Изтегляне от баланса

преди 1 година от fyvyb7xr5p
|
3101 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Как да проверя идентификационния си номер Изпратих 3 различни типа и също не мога да вляза в чат на живо

Автоматичен превод:
fyvyb7xr5p
преди 1 година

Здравейте,

в кое казино се опитвате да изпратите личната си карта, моля? Бих проверил уебсайта за някакъв допълнителен контакт, като профили в социални медии или имейл адреси за поддръжка.

За съжаление не мога да кажа какво не е наред.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз съм в PlayToro, имам баланс от 550 и изглежда не мога да го осребря Имам потвърдена лична карта и тя каза, че е потвърдена, но все още не ми позволява да изтегля баланса

Автоматичен превод:
fyvyb7xr5p
преди 1 година

И какъв точно е проблемът, моля? Не можете да щракнете върху бутона за теглене или тегленето е просто изчакващо, когато го изпратите?

Също така, сигурни ли сте, че балансът е истински пари, а не бонус баланс?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз съм в PlayToro, имам баланс от 550 и изглежда не мога да го осребря Имам потвърдена лична карта и тя каза, че е потвърдена, но все още не ми позволява да изтегля баланса

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Как върви, има ли напредък? 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, успях да потвърдя самоличността си и осребрих 550 в банковата си сметка

Автоматичен превод:
fyvyb7xr5p
преди 1 година

Поздравления и благодаря за актуализацията 🙂

Автоматичен превод:
fyvyb7xr5p
преди 1 година

Понякога просто трябва да сте търпеливи. 🙂

Автоматичен превод:
fyvyb7xr5p
преди 1 година

И аз поздравявам ✌🏼

Автоматичен превод:
fyvyb7xr5p
преди 1 година

проблемът вече е решен?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини