Това е интересно.
Има няколко неща, които ми се сториха подозрителни.
Първо: една и съща марка не означава едно и също казино, така че според логиката на казиното, всички можем да играем само в едно казино в рамките на цялата група . Не - в моите книги.
Второ: операторът каза, че е комуникиран с вас чрез чат, така че къде е обяснението? Съгласен съм, че имейлът за потвърждение е подходящ.
И накрая: споделена покер мрежа, какво означава това за обикновените играчи?
Това изобщо не е ясно и казиното трябва да направи всичко възможно, за да обясни, за да избегне недоразумения!
That's interesting.
There are several things I found suspicious.
Firstly: the same brand does not mean the same casino, so according to the casino's logic, we can all play only in one casino within the whole group. Nope - in my books.
Secondly: the operator said it was communicated with you via chat, so where is the explanation? I agree confirmation email would be in order.
Finally: shared Poker network, ok what does that mean for casual players?
This is unclear at all, and the casino should do its best to explain to avoid misunderstandings!
Автоматичен превод: