Тъй като се самоизключих от Gamstop за 5 години (преди 2 години), аз играя в казина, а не на Gamstop, но те трябва да имат слота, който играя. Кълна се, че ако не изиграх този слот, изобщо нямаше да залагам.
Since I self excluded on Gamstop for 5yrs (2 yrs ago) I play at casinos not on Gamstop but they must have the slot I play. I swear if I didn’t play that one slot I wouldn’t gamble at all.
Благодаря за отговора
кой е любимият ти слот?
thanks for the reply
what's your favourite slot?
Колкото и луд да звучи, аз свиря Finn and the swirly Spin от Netent. Със сигурност загубих добра сума, но ми харесва играта. Освен ако не сте го играли, вероятно няма да го разберете. Сигурен съм, че се превръщам във Форест Гъмп, когато го играя. Понякога играе наистина добре, а друг път нищо освен мъртви завъртания. Това е хазарт!!
As crazy as it my sound I play Finn and the swirly Spin by Netent. I’ve lost a good amount for sure but I like the gameplay. Unless you have played it you probably don’t get it. I’m sure I turn into Forest Gump when I play it. Sometimes it plays really well and other times nothing but dead spins. That’s gambling!!
За мен това е поддръжката на клиенти. Времето за реакция, възможните начини за контакт с тях, техните знания и опит. Няма нищо по-лошо от това, когато имате някакъв реален проблем в казиното, но човекът от другата страна вярва, че сте изостанал или 3-годишно дете, което току-що е открило интернет.
Имайки предвид предишния ми опит с работа в казино, понякога много съжалявам за някои играчи, защото е ясно, че конкретният проблем е на страната на казиното, но казиното отказва дори да го обмисли. Някои агенти за поддръжка на клиенти просто автоматично приемат, че трябва да сте тъпи, когато нещо не работи за вас или не виждате тази опция, за която говорят на уебсайта си.
For me, it's the customer support. Their reaction time, possible ways of contacting them, their knowledge and experience. There's nothing worse than when you have some real issue in the casino, but the person on the other side believes that you're retarded or 3 years old child who just discovered the Internet.
Considering my previous experience with work in a casino, I sometimes feel very sorry for some players, because it's clear that the particular issue is on casino's side, but the casino refuses to even consider it. Some customer support agents just automatically assume you must be dumb when something doesn't work for you or you don't see that option they talk about on their website.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.