Поддръжката не връща отговора на първия ми въпрос, който беше преди повече от 1 месец. За последните 9 дни имам 4 изпратени имейла и 2 телефонни обаждания, но не мога да се свържа с тях.
Както казах, това е виртуална карта. Но няма необходима информация дори в изявлението. Търсих навсякъде.
Не бих направил тази грешка и депозит. Но имах забравена сума и исках да я похарча някъде.
Надявах се някой да знае как да намери тази информация. Защото сега сякаш акаунтите ми са заключени точно в казината, в които играя.
Support does not return the answer to my first question, which was more than 1 month ago. For the last 9 days I have 4 emails sent and 2 phone calls but I can't contact them.
Like I said, this is a virtual card. But there is no necessary information even in the statement. I searched everywhere.
I would not make that mistake and deposit. But I had a forgotten amount and I wanted to spend it somewhere.
I was hoping someone would know how to find this information. Because now it's as if my accounts are locked right in the casinos where I play.
Автоматичен превод: