ФорумОбщи дискусии свързани с хазартИзплащане в казината с лиценз на MGA

Изплащане в казината с лиценз на MGA

преди 2 години от schmahi123
|
6312 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Хей, момчета, ако имате проблеми с плащания от Crazeplay, Stakes, Rant, Bluvegas, Dbosses, можете да поискате одобрение от техните агенти по плащанията. но те начисляват малка такса или компенсация. Познавам един, който беше в контакт с техните плащания, мисля, че беше Ейнджъл и тя е от Сингапур. 😉

Автоматичен превод:
schmahi123
преди 2 години

Бих казал, че когато платежният агент в казиното одобри тегленето, парите се изпращат на играча. Възможно е да се прилагат някои такси въз основа на метода на плащане, доставчика на плащане и изтеглената сума. Какво мислиш?

Бих казал, че това е стандарт.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

да Дори да играех малко ограничени игри, но тя го одобри

Автоматичен превод:
schmahi123
преди 2 години

Бих казал, че зависи от обстоятелствата 🙂.

Ако казиното не може да блокира ограничените игри и да ви позволи да ги играете, всъщност е справедливо да получите свързаните печалби.

Автоматичен превод:
schmahi123
преди 2 години

За мен това е и стандартната процедура за теглене на пари, когато вземат малко такса.

Автоматичен превод:
robjmiller
преди 2 години

Не мисля, че тази „хонорар" трябва да отиде при агента, но 😀 ми звучи по-скоро като подкуп.

Таксите, свързани с тегления, трябва да покриват разходите на казиното за платежни транзакции.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
robjmiller
преди 2 години

Да, в началото се колебаех, но след това видях, че техните плащания се използват от igaming group и видях в tiktok нейния договор, който тя публикува. така че тя е законен служител.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Звучи така, но добре поне получих печалбата си. ако не платите на техния платежен агент да го ускори, тогава всички играчи ще чакат дълго време

Автоматичен превод:
schmahi123
преди 2 години

Здравей, 'schmahi123', позволете ми да бъда малко любопитен и да попитам дали това е вашият личен опит?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Звучи така, но добре поне получих печалбата си. ако не платите на техния платежен агент да го ускори, тогава всички играчи ще чакат дълго време

Автоматичен превод:
преди 2 години

Предпочитам да чакам по-дълго в прилично казино, отколкото да подкупя някой измамен специалист без никаква гаранция. 🙂

Особено в лицензираните от MGA казина.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Повече от всякога е важно да можете да избирате добри слотове. Защото не е лесно да се играе, ако не сте подходили обмислено. Това важи с особена сила за хазартни игри като казина и др. Тук можете по-добре да помогне на разбира се информацията за различните слот машини .

Редактиран от Magda преди 2 години
Причина: Добавена е забранена връзка +CG връзка
преди 2 години

Здравей, 'schmahi123', позволете ми да бъда малко любопитен и да попитам дали това е вашият личен опит?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей, това се случи с група играчи, с които съм свързан. Това беше тема преди в друг форум. можете да го проверите и да разговаряте с там агенти и да поискате този платежен агент. мисля, че имат нейния имейл адрес някъде, който съм забравил. тя всъщност е много активна в социалната си медицина и там видяхме публикацията й, че е законен агент, тъй като тя публикува в tiktok и youtube договора си за igaming и понякога лаптопа си с предистория на нейната работа, че тя е поддръжка на плащания.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Предпочитам да чакам по-дълго в прилично казино, отколкото да подкупя някой измамен специалист без никаква гаранция. 🙂

Особено в лицензираните от MGA казина.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Тя сподели, че не знаят процеса на одобрение на изплащането, като че ли ще зависи от клиента и играча.

Автоматичен превод:
schmahi123
преди 2 години

Звучи ми напълно недостоверно. Какво бихте направили, ако плащането просто не дойде във вашия портфейл/акаунт?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Звучи ми напълно недостоверно. Какво бихте направили, ако плащането просто не дойде във вашия портфейл/акаунт?

Автоматичен превод:
преди 1 година

добре, ние се уверяваме, че първо е изпратила изплащането, преди да й изпратим плащането. Тя дори спомена, че е старша там и има доверие на шефа си. Можете да проверите дали историята й е вярна или не. тя спомена, че нейният шеф е Фил и че са се срещнали преди време, а Стив също неин ментор.

Автоматичен превод:
schmahi123
преди 1 година

Дори и да работи, намирам го за много несправедливо. Казината трябва да плащат печалби, няма нужда да плащате такси на някои специалисти.

За мен това е като да платиш такса на шефа си, за да получиш ведомостта за заплати 😀.

Така че ще разглеждам това само като изключение, нещо като последна възможност. Няма да го проверявам, но екипът за данни може да го сметне за интересен. Моля, изпратете подробности на data@casino.guru.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори и да работи, намирам го за много несправедливо. Казината трябва да плащат печалби, няма нужда да плащате такси на някои специалисти.

За мен това е като да платиш такса на шефа си, за да получиш ведомостта за заплати 😀.

Така че ще разглеждам това само като изключение, нещо като последна възможност. Няма да го проверявам, но екипът за данни може да го сметне за интересен. Моля, изпратете подробности на data@casino.guru.

Автоматичен превод:
преди 1 година

тъй като е публичен, нейният tiktok е einjiilkristeen.p

там видяхме нейните видеоклипове да работи за igaming и да казва, че може да одобри или откаже теглене.

Автоматичен превод:
schmahi123
преди 1 година

Здравейте,

Видях дишащ динозавър да лети в космоса в Instagram 🙂. Мисля, че се изразих доста ясно. Виждам това като доста рисковано нещо.

Същото като специални промоции и VIP съвети как да победите слотовете, предлагани от Telegram и т.н.

Както казах, „Няма да го проверявам, но екипът за данни може да го намери за интересен. Изпратете подробности на data@casino.guru, моля ."

Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих ви имейл с екранна снимка на това, за което ми каза моят приятел.

Автоматичен превод:
schmahi123
преди 1 година

Благодаря ви тогава.

Не е за мен обаче, а за нашия екип за данни.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини