. Както и да е, надявам се, че жалбата няма да е необходима. 🤞
Hello and thank you for the updates.
I would wait a bit longer, we allow casinos 14 full days to process payouts if a complaint is submitted. Anyway, I hope that the complaint will not be necessary. 🤞
Да, банкирането може да отнеме известно време, особено ако те трябва да ви верифицират, най-голямата ми печалба беше в казино Buzzluck и с проверка и без използване на биткойни бяха почти 2 седмици... Като се има предвид това, бях ежедневен онлайн играч/вложител в много от тези казина и играх почти всички, разрешени в Америка и въпреки че Buzzluck е един от най-добрите, те имат 2 неща, които гледам онлайн казината да нямат Високи минимуми за депозит и всяко теглене, което отнема повече от 24 часа с биткойн, особено не е на ниво са сървъри, които са бързи. Като се има предвид, че проверката, която изисква много повече от копие на вашата идентификация и снимка с вас, която я държите, е не само смешна, ненужна, но е почти гарантирана, че ще я направите, защото ако спечелите голяма печалба и трябва да изчакате проверка за 5 работни дни, добре, че ще похарчи всичко, което според мен е сенчесто, това не е намерението на всички по-стари казина, просто трябва да актуализират как правят нещата, сигурен съм, че промяната като това може да отнеме време, но усещам, че има обръчи и препятствия за проверка, това е умишлено направено, за да мога да откажа плащане отново моето мнение
Yes Banking can take a while especialy if they Have to Verify you my biggest win was at Buzzluck casino and with verification and not using bitcoin it was almost 2 weeks... That being said ive been an everyday online player/depositor at many of these casinos and played almost all ones allowed in America and although Buzzluck is one of the best they have 2 things i look for online casinos not to have High deposit Mininums and any withdrawal that takes longer than 24 hours using bitcoin especially is not up to par thier are serveral that are speedy. That being Said Verification that requires much more than a copy of your id and a pic with u holding it is not only rediculous,unneccary but almost garanteed to do that cause if u win big and have to wait for a 5 bussiness day verifivcation well you will spend it all which is Shady in my opinion thats not the intent of all some of the older casinos just need to update how they do things im sure and change like that can take time but i do feel when thiers hoops and hurdles for Verification thats intently done to be able to deny payment again my opinion
Е, изпратих ви банковото извлечение на банковата ми сметка, да видим дали виждате, че все още нямам парите, надушвах ги от самото начало, създаде ми лошо чувство, но добре, надявам се да възстановя парите по някакъв начин, поздрави
Well, I have sent you the bank statement of my bank account, let's see if you can see that I don't have the money yet, I was smelling it from the beginning, it gave me a bad feeling, but well, I hope to recover the money in some way, greetings
Bueno les he enviado el extracto bancario de mi cuenta bancaria aver si con eso ven q no tengo el dinero aún,, yo me lo estaba oliendo desde el principio me daba mala spina pero bueno espero recuperar el dinero de alguna forma , un saludo
Съжалявам да го чуя.
Чувствайте се свободни да подадете жалбата, ако смятате, че имате нужда от поддръжка, само имайте предвид, че ще изчакаме да изтече периодът от 14 пълни дни.
I'm sorry to hear that.
Feel free to submit the complaint if you feel you need support, just keep in mind that we will wait for the 14-full days period ends.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.