Здравейте играчи
винаги искам да закрия акаунта си, след като информирам за пристрастяването си, но казината никога не затварят акаунта ми на първа инстанция, ако други хора също имат същия проблем с лицензите за игри Antiillephone nv?
Hello players
i always wants to close my account after informed my addiction but the casinos never close my account in first instance, if other people also have same problem with Antillephone nv gaming licenses?
здравей играч,
така че какво обикновено правят казината?
Бих искал също да знам дали искате директно самоизключване или просто споменавате, че може да имате проблем с хазарта, моля? Според всички ваши закрити оплаквания, бих казал, че имате представа как работят нещата в хазартната индустрия 🙂.
Hello player,
so what do casinos usually do?
I'd also like to know whether you ask for direct self-exclusion or just mention you may have a gambling problem, please? According to all your closed complaints, I would say you have an idea how things work in the gambling industry 🙂.
здравей
моите оплаквания винаги са завършвали с неуспешни особено Antiillephone nv. Искам да предупредите други играчи, които се регистрират в казината в Кюрасао, защото няма защита за парите на играчите. Моля, кажете ми как да получа правен съвет срещу юрисдикциите на Кюрасао.
Hi
my Complaints always been end up with unsuccessful especially Antillephone nv. I want you guys to warn other players registering with curacao casinos because no protection for players money. Please tell me how to get legal advice against curacao jurisdictions.
Здравейте,
ние се опитваме да ги предупредим, че всичко това е целта на всички дейности на Casino Guru, уверявам ви.
Единственият съвет, който ми идва на ум е да се консултирам за ситуацията с всеки адвокат с добри познания в хазартната индустрия. Опасявам се, че органите на Кюрасао не са добре известни с доброто си и коректно отношение към играчите.
Hello,
we try to warn them all this is the purpose of all Casino Guru's activities, I assure you.
The only advice that comes to my mind is to consult the situation with any lawyer with good knowledge of the gambling industry. The Curacao authority is not well known for its good and fair attitude towards players, I'm afraid.
здравей
Тогава можете ли да предупредите юрисдикциите curcacao за защита на играчите. Ако не защитят играчите, те ще загубят бизнеса. Защото в казиногуру кюрасао бизнесът е много повече от други юрисдикции. В противен случай можете да направите предупреждение за всички казина в Curacao, тогава само ние мислим за това, преди да отворим сметка.
Hi
Then can you able to warn curcacao jurisdictions about for players protection. If they don’t protect the players they will loose the business. Because in casinoguru curacao casinos business is a lot more than other jurisdictions. Otherwise can you make a warning about all the curacao casinos then only we think about it before open a account.
Здравейте,
ние непрекъснато се опитваме да обхванем всички възможни начини как да предупредим играчите. Ние обаче не можем да действаме като официален регулатор. Можем да съветваме и подкрепяме играчи в ролята на модератор. За вашата загриженост относно казината, лицензирани в Кюрасао, не можем да кажем, че всички те са лоши само защото са под този лицензионен орган. Полагаме много усилия, за да предоставим част от важна информация за всяко казино на неговия панел на казиното, можете също така да намерите потребителски отзиви предварително. Ако лично смятате, че всички казина, лицензирани под властта на Кюрасао, не са добри за вас, моля, използвайте филтър, за да ви покаже само това, което наистина искате да видите:
Hello,
we constantly try to cover every possible way how to warn players. However, we can't act as an official regulator. We can advise and support players in a role of a moderator. To your concern about casinos licensed in Curacao, we can't say all of those are bad just for being under this licensing authority. We put much effort into providing a piece of important information for every casino on its casino panel, you can also find user reviews in advance. If you personally think that all casinos licensed under Curacao authority are not good for you, please use a filter to show you only what you really want to see:
Честно казано, всяко казино губи част от рейтинга си на репутацията, когато има само лиценз Кюрасао и нищо друго. Голям брой казина имат лиценз Кюрасао, защото е сравнително лесно да се получи.
Вярно е също, че много от казината, лицензирани в Кюрасао, имат лоша репутация, от друга страна, има и страхотни казина, които притежават лиценза на Кюрасао.
Лошото на лиценза Кюрасао е фактът, че дори и да е очевидно, че казиното се е отнасяло несправедливо към играча, властите така или иначе предпочитат казиното.
Honestly, every casino loses some part of their reputation rating when they only have the Curacao license and nothing else. Large amount of casinos have the Curacao license, because it's relatively easy to get.
It's also true that many of the casinos licensed in Curacao have a bad reputation, on the other hand, there are also great casinos who own the Curacao license.
The bad thing about the Curacao license is the fact that even if it's obvious that the casino treated the player unfairly, the authority usually favours the casino anyway.
здравей
Благодаря за вашия отговор. Ако Кюрасао предпочита казиното завинаги. Какъв е смисълът от защитата и парите на играчите? Виждал съм всички казина в Кюрасао само така, а не в Mga или ukgc или khanawake игри. Моля, кажете ми къде да се справя, ако регулаторът на Кюрасао не е полезен и предпочита казиното. Тъй като всичките ми оплаквания бяха средно 2000 $, не мога да получа правен съвет, защото сумата беше много ниска за плащане за каквито и да било такси.
Hi
thanks for your reply. If Curacao favour the casino for always. What is the point of players protection and money? I have seen all the Curacao casinos only like this, not in Mga or ukgc or khanawake gaming. Please tell me where to deal with if Curacao regulator not helpful and favour the casino. Because all of my complaints been 2000$ average, I can’t get legal advice because the amount was very low to pay for any fees.
Здравейте, реалността е такава, каквато го описахте. Ако регулаторът не се интересува, винаги можете да опитате да заведете делото в съда. Така че всички можем да имаме справедливост - добре, колко играчи имат парите да платят всички такси и добър адвокат, чудя се? Тук едва ли виждам друг вариант.
Hello, the reality is as you just described it. If the regulator does not care, you can always try to bring the case to court. So we can all have the justice- well, how many players have the money to pay all the fees and a good lawyer, I wonder? I can hardly see any other option here.
Тъй като виждам, че имате много подадени оплаквания и много от тях са срещу казина с лоша репутация, бих бил по-взискателен към казината, в които искате да играете и ако намерите няколко, които харесвате и нямате проблеми там, аз бих се придържал към тях. Това е първата стъпка, която можете да направите, за да се предпазите от лоши казина.
Since I can see you have many complaints submitted and many of them were against casinos with bad reputation, I'd be more picky about the casinos where you want to play and if you find a few that you like and have no issues there, I'd stick to them. That's the first step you can do in order to protect yourself from bad casinos.
здравей
Според последната ми жалба беше неуспешна, ако играчите информират оператора да закрие акаунта, без да кажат, че пристрастеността към хазарта няма да има право на възстановяване на суми. Тъй като казах на оператора да закрие акаунта ми, те не го направиха умишлено 6 дни, след което го направиха, след като отново загубих 2000$.
Hi
According to my last complaint was unsuccessful, if the players inform the operator to close the account without telling gambling addiction wouldn’t eligible to get refunds. Because I told operator to close my account they didn’t do it for 6 days intentionally then they did after I lost 2000$ again.
Здравейте, това е тъжно нещо, но Даниел направи точката. Намерете надеждно казино с добра или по-добра репутация, там би трябвало да е много по-безопасно за вас.
Hello, it's a sad thing but Daniel made the point. Find a reliable casino with a good or better reputation, it should be much safer there for you.
здравей
Продължавам една моя жалба към адвокати, търся някои документи, които изпратих на petronela миналата година. Трябват ми тези документи, за да продължа жалбата си. Вече й изпратих имейл за това, но не получих никакъв отговор. Бихте ли й напомнили за това, защото сте много заети. Моля, помогнете ми да получа тези документи. Форумът е наистина бърз отговор, затова се свързвам тук.
Hi
I am proceeding one of my complaint to legal lawyers, I am looking for some documents I sent to petronela last year. I need those documents to proceed my complaint. I already sent mail to her about this but I haven’t received any reply. Could you please remind her about this because you guys are very busy. Please help me to get those documents. Forum is really quick response that’s why I am contacting here.
Разбира се, ще я уведомя чрез нашия вътрешен чат. Надявам се да имате успех със случая 🙂
Sure, I'll let her know through our internal chat. I hope you'll have success with the case 🙂
Здравей, Anto1318.
Току-що препратих всички документи, които можах да намеря от вашия имейл адрес. Надявам се, че ще помогне на вашия случай. 🙂
Hey Anto1318.
I have just forwarded all the documents I could find from your email address. I hope It will help your case. 🙂
здравей
можеш ли да ми кажеш кога беше затворено Zevcasino? Търся потвържденията за закриване на акаунта си от Zevcasino, които изпратих до petronela. Моля отговори.
Hi
can you tell me when was Zevcasino closed? I am looking for my closure account confirmations from Zevcasino I sent to petronela. Please reply.
Здравей, Anto1318.
Затворихме ZevCasino на нашия сайт на 15.02.2021 г., но може да не е точната дата на тяхното затваряне. Това е просто датата, когато го открихме.
Hey Anto1318.
We did close ZevCasino on our site on 15/02/2021, but it may not be an exact date of their closure. It is just the date when we did find it out.
Здравейте.
Това означава ли, че нямате лош опит? Това определено е добре. 🙂 Къде играеш?
Hello.
Does it mean you have no bad experiences? That's definitely good. 🙂 Where do you play?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.