Здравейте,
в кое казино се опитвате да изпратите личната си карта, моля? Бих проверил уебсайта за някакъв допълнителен контакт, като профили в социални медии или имейл адреси за поддръжка.
За съжаление не мога да кажа какво не е наред.
Hello,
in which casino do you try to submit your ID, please? I would check the website for some sort of additional contact, like social media profiles, or support email addresses.
Sadly, I can't say what's wrong.
Аз съм в PlayToro, имам баланс от 550 и изглежда не мога да го осребря Имам потвърдена лична карта и тя каза, че е потвърдена, но все още не ми позволява да изтегля баланса
I am on PlayToro I have a balance of 550 and can’t seem to cash it I have verified identity card and it said it has been verified but it still won’t let me withdraw the balance
И какъв точно е проблемът, моля? Не можете да щракнете върху бутона за теглене или тегленето е просто изчакващо, когато го изпратите?
Също така, сигурни ли сте, че балансът е истински пари, а не бонус баланс?
And what's the problem exactly, please? You can't click on the withdrawal button or is the withdrawal just pending when you submit it?
Also, are you sure it's a real money balance and not a bonus balance?
Аз съм в PlayToro, имам баланс от 550 и изглежда не мога да го осребря Имам потвърдена лична карта и тя каза, че е потвърдена, но все още не ми позволява да изтегля баланса
I am on PlayToro I have a balance of 550 and can’t seem to cash it I have verified identity card and it said it has been verified but it still won’t let me withdraw the balance
Здравейте, успях да потвърдя самоличността си и осребрих 550 в банковата си сметка
Hi there I have managed to get identity verified and cashed the 550 into my bank account
Поздравления и благодаря за актуализацията 🙂
Congratulations and thanks for the update 🙂
Понякога просто трябва да сте търпеливи. 🙂
Sometimes you just have to be patient. 🙂
Manchmal muss man einfach geduldig sein. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.