ФорумОбщи дискусии свързани с хазартИзплащане с проблеми с Cashwin

Изплащане с проблеми с Cashwin

преди 7 месеца от dkqsrvtj55
|
1911 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца

Безопасен и уважаван сайт ли е сайтът на Cashwin? Имам чувството, че няма да ми изплатят парите

Автоматичен превод:
dkqsrvtj55
преди 7 месеца

Здравейте, според нашия индекс за безопасност бих казал, че казиното е доста добро.

Колкото до оттеглянето ви, колко време го чакахте? Видях, че казиното не е имало никакви оплаквания, които все още не са разрешили, и им даваме 14 дни да разрешат целия процес, включително изпращането на парите. Така че, ако това не се случи, можете да ме актуализирате и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Засега не бих бил скептичен и да питам на какъв етап е вашето оттегляне.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравейте, както вече се страхувах, всичките ми тегления бяха отменени и отхвърлени, два пъти за €1000 и веднъж за €309,20. Причината беше, че документите бяха непълни и че уж все още трябваше да похарча €1476, но платих €1100 и това беше играта и победата, можете ли да ми помогнете? Няма да рискувам €1476 отново и в крайна сметка да загубя всичко

Автоматичен превод:
dkqsrvtj55
преди 7 месеца

Е, това означава, че все още не сте напълно верифициран в казиното, защото документите са непълни. Изпратихте ли им това, от което се нуждаеха или какъв беше проблемът? Не добавихте ли нещо, което трябваше?

Доколкото все още трябва да похарчите споменатата сума, дали това е някакъв вид залагане на депозита, който трябва да изпълните? Или е залог на някакъв друг бонус?

Така или иначе, тъй като имате открита жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне, така че ще видим как ще се развият нещата.

Ако имате актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече изпълних всички условия за продажба, правилата и условията гласят, че депозираните пари трябва да се играят с минимален коефициент от 1,50. Направих го с малка загуба. Сега исках да ми изплатят парите, но непрекъснато се създават нови документи, които изпратих няколко пъти, мисля, че просто ме бавят, докато не загубя всички пари, но няма да го направя. Имам нужда от помощ как да продължа

Автоматичен превод:
dkqsrvtj55
преди 7 месеца

Какви документи казиното продължава да изисква от вас и какво не им харесва в тези, които изпращате?

Виждам, че вашата ситуация е свързана със спортни залагания, така че не е най-добрата, защото ние от Casino Guru не се занимаваме с подобни неща, защото нямаме експерти в това.

Така че ще видим как ще се развие, но се надявам, че когато завършите верификацията успешно, ще можете да изтеглите парите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Вече съм потвърден. Те искат екранна снимка на прехвърлянето ми в тяхното казино, но екранната снимка не показва всички данни в една снимка. Искат ми име, IBAN, дата, сума, получател, но не всичко се събира в една снимка

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече съм потвърден. Те искат екранна снимка на прехвърлянето ми в тяхното казино, но екранната снимка не показва всички данни в една снимка. Искат ми име, IBAN, дата, сума, получател, но не всичко се събира в една снимка

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Бих казал, че не трябва да предоставяте екранна снимка. Опитайте се да получите официалния документ в този формат.pdf

Наистина е тъжно, че поддръжката на казиното не може да даде прилично обяснение. Предлагам да ги попитате директно. Екранните снимки обикновено не се приемат, тъй като такива документи могат да бъдат изрязани или променени.



Автоматичен превод:
преди 7 месеца
Публикация на kareniarriaga24 е изтрит
преди 7 месеца

Хей, имаш ли нужда от нещо?

Честно казано, тази екранна снимка не казва много. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей,

колко време им отнема да изтеглят парите, които спечелих?

Четох, че много играчи не са получили парите си и сега се притеснявам, че не плащат.


Чакам вече 48 часа...



Автоматичен превод:
kareniarriaga24
преди 7 месеца

Моля, бъдете по-конкретни какво бихте искали да кажете или помогнете, моля?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей,

колко време им отнема да изтеглят парите, които спечелих?

Четох, че много играчи не са получили парите си и сега се притеснявам, че не плащат.


Чакам вече 48 часа...



Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здрасти Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. Вашата сметка напълно потвърдена ли е в това казино, това ли е първото ви теглене там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Хей,

да, напълно съм проверен. Попитах поддръжката 3 пъти дали документите ми са достатъчни.

Ако искате да изтеглите, те казват, че отнема максимум 72 часа, за да получите парите.

Не разбирам защо те просто не изплащат сумата, която сте спечелили, но когато депозирате пари, това е незабавно по вашата сметка...

Автоматичен превод:
markxzz
преди 7 месеца

Все още не бих бил скептичен в тази ситуация. Не сте чакали толкова дълго, но дали казиното ви е дало някаква причина все още да нямате парите? Виждам, че сте потвърдени, така че вероятно ще трябва да бъдете малко търпеливи и ако казиното не комуникира и не изтеглите парите във времето, посочено от Роми, тогава ни уведомете и ние ще се опитаме да ви помогнем . 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини