Изплащането е в ход

преди 2 години от franzi_1988
|
3256 преглеждания 8 отговора |
|
преди 2 години

Плащане Как може казиното да зададе време, ако не следва самите указания, не разбира как работи това

Автоматичен превод:
franzi_1988
преди 2 години

добре, едно нещо, получих празно, никога не бих депозирал дори стотинка в казиното на luckywins отново. Поисках теглене на €501 на 7 март, днес е 8 април и все още е в изчакване, въпреки че следвах всички указания, които проверих акаунта си и сега от обслужването на клиенти ми казват, че е необходима допълнителна проверка и че може да отнеме месеци, за да бъде обработена - никога не съм изпитвал подобно нещо в нито едно казино

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: добавена е връзка към казиното
Автоматичен превод:
franzi_1988
преди 2 години

Съжалявам, но LuckyWins е известен с това, че не изплаща печалбите. Те използват фалшиви игри, фалшив лиценз, има много жалби, подадени срещу тях...по принцип всичко за тях е просто грешно. Ще бъде чудо, ако някога видите печалбите си. Разгледайте: https://casino.guru/lucky-wins-casino-review

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Просто не разбирам защо една платформа преминава нормално, трябва да блокирате платформата или да предприемете действия срещу хората

Автоматичен превод:
franzi_1988
преди 2 години

Здравейте,

ние предоставяме информация както за добри, така и за лоши казина. В случай на лошия, ние показваме предупреждения:



Ние не носим отговорност за избора на играч. Съжалявам, че избрахте такава измама.

Автоматичен превод:
преди 2 години

всеки контакт, който се опитвам да се свържа с казиното, се проваля, те продължават да ме спират и се чудя дали има смисъл да се обадя в полицията и да докладвам за измамата, тогава получих и странен имейл, в който се казваше точно това съобщение, което написах до екипа за поддръжка върнах се от друг имейл без прикачен файл и без съдържание само заглавието Написах имейл Жалко, че не мога да прикача това Но мисля, че ще го получа Не получих €501 от това казино

Автоматичен превод:
franzi_1988
преди 2 години

Бих казал, че единственото разумно действие би било да се свържете с лицензиращия орган - целта му е да наблюдава казината и да решава жалби. Е, това измамно казино изобщо не е лицензирано - не е голяма изненада. 🙁

Пробвай с местните власти, чудя се какъв би бил резултатът.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ще опитам това днес, защото в края на краищата те също вземат нашите пари, с които играем, така че не разбирам защо не ни изплащат печалбите и наистина винаги сте отлагани и тогава винаги ви казват, че е необходим допълнителен тест, не разбирам как такива казина изобщо могат да бъдат онлайн

Не очаквам да получа печалбите си изплатени и също така не мисля, че ще си върна парите, които съм платил. Днес ще се опитам да докладвам на лицензиращия орган и тогава ще видя много хора на тази играна страница не получихме техните печалби, както вече можах да прочета тук

Автоматичен превод:
franzi_1988
преди 2 години

Както писах, това казино работи без лиценз, така че никой лицензиращ орган вероятно няма да се заеме с вашата жалба.

Предложих да се свържете с местните власти, но не мога да си представя как би могло да помогне.

Следващия път, когато искате да играете в онлайн казино, моля, първо направете проучване.

Ние непрекъснато работим, за да предоставим на вас, играчи, най-голямата база данни за казино , така че се възползвайте и проверете репутацията на всяко казино, потребителските отзиви, оплакванията, лиценза и дали приемат играчи от вашата страна.

След това отидете, регистрирайте се и играйте. Много по-безопасно е.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини