Определено не е нормално. Как се свързахте с казиното? Проверих уебсайта им и изглежда трябва да има наличен чат на живо. Както и да е, не успях да намеря, можете ли да видите чата на живо там?
It's definitely not normal. How did you contact the casino? I checked their website and it seems there should be an available live chat. Anyway, I didn't manage to find, can you see the live chat there?
Да, вече съм изпратил 7 имейла. Чатът на живо потвърждава, че пощата ми е пристигнала. Трябва да бъда търпелив, докато колегата отговори.
Yes, I have already sent 7 emails. The live chat confirms my mail has arrived. I should be patient until the colleague answers.
Ja ich habe schon 7 E-Mails gesendet. Im livechat wird bestätigt meine Mail sei angekommen. Ich soll geduldig sein bis der Kollege sich meldet.
Значи успяхте да намерите чат на живо на уебсайта? Може да е наличен едва след като влезете, тъй като не можах да го намеря никъде.
So you managed to find a live chat on the website? It might be available only after you log in since I couldn't really find it anywhere.
Тъй като казиното комуникира с вас, ще изчакам. Вече имате ли потвърден акаунт в казиното?
Since the casino communicates with you, I'd wait. Do you already have your account verified in the casino?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.