искане за теглене

преди 3 години от Scorpion
|
4684 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Здравейте


Аз съм нов в Casino Guru

Идвам при вас за информация относно най-дългото време за изчакване, което някога сте имали на сайта на Дъблинбет, за да бъде искането за оттегляне в състояние на изчакване Одобрен?

Поддръжката на Dublinbet ми казва, че финансовият отдел одобрява в рамките на 3 дни и вече е на 4-тия ден и все още не одобрява, докато обикновено в рамките на 2 дни се одобрява, дори ако отнема много време, за да пристигне в банковата сметка


Какво да правя в този случай?

Благодаря ти


Автоматичен превод:
Scorpion
преди 3 години

Забелязах, че някои казина имаха големи проблеми с неработещи тегления тази седмица, така че това може да е така. Кой метод на плащане сте използвали за тегленето? Честно казано, бих започнал да се притеснявам, ако отнеме повече от 7 работни дни.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Използвах банковия превод като средство за теглене.

Ако това, което казвате, е и вярно, малко ме успокоява.

Получих имейл, който ми казва, че молбите ми за оттегляне ще бъдат одобрени утре и че той се извинява за причиненото неудобство.

Без да броите след това, трябва да изчакате превода да пристигне в банковата сметка !!

Но тъй като той често отлага всичко за утре или някой ден, така че аз наистина не вярвам.

Ще видим утре или може би следващата седмица

Във всеки случай ще ви държа в течение.

Ако това не е вярно, мога ли да подам жалба до CasinoGuru?


във всеки случай благодаря за вашия отговор

Автоматичен превод:
Scorpion
преди 3 години

Разбира се, можете да подадете жалбата, но докато казиното комуникира с вас и не е минала дори седмица, бих изчакал. В този форум има случаи, в които се споменава друго казино, където играчите чакат многократно теглене в продължение на 14 дни, но в крайна сметка го получават.

Лошият знак е, когато казиното не отговаря на вашите съобщения или те твърдят, че сте нарушили някои условия, но това не изглежда като вашия случай.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Това е молба като всяка друга, аз не наруших нищо.

Днес те отговориха, че това ще бъде уредено много скоро и че имат технически проблем с превода на плащането в моята страна, но ако е така, мисля, че не само страната ми ще види следващата седмица. .

Държа ви в течение

Благодаря за отзивите ви.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Наличието на висящ статус е някак странно, като се има предвид, че това е онлайн казино сайт. Мисля, че вероятно трябва да изпратите жалба, за да могат те да направят нещо по въпроса.

Автоматичен превод:
Scorpion
преди 3 години

Мисля, че това се дължи на проблемите с доставчика на плащания, които споменах по-рано. Много казина имаха същия проблем миналата седмица.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Надявам се също,

Поддръжката ми отговаря, но проблемът с тяхната реч не е правилен и твърде променлив.


Изпращам имейл днес, за да го проверя, те отговориха на същото съобщение от миналата седмица със същите грешки.


това е голямо КОПИРАНЕ-ПАСТА, тогава! Мисля, че приемат хората за тъпаци, без да казват какво всъщност се случва.


Ще ги оставя още малко и ще видя какво ще се случи, но ще им дам добра реклама, ако продължат в правилната посока!


В началото са 3 дни след утре, след това следващата седмица и получавам същото съобщение, което ме връща към следващата седмица



Какво мислиш по въпроса, Даниел, моля те?

Автоматичен превод:
Scorpion
преди 3 години

Виждам това доста често. Казиното никога не ви казва: Наистина съжаляваме, но тук нещо не работи и всъщност не знаем кога успяваме да го поправим. Казват вместо това: Утре. Тогава, когато дойдете утре, те казват: Може би утре.

Наистина не разбирам защо не могат да бъдат честни с клиентите. Не би ли било по-лесно, ако те помолят да изчакаш една седмица? Дори и за тях, ако дойдете на следващия ден, те биха могли просто да кажат: Вече ви помолихме да изчакате една седмица, така че, моля, дайте ни седмицата, която поискахме 😕

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

точно това е неговото!

Можех да им обясня недоволството си и след това той ми отговори правилно.

Отговорих, че ще дойда и ще го проверя и те ми казаха да разговарям.


да, по-добре е да се даде малко по-дълго време за решаване на проблема им

Ще ви информирам за резултатите

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, молбата ми за теглене е одобрена. Изчаквам да видя дали тя пристига по банковата ми сметка.

Автоматичен превод:
Scorpion
преди 3 години

Това звучи обещаващо. Уведомете ни, когато най-накрая получите парите 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравейте, сумата на парите пристигна по банковата ми сметка 🙂

Благодарим ви за подкрепата и последващите действия


Кажете ми от време на време дали искам да направя дарение възможно ли е или не?

Автоматичен превод:
Scorpion
преди 8 месеца

Здравейте искам да изтегля печалбата но незнам как бихте ли ми казали как мога да го изтегля благодаря предварително


Lida87
преди 8 месеца

Здравейте, какъв е вашият проблем с тегленето? Имате ли вече потвърдена казино сметка за теглене? Какъв метод използвахте за депозиране и как се опитвате да изтеглите? За какво казино става въпрос?

Можете ли да ми кажете малко повече, за да мога да помогна, ако мога?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казино GURU ми даде 500 завъртвания и ми показва че има печалба не см много запозната и незнам дали може да ги изтегля несм направила депозит все още благодаря

Lida87
преди 8 месеца

Предполагам, че вероятно говорите за нашите турнири, прав ли съм или не?

За съжаление, не можете да теглите или депозирате пари при нас, защото ние не сме казино. И ако това са нашите турнири, когато приключи, ще има маса в края, където можете да видите къде се намирате. Ако едно от местата, на които сте, спечели, ще се свържем с вас по имейл.

Но ако съм го пропуснал, можете да ми кажете повече.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини