ФорумОбщи дискусии свързани с хазартИзплащането не се обработва

Изплащането не се обработва

преди 3 години от ulrikedehniger
|
3225 преглеждания 6 отговора |
|
преди 3 години

Кой също има проблеми с изплащането в Captain Cooks?

Автоматичен превод:
преди 3 години

От 1 седмица чакам отговор. Това нормално ли е?

Автоматичен превод:
ulrikedehniger
преди 3 години

Определено не е нормално. Как се свързахте с казиното? Проверих уебсайта им и изглежда трябва да има наличен чат на живо. Както и да е, не успях да намеря, можете ли да видите чата на живо там?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, вече съм изпратил 7 имейла. Чатът на живо потвърждава, че пощата ми е пристигнала. Трябва да бъда търпелив, докато колегата отговори.

Автоматичен превод:
ulrikedehniger
преди 3 години

Значи успяхте да намерите чат на живо на уебсайта? Може да е наличен едва след като влезете, тъй като не можах да го намеря никъде.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, чатът на живо е много добър. Винаги отговорите. Трябва да изчакам ......

Автоматичен превод:
ulrikedehniger
преди 3 години

Тъй като казиното комуникира с вас, ще изчакам. Вече имате ли потвърден акаунт в казиното?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини