Е, това означава, че все още не сте напълно верифициран в казиното, защото документите са непълни. Изпратихте ли им това, от което се нуждаеха или какъв беше проблемът? Не добавихте ли нещо, което трябваше?
Доколкото все още трябва да похарчите споменатата сума, дали това е някакъв вид залагане на депозита, който трябва да изпълните? Или е залог на някакъв друг бонус?
Така или иначе, тъй като имате открита жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне, така че ще видим как ще се развият нещата.
Ако имате актуализация, уведомете ни.
Well, it means that you are still not fully verified in the casino because the documents are incomplete. Did you send them what they needed or what was the issue ? You didn't add something you were supposed to?
As far as you still have to spend the mentioned amount, is it some kind of wagering on the deposit that you have to fulfill ? Or is it a wager on some other bonus ?
Either way, since you have an open complaint, our team will try to help you, so we'll see how it goes.
If you have an update, let us know.
Автоматичен превод: