НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартИзтрийте нишката! Благодаря

Изтрийте нишката! Благодаря

преди 4 години от Shitta2020
|
4 989 преглеждания 11 отговора |
|
Shitta2020
преди 4 години

Изглежда, че те просто ви молят да изчакате, за да получите тегленето (защото са имали някои технически проблеми с доставчика на плащания). В приложената екранна снимка те не казаха, че не искат да ви плащат.

Кога поискахте оттеглянето?

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравей Shitta2020,


Съжалявам, но изглежда, че вече сте подали на практика една и съща жалба със същите оспорени суми, но за две различни казина - Joka Room и Johnny Kesh. Вече сте създали нов акаунт и сте подали нова жалба. Всичко това всъщност не допринася за надеждността на вашите претенции.


Предишни жалби: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/thank-you-jokaroom#post-1250 , https://casino.guru/joka-room-casino-player-complains-about-unauthorized , https : //casino.guru/johnny-kash-casino-player-complains-about-unauthorized


Както вече ви казахме, не е възможно да извършвате 3DS онлайн плащания без каквото и да е потвърждение от собственика на картата, така че нито едно казино не може да започне да вади пари от сметката ви, както им хареса. Обсъдихме това с експерт по измами, който го потвърди.


Ако някой друг е използвал картата ви, за да депозира пари във вашите онлайн казино (и) сметки, тогава съжалявам, че чувам това, но трябва да се справите с това с вашата банка или други хора, които теоретично имат достъп до информацията за вашата карта. Така или иначе, не е виновно казиното, ако друго лице има достъп до вашите устройства и / или разплащателна карта.


Целият този случай е изключително подозрителен и вашите твърдения всъщност нямат смисъл. Това, в комбинация с нещата, които вече споменах по-горе, е причината, поради която няма да продължим с тази жалба, докато не получите някакво извлечение от вашата банка, което обосновава вашите вземания и потвърди, че транзакциите не са били потвърдени от вас. Освен това, ако това, което казвате, е истината, тогава наистина трябва да се справите с проблема заедно с вашата банка.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

обясни това? Защо агент от оръжие се обзалага да се свърже с мен относно златната звезда! Тогава N залагания с оръжие се свързаха с мен на различен имейл адрес n заявиха, че имат бонус за депозит за мен и аз попитах защо се свързват с мен? Те заявиха, че имат сметка, аз потвърдих, че не, те заявиха, че сте направили депозити от 700 долара? И така, кажете ми какво се случва с казиното гуру

Автоматичен превод:
преди 4 години

обясни това? Защо агент от оръжие се обзалага да се свърже с мен относно златната звезда! Тогава N залагания с оръжие се свързаха с мен на различен имейл адрес n заявиха, че имат бонус за депозит за мен и аз попитах защо се свързват с мен? Те заявиха, че имат сметка, аз потвърдих, че не, те заявиха, че сте направили депозити от 700 долара? И така, кажете ми какво се случва с казиното гуру

Автоматичен превод:
преди 4 години

Според информация, взета от нашия уебсайт, и Gunsbet, и Goldenstar имат един и същ собственик - Direx NV Изглежда, но те управляват множество казино марки, но марките се управляват от едни и същи хора.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Скъпа Ребека.

Поискахме да ни предоставите доказателство, че имате някакво официално съобщение от вашата банка, че депозитите са неразрешени.

Вместо това, вие направихте три публикации, където ни показвате „доказателство".

Първата ви снимка не доказва нищо. Не знаем кое казино е било замесено и поддръжката не говори за възстановяване, а за такси. Подкрепата също спомена за неуспешните депозити - което е интересно, защото не сте направили тези депозити, нали? И така, защо бихте се интересували от неуспешни депозити.

По-интересна е втората снимка - заявихте, че казиното ви таксува за сметка Gunsbet € 700 и никога не сте създавали тази сметка. Вашата екранна снимка показва датата 24 юли. От вашето банково извлечение неразрешените депозити са ви случили от 23. август до 13 септември. (което всъщност доказва, че сте имали акаунт при тях, преди да са ви таксували)

Знаете ли, хората в този форум не са глупави.

Искам да попитам защо създадохте нов акаунт за подаване на жалба и защо този път се правите на мъж. Помагали сме ви и преди, така че нямахте причина да създавате друг акаунт и виждам, че използвате и двата акаунта. Защо ми изпратихте банковото извлечение от новия имейл адрес? Защо не публикувахте тук официалния отговор от вашата банка, че депозитите са неразрешени. Защо в жалбата си (https://casino.guru/golden-star-casino-player-s-complaining-about-overal) споменахте комисията по хазарта на Обединеното кралство, която по никакъв начин не е свързана с вашата жалба, от Австралия ли сте нали? И защо не сте блокирали картата си, когато казиното приспада пари от вас в продължение на 22 дни и както казвате, тези транзакции са били неразрешени? Можете ли да го обясните? Мога да ви кажа, че повечето хора проверяват банковия си баланс и ако има нещо подозрително, те незабавно действат.

Съжалявам, Ребека, но всичко, което твърдиш, че ти се е случило, изглежда много нереалистично. Искаме да ви помогнем, но ежедневно имаме работа с измамници. Изглежда, че историята ви не е истинска. Най-вече защото отново докладвате за същия проблем. Докажете ни, че не сте от тях и ние сме готови да ви помогнем. Но преди да ни дадете официалното изявление от вашата банка, че тези транзакции са били неразрешени, ние няма да ви помогнем. Не би трябвало да е толкова трудно да ни докажете кой сте всъщност.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Не те не са.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Работя за държавния помощник! Ако бях „измамник", щях да загубя държавната си работа! Така че това е достатъчно мотивация за мен!

Автоматичен превод:
преди 4 години


EDIT1: Направете тези последни коментари частни, моля, или ги изтрийте! Завърших този уебсайт!


EDIT2: Сега мога ли да си върна парите, за да продължа живота си?


EDIT3: те признават проблеми


file но не ги разрешавайте

Редактиран от Daniel преди 4 години
Причина: Спам
Автоматичен превод:
Matej
преди 4 години

Току-що ви изпратих имейл, прикрепен към него, е снимка, на която държа личната си карта!

това съм аз, това са моите банкови сметки, това са моите пари, това е реално, това е проблем, това е шибан живота ми, имам достатъчно, имам нужда от резолюция, имам нужда от сътрудничество, заслужавам уважение, заслужавам интегритет!


и най-вече заслужавам да се освободя от този шибан порочен кръг на каквото и да е клъстер, мамка му, да наричаш това лайно!


за пореден път ми забранете за клетва давам 0 чука на този етап!


РЕДАКТИРАНЕ:

Що се отнася до новите акаунти, надявах се, че няма да ми се налага да преглеждам това отново и да забравя останалите данни за акаунта! Така че беше удобно, вместо да готвя моите бедни мозъчни клетки, опитвайки се да разбера каква глупост!

така че ще те поправя там, хората на този сайт са шибано глупави и тези хора съм аз !!!!


РЕДАКТИРАНЕ:

Още нещо, което ви е необходимо? Или съм доказал достатъчно?

Редактиран от Daniel преди 4 години
Причина: Спам
Автоматичен превод:
Shitta2020
преди 4 години

Вече ви питах. Защо винаги пишете ново изречение в нов пост?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Приключих!


Ескалирах жалбата си!


нула допълнителна помощ се изисква!

Автоматичен превод:
Shitta2020
преди 4 години

Shitta2020,

Поискахме да ни изпратите доказателство от вашата банка, че вашите транзакции са били неразрешени. (това беше единственото ни условие да продължим в този случай)

Изпратихте ми 5 имейла - 3 от тях са почти същият разговор (но смешно е, че виждаме, че разговорът е манипулиран на един от тях)

Тогава вие, държейки личната си карта - никога не сме ви молили да ни изпратите това.

И последната поща е - наистина дори не знам какво се опитвате да кажете с този имейл - доказателство, че Джони Кеш е свързан с казино Golden Star? Как

И сега, обратно към вашата история:

Първият инцидент се случи на 15 май, а сега транзакциите се случиха между 23 август и 13 септември.

Значи ми казвате, че почти половин година казината приспадат пари от вашата сметка и никога не сте се свързали с банката си и винаги решавате случая с казината и обвинявате доставчиците на плащания?

Можете да ми изпратите каквото искате, но без потвърждение от вашата банка, ние няма да ви помогнем.

Сигурен съм на 99%, че сте измамник . Сменяте казината, правите депозити и когато загубите средствата, след това поискате възстановяване и публикувате историята си за неоторизирани депозити навсякъде. Съжалявам, но имаме реални случаи, с които да се справим. Знаете какво трябва да ни изпратите и знаете нашето мнение, докато не ни докажете противното, отказвам да загубя времето си с вас.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини