ФорумОбщи дискусии свързани с хазартКазината винаги нарушават правилата

Казината винаги нарушават правилата

преди 2 години от Anonymized233
|
8995 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
преди 2 години

някой има ли проблем

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте играчи


винаги искам да закрия акаунта си, след като информирам за пристрастяването си, но казината никога не затварят акаунта ми на първа инстанция, ако други хора също имат същия проблем с лицензите за игри Antiillephone nv?

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

здравей играч,

така че какво обикновено правят казината?

Бих искал също да знам дали искате директно самоизключване или просто споменавате, че може да имате проблем с хазарта, моля? Според всички ваши закрити оплаквания, бих казал, че имате представа как работят нещата в хазартната индустрия 🙂.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей


моите оплаквания винаги са завършвали с неуспешни особено Antiillephone nv. Искам да предупредите други играчи, които се регистрират в казината в Кюрасао, защото няма защита за парите на играчите. Моля, кажете ми как да получа правен съвет срещу юрисдикциите на Кюрасао.

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравейте,

ние се опитваме да ги предупредим, че всичко това е целта на всички дейности на Casino Guru, уверявам ви.

Единственият съвет, който ми идва на ум е да се консултирам за ситуацията с всеки адвокат с добри познания в хазартната индустрия. Опасявам се, че органите на Кюрасао не са добре известни с доброто си и коректно отношение към играчите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей

Тогава можете ли да предупредите юрисдикциите curcacao за защита на играчите. Ако не защитят играчите, те ще загубят бизнеса. Защото в казиногуру кюрасао бизнесът е много повече от други юрисдикции. В противен случай можете да направите предупреждение за всички казина в Curacao, тогава само ние мислим за това, преди да отворим сметка.

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравейте,

ние непрекъснато се опитваме да обхванем всички възможни начини как да предупредим играчите. Ние обаче не можем да действаме като официален регулатор. Можем да съветваме и подкрепяме играчи в ролята на модератор. За вашата загриженост относно казината, лицензирани в Кюрасао, не можем да кажем, че всички те са лоши само защото са под този лицензионен орган. Полагаме много усилия, за да предоставим част от важна информация за всяко казино на неговия панел на казиното, можете също така да намерите потребителски отзиви предварително. Ако лично смятате, че всички казина, лицензирани под властта на Кюрасао, не са добри за вас, моля, използвайте филтър, за да ви покаже само това, което наистина искате да видите:

file

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Честно казано, всяко казино губи част от рейтинга си на репутацията, когато има само лиценз Кюрасао и нищо друго. Голям брой казина имат лиценз Кюрасао, защото е сравнително лесно да се получи.

Вярно е също, че много от казината, лицензирани в Кюрасао, имат лоша репутация, от друга страна, има и страхотни казина, които притежават лиценза на Кюрасао.

Лошото на лиценза Кюрасао е фактът, че дори и да е очевидно, че казиното се е отнасяло несправедливо към играча, властите така или иначе предпочитат казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей


Благодаря за вашия отговор. Ако Кюрасао предпочита казиното завинаги. Какъв е смисълът от защитата и парите на играчите? Виждал съм всички казина в Кюрасао само така, а не в Mga или ukgc или khanawake игри. Моля, кажете ми къде да се справя, ако регулаторът на Кюрасао не е полезен и предпочита казиното. Тъй като всичките ми оплаквания бяха средно 2000 $, не мога да получа правен съвет, защото сумата беше много ниска за плащане за каквито и да било такси.


Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравейте, реалността е такава, каквато го описахте. Ако регулаторът не се интересува, винаги можете да опитате да заведете делото в съда. Така че всички можем да имаме справедливост - добре, колко играчи имат парите да платят всички такси и добър адвокат, чудя се? Тук едва ли виждам друг вариант.

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Тъй като виждам, че имате много подадени оплаквания и много от тях са срещу казина с лоша репутация, бих бил по-взискателен към казината, в които искате да играете и ако намерите няколко, които харесвате и нямате проблеми там, аз бих се придържал към тях. Това е първата стъпка, която можете да направите, за да се предпазите от лоши казина.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей

Според последната ми жалба беше неуспешна, ако играчите информират оператора да закрие акаунта, без да кажат, че пристрастеността към хазарта няма да има право на възстановяване на суми. Тъй като казах на оператора да закрие акаунта ми, те не го направиха умишлено 6 дни, след което го направиха, след като отново загубих 2000$.

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравейте, това е тъжно нещо, но Даниел направи точката. Намерете надеждно казино с добра или по-добра репутация, там би трябвало да е много по-безопасно за вас.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей

Продължавам една моя жалба към адвокати, търся някои документи, които изпратих на petronela миналата година. Трябват ми тези документи, за да продължа жалбата си. Вече й изпратих имейл за това, но не получих никакъв отговор. Бихте ли й напомнили за това, защото сте много заети. Моля, помогнете ми да получа тези документи. Форумът е наистина бърз отговор, затова се свързвам тук.

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Разбира се, ще я уведомя чрез нашия вътрешен чат. Надявам се да имате успех със случая 🙂

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравей, Anto1318.

Току-що препратих всички документи, които можах да намеря от вашия имейл адрес. Надявам се, че ще помогне на вашия случай. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей


можеш ли да ми кажеш кога беше затворено Zevcasino? Търся потвържденията за закриване на акаунта си от Zevcasino, които изпратих до petronela. Моля отговори.

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравей, Anto1318.

Затворихме ZevCasino на нашия сайт на 15.02.2021 г., но може да не е точната дата на тяхното затваряне. Това е просто датата, когато го открихме.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, какво да кажа, сравнително наскоро играх онлайн казина.

Автоматичен превод:
Gundyr
преди 2 години

Здравейте.

Това означава ли, че нямате лош опит? Това определено е добре. 🙂 Къде играеш?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини